Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

BMW Seria 5 F10 535d XDrive, Model 2012 cu M-packet. 259000 km, 12000 euro


hardocp

Recommended Posts

Salutari,

vand masina mea de suflet, un BMW Seria 5 F10 535d XDrive, Model 2012 cu M-packet. Am cumparat-o in iunie 2021 la 213k km si am tinut-o in puf de atunci, cu o lista lunga de reparatii si imbunatatiri (am pus la final lista). A avut Casco in ultimii 4 ani dar am schimbat doar 2 parbrize, in rest nu am avut evenimente. O vand pentru ca fac cei mai multi km in oras si am trecut pe o masina electrica (am panouri acasa). ITP valabil 05.2026, RCA 07.2026.

Imbunatatiri notabile: intercooler Wagner, downpipe cu catalizator RM Motors, evacuare custom, ECU tuning la Completechip (378HP/768Nm, opacitate 0.9K), MMI Andream (Wireless Android Play/Apple Carplay).

Pun si linkul catre autovit, pentru poze: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ver-535d-xdrive-at-ID7HDsqC.html?isPreview=1

Consum la drum lung: 6.6% (Viena-Arad pe autostrazi, la 130km/h) si 7.3% (Bucuresti-Regensburg si retur, 3500km, mers sportiv, cu sectiuni de autostrada fara limita de viteza).

Foarte confortabila, chiar si pe drumuri rele.

  • Motorizare: 3.0 diesel bi-turbo 313HP, euro 5, evacuare dubla, Cutie Automata 8+1 trepte
  • Moduri de condus: Eco/Comfort/Sport/Sport+
  • Sistem Start stop, Pilot automat / Cruise control
  • Jante 18" in 2 dimensiuni cu anvelope vara, indreptate si vopsite gri in 2023, stare perfecta.
  • Jante 18" separate cu anvelope iarna, vopsite gri in 2023, stare perfecta.
  • Interior piele bej, plafon negru, scaune sport, scaune fata incalzite.
  • Volan sport de piele, cu padele
  • Tetiere active in caz de accident
  • Faruri Bixenon Adaptive, fază lungă/scurtă automată, spalator automat faruri
  • Keyless GO
  • Senzori ploaie
  • Navigatie mare
  • Afișaj instrumente parțial digital
  • Camere 360
  • Senzori Parcare Fata/Spate
  • Head Up Display, Recunosteare limite viteza
  • Sistem de Navigatie Profesional cu Carplay/Android
  • Oglinzi incalzite si reglabile electric
  • Bancheta spate rabatabila fractionar 60/40.
  • Suport telefon Magsafe
  • 2 chei originale

 

Schimbul de ulei si filtru motor a fost facut la maxim 10 mii km.

Reparatii/intretinere importante, toate facute in service-uri autorizate BMW, cu piese originale BMW:

  • schimb capat tacheti (2021)
  • schimb admisie, corp filtru ulei, garnituri filtru ulei, oringuri instalatie racire, origuri turbo, amortizoare motor (2022)
  • schimb baterie 12v (2022)
  • schimb turbine, galerie evacuare, garnituri conexe (2022)
  • schimb semeringuri si bucsa cutie transfer
  • revizie cutie viteze la service autorizat ZF, cu schimb ulei cutie (martie 2023)
  • schimb discuri si placute fata, lichid frana (iunie 2023)
  • schimb discuri si placute spate (decembrie 2023)
  • schimb curea accesorii si role intindere (iulie 2023)
  • schimb arcuri spate, brate superioare fata, pivot fata stanga (noiembrie 2024)
  • schimb ulei + filtre ulei + habitaclu + motorina (noiembrie 2024)
  • schimb cuzineti, role intinzatoare distributie, garnitura capac tacheti (februarie 2025)
  • schimb ulei + filtru ulei (iunie 2025, 255k km)
  • schimb agregat clima (iulie 2025)

 

 

Link to comment
Share on other sites

N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi"  . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi 🙂 

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57.

Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/29/2025 at 12:15 PM, alex230ro said:

N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi"  . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi 🙂 

Ai dreptate, N57 are o reputatie proasta ca si motor. Si eu m-am lovit de problemele lui tipice (capac tacheti care se deformeaza, diverse o-ring-uri si garnituri care cedeaza, cuzineti care se uzeaza, turbine care pierd ulei, ) dar nu m-a lasat niciodata in drum. Pe langa motor, sunt multe altele care se pot strica, si care pot fi mai deranjante. Cred ca fiecare model de BMW are problemele lui, trebuie sa le rezolvi si gata. Avantajul la masina asta e ca le-am rezolvat eu deja, mai putina bataie de cap si cheltuieli pentru urmatorul proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.