Jump to content

Intreruperi de putere


Bmwlido
 Share

Recommended Posts

Va salut, am o mica problema (sper) la al meu e90 lci n47d20c si anume: in seara asta am inceput sa simt niste zmucituri si in acelasi timp a inceput sa fluctueze acul de la turometru + un sunet ciudat de la motor (vaj vaj vaj SE AUDE PE FILMARE) In fine.. m-am dat jos sa vad care este problema, am deschis capota iar dupa 10 secunde a disparut sunetul, am pornit iar la drum si dupa 1 minut iar a inceput sa se auda si in loc sa accelereze lin ca de obicei simteam din nou ca zmuceste, iar m-am dat jos iar am deschis capota iar a incetat.

 

Am repetat procedura asta de vreo 4 ori dar isi batea joc de mine, nu apucam nici sa inregistrez sunetul respectiv ca si disparea.

 

Am mai auzit sunetul acesta si in urma cu cateva saptamani dar masina mergea normal, nu zmucea, acul nu fluctua.

 

Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba? Am sa atasez si un video mai jos.

 

Edited by Bmwlido
Link to comment
Share on other sites

I-am facut azi o diagnoza, au iesit erori la dpf si bujie cilindru 2, restul erau pe prtea electrica (alarma, lumini interior etc.. din cauza ca am demontat bateria acum cateva zile). Cod erori:

 

00452A - DDE Particulate filter system

00480A - tot cu filtru de particule

004A27 - BSD, message; intelligent battery sensor (IBS) missing

004A5E - DDE glow plug, cilinder 2, activation

004D4A - DDE particulate filter system

009CB2 - FRM headlight vertical aim control potentiometer defective

009D44 - SINE alarm memory voltage-supply tampering

00A0B3 - CAS starter motor, terminal 50

00A559 - instrument cluster : Power supply switched off ( closed circuit current cuto

00A669 - FZD : interior lights at front

00A8AA - FRM : Dipped beam , left , faulty

 

Dupa ce a resetat erorile a verificat injectoarele iar acestea aveau valori care se incadrau in limita admisa afisata in program, injectorul 4 era putin mai deplasat decat restul dar tot se incadra in valori. Mi-a recomandat sa fac un drum mai lung cu motorul turat ca sa se regenereze filtrul de particule dar nu stiu sigur daca asta ar fi problema cu sunetul respectiv, zmuciturile si turatiile neregulate.

 

Vreau sa mentionez ca problema apare cand motorul ajunge la 90+ grade, pana atunci se comporta normal. Diagnosticarea a facut-o cu ISTA+.

Edited by Bmwlido
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 10/1/2019 at 12:38 AM, Bmwlido said:

Mai are cineva vreo idee? Nu imi mai zmuceste dar oscilatiile si zgomotul acela tot exista atunci cand se incalzeste motorul.

Salut,

Schimba bujiile si apoi mergi la un drum sa vezi daca isi face regenerarea, fa un test de presiune la filtrulnde particule cu Ista, poate o fi infundat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.