Jump to content

BMW Z4: semn rosu de baterie intermitent + taie acceleratia


Recommended Posts

Buna ziua. Am si eu o problema la un BMW Z4, 2.0i, VVT (150 HP); uneori (nu cred ca exista un sablon, pur si simplu intermitent si intamplator), imi apare in bord semnul rosu de baterie + taie acceleratia (in alte cazuri, mai cadea si servodirectia, se aprindea becul si la servo, presiune pneuri), iar acest lucru pentru maxim o secunda, ulterior revenind la normal de la sine. (cand imi taia servodirectia, trebuia sa opresc masina si sa o repornesc ca sa-si revina la normal). Iar acum, intervine partea interesanta: alternatorul incarca 14.4V, bateria incarca in parametri (ar putea fi semne premature, totusi, cum ca ar cadea alternatorul sau bateria, desi acestea incarca asa cum ar trebui?:|). Pe ISTA, erorile sunt irelevante problemei in cauza. Multumesc frumos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Hiram said:

Iar acum, intervine partea interesanta: alternatorul incarca 14.4V, bateria incarca in parametri (ar putea fi semne premature, totusi, cum ca ar cadea alternatorul sau bateria, desi acestea incarca asa cum ar trebui?

Pai bateria nu pica de una singura; ea e un fel de buffer intre alternator si instalatia electrica. Tensiunea nu pica decat daca alternatorul nu-si face treaba. 

Nu stiu ce e interesant ca totul pare normal.

O sugestie, schimba bateria cu alta noua, stiuta buna.

Alternatorul cand nu mai incarca te asigur ca te va anunta in bord imediat. Singurul semn prematur ca alterantorul se strica este zgonotul de rulmenti uzati. Cand se duc periile colectoare esti anuntat in bord cum am zis.

 

Ar putea fi si DDEul; apa, bug de soft..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

DDEul

Ei, asta am omis sa mai spun... la DME (cred ca de calculatorul masinii zici), am gasit destul de mult ulei (nu stiu pe care fir a ascensionat pana acolo, ideea este ca si pe plasticul negru la fel, era suficient ulei, destul de uscat).. posibil sa fi afectat asta DME-ul iremediabil? 

PS: Am zis partea interesanta pt. ca ar parea o problema de alternator / baterie, dar cu toate astea, ele functioneaza cum trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.