Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit


Recommended Posts

Vă salut!

Am și eu 'o' problemă cu al meu f31. Povestea e lunga, masina are momente cand se 'limiteaza' in sensul in care nu vrea sa traga mai mult de 120hp/300nm din ce vad pe sport display. Am luat problema pe rand: de fiecare data primeam eroare intermitenta pe DPF, o stergeam si masina tragea normal, dar regenerarea se interupea pe parcurs. Isi facea foarte rar regenerari si nivelul de funingine crestea rapid. Intr-un final a dat eroarea permanenta si atunci am luat decizia sa duc filtrul la curatat (pe tester mai dadea durata de viata undeva la 80k km). L-am trimis la Odorheiu Secuiesc  si l-au curatat, dupa asta perioada s-a prelungit la 244k km. Problema tot a persistat. Acelasi comportament, eroarea pe intermitent, doar ca acum reusea sa faca mai des regenerarea. Am decis sa merg mai departe, sa schimb EGR. L-am schimbat cu unul de la Pierburg nou. Am aceeasi problema, eroarea ramane dar la fel, isi face regenerari. S-a schimbat si senzorul MAF pe original si senzorul de presiune evacuare. Au mai fost schimbate si cateva furtune preventiv. Unul intr-adevar era fisurat fix langa colier, dar a fost schimbat si acela. Garnitura si clapetele de admisie au fost schimbate si ele, pe original, a fost curatata si galeria. Dupa cateva investigatii, am observat ca turbina are joc axial si radial. Am dus-o la reconditionat, am schimbat totodata si filtrul de ulei si uleiul, restul le-am lasat pentru ca nu aveam mai mult de 5k km de la ultimul schimb. Nu era pilitura in filtru.

Masina trage foarte bine in momentul de fata.

Asta pana cand a aparut o noua buba. Povestesc mai in amanunt pentru ca mi-a mancat ficatii si nu as vrea sa ajung sa inlocuiesc tot din bara in bara. Orice detaliu poate fi important, asta daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema, asa ca va cer scuzele de rigoare pentru pomelnicul scris. Masina are cutie automata. O dau pe modul sport, accelerez usor, iar in momentul in care ajunge pe la 67-72 km/h masina incepe sa bâlbâie, parca ceva o gâtuie. Cam atunci are undeva la 1800-2000 rpm. Se mai intampla si la alte viteze, dar in acest interval e cel mai des. Nu apare nimic pe tester, doar a revenit eroarea pe dpf intermitenta. Am incercat sa jonglez cu modurile de condus. Pe confort masina merge bine, nu face figuri in intervalul mentionat, doar in jur de 120 km/h, cand, daca nu ma insel, are cam aceleasi rpm. Am dat o pe manual, nu face figuri. Cand bag piciorul in ea, fuge de rupe, nu are nicio problema, nu are nicio intrerupere. Deci aceasta balbaiala apare cand accelerez nu foarte brutal, cand urca liniar, dar doar in conditiile deja mentionate.

Imi pare rau daca nu am fost foarte tehnic. Daca am omis ceva, voi specifica ulterior.

Nu stiu ce poate fi, ma dispera.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.