Jump to content

Am avut un weekend intreg un 335i pe mana


2dor

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

frumoasa masina, dar interiorul mi se pare batranesc :)

 

nu am mers niciodata cu 335i, dar la mine la 335d nu se ridica masina de bot :blink:

 

iar referitor la consum nush ce sa zic ... eu extraurban am scos 15 (mers BMW style), iar prin oras scot o media de 15-16 la mers normal ... dar poate nu merg eu bine ... ma tot mananca mana sa folosesc DS din cand in cand :)

Link to comment
Share on other sites

Stati ca in primul rand am aflat ca avea probleme cu servodirectia, de aceea se misca volanul asa de greu, pesemne nu avea lichid ma gandesc. Iar pe bord aveam mereu aprins becul de la frana de mana, deci si acolo era o problema.

Inainte sa incepi aceasta discutie, in care tota lumea si-a dat cu presupusul de ce se ridica 335-ul cand il dai blana nu crezi ca era mai usor sa spui de la bun inceput ca are nu stiu ce problema, ca are nu stiu care bec aprins?!? :) Ne-ai lasat pe toti sa vorbim despre toate experientele si senzatiile noastre din diferite masini de sub sau peste 300 CP ca acum sa spui ca tu mergeai cu becul de frana de mana aprins...esti un performant! :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca ai mers cu frana de mana trasa, de aia era si senzatia aia ciudata ... ca ti se ridica botul :)

 

@intelinside: decat sa-ti iei 335i Cabrio cu 75k CIP ... mai bine lasa ... :blink:

Eu las, ca momentan nu sunt dispus sa dau suma asta pentru o masina, fie ea si ca asta, dar pentru cine dispune ...

Edited by intelinside
Link to comment
Share on other sites

am zis 75k CIP, pt k suferea cineva pe aici pe forum ca atat a dat pe aia din pozele puse de tine ... 75k nu e nici DDP :blink: in fine ...sry pt off

Masina in cauza a costat 76.000 DDP, cel putin asa mi-a spus proprietarul (nu avea de ce sa minta), si este cam full de full.

Ala care suferea cred ca tot eu eram, pentru ca proprietarul asa imi spusese initial ca CIP, dar de fapt era DDP (el nu prea stie diferenta dintre cele doua)

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca ai mers cu frana de mana trasa, de aia era si senzatia aia ciudata ... ca ti se ridica botul :)

 

@intelinside: decat sa-ti iei 335i Cabrio cu 75k CIP ... mai bine lasa ... :blink:

 

 

Pai daca era frana de mana trasa, nu era din maneta ca nu am umblat la ea.

Link to comment
Share on other sites

@intelinside: 76k tot e mare, masina aia dupa cum arata mai mult de 70k n-are cum sa fie ... chiar si 70k e mult ...jante de 19'' n-are, senzor pt pastrarea distnatei fata de autovehiculul din fata n-are ...deci nu are cum sa fie 76k ... sau mai nou dif intre un e92 full si un e93 full e de 17k ???

 

@2dor: am zis la mishto dar vad ca nu te-ai prins.....sau poate era frana trasa de cand ai plecat tu cu masina si nu ai stiut :blink:

Link to comment
Share on other sites

@intelinside: 76k tot e mare, masina aia dupa cum arata mai mult de 70k n-are cum sa fie ... chiar si 70k e mult ...jante de 19'' n-are, senzor pt pastrarea distnatei fata de autovehiculul din fata n-are ...deci nu are cum sa fie 76k ... sau mai nou dif intre un e92 full si un e93 full e de 17k ???

 

@2dor: am zis la mishto dar vad ca nu te-ai prins.....sau poate era frana trasa de cand ai plecat tu cu masina si nu ai stiut :blink:

 

 

face beep beep daca pleci cu frana de mana trasa ....

Link to comment
Share on other sites

Un E93 330d full costa 56k cip si 66k ddp. Motorul 335i costa cu o mie de euro mai mult si ii mai poti pune piele de 2000 de euro (nu de 1000 cum i-am pus eu) si sistem audio logic 7 (care te mai costa 1000 de euro fata de hi-fi). Deci in total se poate ridica la 59k cip si undeva pe la 70-71k ddp. Mai mult nu are cum sa te coste decat daca ii faci tuning. Edited by debutant
Link to comment
Share on other sites

Un E93 330d full costa 56k cip si 66k ddp. Motorul 335i costa cu o mie de euro mai mult si ii mai poti pune piele de 2000 de euro (nu de 1000 cum i-am pus eu) si sistem audio logic 7 (care te mai costa 1000 de euro fata de hi-fi). Deci in total se poate ridica la 59k cip si undeva pe la 70-71k ddp. Mai mult nu are cum sa te coste decat daca ii faci tuning.

 

mai este si BMW individual, pretul poate sa urce daca vrei neaparat

Link to comment
Share on other sites

Am si eu 335i coupe de vreo 2 luni. NU se ridica de bot :) , intr-adevar "danseaza" un pic daca e ud pe jos, dar ai aderenta suficienta. Pe spate, la 335i cu jante de 18 ai 255/35/R18 si pe fata ceva mai mici, cred ca 225/40/R18, e normal sa ti se para ca dai mai greu de volan (ca sa dai mai usor tre sa iti iei active steering).

Instalatia audio ar trebui sa fie ori cu 10 boxe (hifi) ori cu 13 boxe (logic 7). 11 ? Cine stie ...

Eu am cutie manuala pe al meu si vreo 19k cu el ... nu s-a tocit mai nimic (apropo de schimbator), cu exceptia locului unde se retrage bratul care iti ofera centura.

La consum, prin oras imi ia, conform computerului de bord, 16,7% mers in regim de Bucuresti (cine stie .... stie). Pe afara imi ia vreo 7% daca merg intr-a 6-a cu 90 la ora, vreo 9% la 120 si vreo 12 daca merg BMW style :blink: .

Sunt tare curios cum se misca 335d lui MiniMe, daca vede postul rugam sa stabilim meeting sa facem schimb de experienta :) , am azut ca nici el nu stie cum e cu 335i :) si sunt curios ce face diferenta de cuplu.

Referitor la preturile alea astronomice de pe aici .. eu am dat vreo 50k (cu tot cu TVA, transport, taxa de prima inmatriculare si taxe de inmatriculare) luata din .de la vreo 11.000 km. Are cam asa: piele dakota black, dublu climatronic, incalzire in scaune, scaune sport electrice cu memorie inclusiv reglaj lombar, aluminiu pe bord, cutie manuala, senzori de ploaie si lumini, navi business (aia cea mai mare), PDC fata spate, sunet HIFI (10 boxe), cd changer 6 discuri, bluetooth phone business (cel mai scump), jante de 18, pachet lumini .. cam atat imi aduc aminte :) . Plus garantie EURO 2 ani ! In Romania acceasi masina era 57k fara taxa de prima inmatriculare si fara taxele obisnuite de inmatriculare.

Pentru cei care au un coupe 325, 330, 335d sau M3, sunt curios cum se comporta in comparatie cu asta ... astept schimburi de experienta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.