Jump to content

BMW ID7 vs ID8


Romulus

Recommended Posts

Având in vedere ca am reușit sa fac cap la cap doua drumuri cu un ID7 530e 2022 si un ID8 320d 2023, ar trebui sa îmi exprim părerea relativ la cele doua, din păcate, nu prea am cuvinte de lauda pentru ID8. Înțeleg ca ID8.5 este îmbunătățit, dar am avut puțin timp cu unul așa ca nu îmi voi da părerea.

Grafica si dimensiuni ecrane. Aici nu e nimic de comentat, clar noul hardware are un ecran mai mare cu o grafica cu rezoluție mai bună, nici un fel de concurs.

Interfață utilizator - setări. In primul rând ce m-a șocat este ca fiecare secțiune de setări, este o aplicație separată, și nu m-aș fi gândit. Am căutat setările pana am ajuns dintr-o greșeală disperata la setările respective in aplicație. Nu mi-a plăcut absolut deloc asta. Nu pricep de ce era așa de important sa le separi si sa nu ai un meniu din pagina principala, unde sa mergi sa faci diferitele setări.

Interfață utilizator – fără butoane. Aici m-a deranjat enorm că nu ai butoanele de climatizare separate, posibil și din cauza obișnuinței: ”you cannot teach old dog new tricks” dar totuși. Urez succes, oricui are așa țintă bună și nimerește la 130 km/h cu precizie butonul de ”home” sau butonul de încălzire scaun. Nu spun că nu se poate, sigur că se poate, dar este sigur? Am țintit greșit nu odată, și este enervant, nu cred că era nevoie.

Scurtături. Aici iarăși este un mare minus. Cele 10 scurtături, erau extrem de utile, cel puțin pentru mine. Dacă vrei să vezi consumul, apeși pe BC pe maneta de semnalizare, dar daca vrei sa schimbi de la ”individual” la ”fabrică” sau chiar istoricul de consum grafic pe ecranul central, trebuie navigat destul de adânc la ambele sisteme. Cu cele 10 butoane hard pe bord la G31 este elegant si rapid. Cu scurtăturile ID8, din bara de stare, de care tragi in jos, este nu doar un pas în plus dar și peste mână cumva și am ajuns să nu le văd utilitatea.

Cred că toate astea sunt pentru reducere de costuri și pentru implementarea aceluiași bord pe toate modelele este o economie semnificativă, dar pentru noi utilizatorii, nici vorbă, cred eu că este un mare pas înapoi. Mașina nu e doar un telefon mai mare, pe care stăm toată ziua cu ochii, este nevoie mare de ochii la drum și atenția la condus.

Cam astea sunt ce am văzut eu în drumurile făcute cu cele două mașini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.