Jump to content

X1 F48 schimbare termostat ?


Recommended Posts

Salutare,


Masina este un X1 F48 cu motor B47 de 150cp, sDrive. In ultima vreme am observat ca temperatura motorului oscileaza intre "Cold" si "OK" cam pe la 25% din bara aia din bord , unde mijlocul ar trebui sa fie "normalul", la mine sta maxim la jumatate din mijloc cum ar veni.  0___|___OK_____MAX  , cam asa e desenul. Nu e vorba de drumuri scurte, am condus cam 250km din Bucuresti pana in Gorj si temperatura nu s-a dus mai sus deloc, cu temperatura pusa in masina pe 24 auto. De bagat cald baga, dar mi se pare mie ca nu e ok sa mearga motorul fara sa ajung la temperatura optima. Am 113000km cu ea. 

Intrebarea e daca a mai facut cineva in regim DIY asa ceva pana acum, am comandat  piesele (de fapt ,piesa, termostatul in sine si garnitura, fara carcasa) si vreau sa ma bag sa-l schimb singur, uleiul de la motor l-am facut deja tot eu plus ca am mai lucrat si la alte masini operatiuni destul de complicate (schimbat chiulasa, etc). Inca n-am apucat sa deschid capota sa identific locul din cauza vremii neprietenoase

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ai schimbat termostatul?s-a rezolvat problema?

Am observat de ieri că la deșeul meu temp.la ulei nu mai stă la 100 ci mai jos,azi ,după 17 km. uleiul era la 80grade iar apa la 75.Pe tester nu am erori,iar furtunul de apa din dreapta de jos e rece,ceea ce zice mecanicul e ok.Am comandat termostat nou original ,vine dupa revelion.Ceva păreri?mai are b47 si alt termostat in afara de cel de pe pompă  apa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut

Inca n-am apucat, a fost vremea nasoala pentru lucrat la masina in aer liber, plus ca am comandat deja termostatul si garnitura, cureaua de accesorii si fulia de la vibrochen s-o schimb preventiv, si o sa le schimb singur cand e ceva mai frumos afara. Pentru ca deja am luat piesele, nici un service nu ma ajuta cu piesele mele, asta e acum. 

La X1 F48 nu mai e alt termostat, si de fapt trebuie sa testezi furtunul din stanga jos cum te uiti la motor, ala care vine de sub alternator. Ala gros pleaca in radiator, si mai e unul mai la dreapta care se intoarce inapoi in motor.

Pana una alta, daca e cald afara +14 grade, motorul ajunge la jumate cu temperatura, si la drum lung. Daca e frig afara <8 grade, atunci nu mai ajunge decat cum am descris in prima postare.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.