Jump to content

lichid frana


Recommended Posts

De schimbat se schimba de cind lumea,astia vazind ca nu il schimba nimeni l-au virit in check la masini,in speranta ca te duci la iei sa le dai bani ptr operatiune(e un agregat ce face treaba),dar te duci oricum sa iti stearga alerta din check...... :blink:

 

shtiu si singur sa sterg alerta din check , vroiam sa shtiu daca e neaparat de schimbat sau vor doar sa ia banii

Link to comment
Share on other sites

e masina si viata ta

hai sa ne inchipuim ca sa murdarit licidul de frana are apa in el se gripeaza niste mecanizme pe la agregatul dsc si buf in loc sa franeze cum trebuie franeaza cu 1 metru mai incolo

ce te faci

fugi si schimba lichidul

se schimba odata la 2 ani pentru toate marcile auto din lume crezi ca de nebuni zic aia sa faci lucrul asta

Link to comment
Share on other sites

e masina si viata ta

hai sa ne inchipuim ca sa murdarit licidul de frana are apa in el se gripeaza niste mecanizme pe la agregatul dsc si buf in loc sa franeze cum trebuie franeaza cu 1 metru mai incolo

ce te faci

fugi si schimba lichidul

se schimba odata la 2 ani pentru toate marcile auto din lume crezi ca de nebuni zic aia sa faci lucrul asta

 

 

ok sefu :blink: doar am intrebat sa aflu si parerile voastre :) atat

Link to comment
Share on other sites

lichidul de frana este foarte higroscopic..adica are proprietatea de a absorbi apa/vapori de apa din atmosfera (de aceea la inloc se foloseste numai bidoane sigilate, odata desfacut restul de lichid care ramane este inutilizabil)..indiferent de km se recomanda inloc. lui din 2 in 2 ani considerandu-se acest interval perioada maxima de "viata" a lichidului in care acesta este in parametrii..dupa acest interval au loc reachii chimice lente iar lichidul isi pierde prop. fizice si scade randamentul de functionare..astfel odata cu inglobarea apei apar suspensii coloidale puternic acide care conduc la corodarea si inevitabil distrugerea sistemul de franare (furtune/ganit/ cyl.ambreiaj) cat si eficienta de franare scade simtitor..aici nu e vb de bani..e vb in primul rand de siguranta ta si in al doilea rand de costurile de reparatie in cazul in care lichidul de frana puternic deteliorat incepe sa "lucreze"...do as u wish.. Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

lichidul de frana este foarte higroscopic..adica are proprietatea de a absorbi apa/vapori de apa din atmosfera (de aceea la inloc se foloseste numai bidoane sigilate, odata desfacut restul de lichid care ramane este inutilizabil)..indiferent de km se recomanda inloc. lui din 2 in 2 ani considerandu-se acest interval perioada maxima de "viata" a lichidului in care acesta este in parametrii..dupa acest interval au loc reachii chimice lente iar lichidul isi pierde prop. fizice si scade randamentul de functionare..astfel odata cu inglobarea apei apar suspensii coloidale puternic acide care conduc la corodarea si inevitabil distrugerea sistemul de franare (furtune/ganit/ cyl.ambreiaj) cat si eficienta de franare scade simtitor..aici nu e vb de bani..e vb in primul rand de siguranta ta si in al doilea rand de costurile de reparatie in cazul in care lichidul de frana puternic deteliorat incepe sa "lucreze"...do as u wish..

 

sar`na m-ai convins , il schimb :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut,am si eu un 730d din 2004 si ar trebui sa schimb lichidul de frana la 60000,imi poti spune daca ai fost cu el la reprezentanta si cat te a costat si daca se poate cum ai resetat din meniu sa nu mai apara la pe computer?????

si inca ceva imi apare tot acum la 60mii sa schim MICROFILTRU stii ce este?e cumva filtru de la aerul conditionat?daca l ai schimbat sa mi dai un pret te rog si daca ai fost cu masina la reprezentanta imi mai poti da niste preturi ?????

multumesc mult,astept un raspuns!!!!

Link to comment
Share on other sites

o sa-l schimb saptamana viitoare, nu stiu cat costa dar m-am uitat in cartea service si alea si nu a fost niciodata schimbat. am putin peste 150 000.

ps: verificati uleiul si garniturile la cutie, erau niste cauciucuri care nu mai erau cauciucuri de fapt de la vechime si am pierdut 1,5 l de ulei aproape... acum e super.

Link to comment
Share on other sites

o sa-l schimb saptamana viitoare, nu stiu cat costa dar m-am uitat in cartea service si alea si nu a fost niciodata schimbat. am putin peste 150 000.

ps: verificati uleiul si garniturile la cutie, erau niste cauciucuri care nu mai erau cauciucuri de fapt de la vechime si am pierdut 1,5 l de ulei aproape... acum e super.

masina mea are 57000km reali si vad ca la 60000 cere s a i se schimbe lichidul de frana si microfiltru,deocamdata nu cred ca trebuie sa schimb altceva.ai mai schimbat ceva la ea???ce preturi are la piese?eu nu am schimbat deocamdata nimik!!!mersi

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am schimbat ieri si a costat 30 lei un litru, am luat 2 ca cine stie am zis, a ajuns un L dar e putin peste min. limita, cred ca am sa completez din litrul care a ramas, si pe care mi l-au lasat intr-adevar sigilat cei de la service, cum spunea cineva pe aici. Buna informatie. Asadar am sa colpletez si am sa arunc ce ramane daca isi pierde din calitati ...

 

La service m-a costat 25 ron schimbul. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Si eu am schimbat azi lichidul de frana.

M-a intrigat faptul ca nu au folosit pompa ci au dat la pedale....e OK?

Eu stiam ca nu prea indicat sa faci chestia asta cu pedalele! <_<

 

nu e bine de loc

 

mai ales ca se schimba din diagnoza

 

adica prin diagnoza se comanda pompa de ABS si se deschid pe rand aerisitoarele de la roti asta de la E60

 

atentie si ambreiajul e pe acelas lichid si rezervor

 

in rest se schimba cu pompa

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
cum se procedeaza pentru schimbare??????

 

simplu ,mergi la un service autorizat si se ocupa baietii .

 

 

puteam sa jur ca asta este raspunsul....

 

ma interesa daca ar trebui sa fiu atent daca serviceul are ceva aparat anume pentru schimbat lichidul

Link to comment
Share on other sites

lam schimbat ieri...chiar am stat langa mecanic sa vad cum procedeaza...

 

avea un aparat din care ii iese o conducta care a montato in locul capacului de la rezervorul lichidului de frana...pe urma a trecut pe la fiecare etrier in parte cu un bidon special conceput pentru asa ceva cu un tub mic care intra pe aerisitor... aparatul de care ziceam mai devreme impinge cu o anume presiune lichid nou in instalatie iar mecanicul trecand cu bidonul pe la fiecare etrier deschizand aerisitorul a strans in bidon lichidul de frana uzat... cam asta a fost metoda folosita in cazul meu

 

ma costat 30 euro in italia...in romania as fi platit mai puti???

Link to comment
Share on other sites

lol in Italia a costat 30 euro (~120 RON) si in jegul asta de tara cacatii astia de profitori ordinari de la service-uri cer 250 ron MI-E SILA...... daca regret ceva pe lumea aste este ca am ales sa ma intorc in tara si sa-mi continui viata aici <_< :) :bashwall:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.