Jump to content

Lag acceleratie bmw e90 163cp


Luca_77

Recommended Posts

In documentatia ta:

Elementul de baza pentru a masura volumul de aer este tot o rezistenta ce isi modifica valoarea functie de temperatura, dar nu au un punct fix de referinta, nu se pot calibra loco.

Senzorii de temperatura NTC ca model sunt vechi dar nu sunt de precizie.

Dupa .cum deja am mai spus mai sus

senzorii nu se curata cu diverse spray-uri.Cei care o fac o fac pe riscul lor.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ce se prelinge nu are nicio legatura cu problema ta, bimmer90f30 ti-a dat deja raspunsul mai sus.

Din ce ai relatat pana acum e clar ca nu are cine sa ruleze o diagnoza corect. Cel mai bine incearca sa cauti pe cineva (mecanic) care sa mearga cu masina si sa faca diagnoza in mers, si sa interpreteze corect datele.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Am sa merg la cei care au facut turbina sa verifice actuatorul, ori agata/se blocheaza, ori ceva pe la geometria variabila!

 

cred ca ai actuatorul de la turbina obosit

Si cum imi dau seama daca este obosit, pe diagnoza dedicata nu apare eroare de actuator, se poate sa agate sau sa se blocheze cateodata?

Link to comment
Share on other sites

Da, am rezolvat problema, am fost la cei cu turbina, mi au reglat tija actuatorului cu un aparat special, l au miscat o jumatate de filet, apoi au strans piulita! Am plecat in proba si nu mi mai recunosteam masina! Nu v am scris caci vroiam sa vad daca mai face, dar avand in vedere ca de marti nu a mai facut, cred ca s a rezilvat!

 

Trage liniar si agresiv pe toata plaja de turatii!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, am rezolvat problema, am fost la cei cu turbina, mi au reglat tija actuatorului cu un aparat special, l au miscat o jumatate de filet, apoi au strans piulita! Am plecat in proba si nu mi mai recunosteam masina! Nu v am scris caci vroiam sa vad daca mai face, dar avand in vedere ca de marti nu a mai facut, cred ca s a rezilvat!

 

Trage liniar si agresiv pe toata plaja de turatii!

Si eu am aceleasi simptome la al meu n47,ma gandesc ca tot de la actuator este problema.Unde ai dus masina,la un atelier specializat in reconditionari turbo sau la service? Cat te-a costat toata treaba?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.