Jump to content

noul m5


fortdoe

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cine are M5 e60? am vazut filmuletul lui bunilla si nu arata prea bine. serios vorbind poate spune cineva de aici ceva opinii pertinente.

 

 

vrei m5 e60 ? :blink: daca da cauta si tu unu spre bucuresti partea aia sa nu mai avem de mers prin munti :) pe drumuri de alea cu gropi

Edited by Cricket
Link to comment
Share on other sites

salutare crick! vezi ca ti-am trimis un mesaj personal. raspunde.

opinii despre masina asta. puncte bune puncte rele. cautam pe www.m5board.com si nu prea sunt multe info dela posesori. orice info e bine venita tinand cont ca in sectiunea asta m sport nu prea sunt info despre m5 e 60.

 

cricket nu vreau e 60 m5 acum. m-am apucat de strans bani. dupa colinda poate :blink: intrebam si eu asa sa ne informam

Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

salutare crick! vezi ca ti-am trimis un mesaj personal. raspunde.

opinii despre masina asta. puncte bune puncte rele. cautam pe www.m5board.com si nu prea sunt multe info dela posesori. orice info e bine venita tinand cont ca in sectiunea asta m sport nu prea sunt info despre m5 e 60.

 

cricket nu vreau e 60 m5 acum. m-am apucat de strans bani. dupa colinda poate :blink: intrebam si eu asa sa ne informam

 

 

 

ok , vezi ca ai PM

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
cine are M5 e60? am vazut filmuletul lui bunilla si nu arata prea bine. serios vorbind poate spune cineva de aici ceva opinii pertinente.

in filmul lui bunilla soferul M5-ului cred ca a ratat startul.in mod normal M5 e60 face pe 400m un M3 e46 :blink:

 

M5 E39 spulbera M3 E46...M5 E60 ar trebui sa-l spulbere...

Link to comment
Share on other sites

cine are M5 e60? am vazut filmuletul lui bunilla si nu arata prea bine. serios vorbind poate spune cineva de aici ceva opinii pertinente.

in filmul lui bunilla soferul M5-ului cred ca a ratat startul.in mod normal M5 e60 face pe 400m un M3 e46 :blink:

 

M5 E39 spulbera M3 E46...M5 E60 ar trebui sa-l spulbere...

 

paradoxal am spulberat eu vreo 2 M5 E39, si daca te uiti pe forumuri o sa vezi ca e ceva normal :)

 

cine are M5 e60? am vazut filmuletul lui bunilla si nu arata prea bine. serios vorbind poate spune cineva de aici ceva opinii pertinente.

eu cred... si un posesor de M5 sa-mi confirme... ca M5, cu rahatul de cutie SMG, are un nr limitat de Launch Control intr-un anumit interval de timp sau km... si pur si simplu cand a vrut sa plece, pe M5 din film nu l-a mai ajutat calculatorul...

Link to comment
Share on other sites

eu cred... si un posesor de M5 sa-mi confirme... ca M5, cu rahatul de cutie SMG, are un nr limitat de Launch Control intr-un anumit interval de timp sau km... si pur si simplu cand a vrut sa plece, pe M5 din film nu l-a mai ajutat calculatorul...

Pai fu prost ca nu trebuie sa pleci neparat cu launch control.

 

Ca sa faci un M3 e suficient si fara..

 

Eu am obtinut asa 4,8 sec pana la suta....

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa ma apuc iar sa va explic de raportul greutate putere.... am facut-o de atatea ori incat eu m-am plictisit...

 

@ duxter: dece un opel speedster merge atat de tare ca are doar 200 de cai !

 

@theo: ti-am explcat cred pe privat ca diferentza intre masini este de 0,3 sec. adica un timp f mic ce poate fi ratat la start F usor

Link to comment
Share on other sites

Daca venea un 911 turbo 996 va linistea pe amandoi :blink:

 

Ar fi fost edificator daca era un sofer priceput si in M5 si daca-l faceai de 3-4 ori, atunci puteai sa spui ca a ta e mai rapida.

 

Daca e vreunu care si-a luat M5 ca sa-l parcheze pe Dorobanti, nu inseamna mare lucru.

Link to comment
Share on other sites

:):P:P

 

daca.... daca....

 

nu sustin ca bat M5 E60.... oricum nu tre sa castigi tot timpul... trebuie doar sa castigi cand chiar CONTEAZA !

 

Daca venea un 911 turbo 996 va linistea pe amandoi :)

 

pe THEO sigur :) :blink:

 

Lupta nu e incheiata! astept gumele Michelin PS 2 si mai vedem.....

Link to comment
Share on other sites

M5 E39: 1800 / 400 = 4.5

M5 E60: 1830 / 507 = 3.6

M3 E46: 1550 / 343 = 4.5

M3 E91: 1670 / 420 = 3.9

 

dar greutatile difera de la model la model, adica e o mare diferentza intre FULL OPTION si masina "cheala"... de ex. trapa are in jur de 50 kg.

 

eu daca usurez masina (scaune, covorase, jante usoare) ajung cam la 1430/343 = 4.1

 

in concluzie greutatea conteaza F mult

Link to comment
Share on other sites

M5 E39: 1800 / 400 = 4.5

M5 E60: 1830 / 507 = 3.6

M3 E46: 1550 / 343 = 4.5

M3 E91: 1670 / 420 = 3.9

 

dar greutatile difera de la model la model, adica e o mare diferentza intre FULL OPTION si masina "cheala"... de ex. trapa are in jur de 50 kg.

 

eu daca usurez masina (scaune, covorase, jante usoare) ajung cam la 1430/343 = 4.1

 

in concluzie greutatea conteaza F mult

 

Acum conteaza foarte mult si felul in care mergi cu acele 1430 Kg, de multe ori niste Kg in plus conteaza mai mult decat daca le dai jos, presupun ca atunci cand "va dati" scoateti toate sistemele de control, iar daca masina este prea usoara iar experienta in domeniul 400m este mica nu vei face nimic. Nu e o rusine sa pierzi o cursa, e o rusine sa te dai rotund ca ai caluti si sa nu stii ce sa faci cu ei, cum sa ii pui pe sosea. Fratele meu nu este un super sofer, nu are multe zeci de mii de Km condusi si nici nu a beneficiat pana acum de masini cu puteri de peste 180cp,nu iese in evidenta, nu se lauda, dar are o vorba " nu te lauda, hai sa ne dam si vedem ce iese". Cu toate astea cu IS-ul lui a batut masini si de 170 de cai si cu greutate mult mai mica decat a lui, nu conteaza f mult ce este sub capota, conteaza ce este si dupa cutie + cine este la volan si ce stie. Fiecare cu masina lui. mai usoara mai grea, mai slaba mai puternica, pe strazi "la curse" poti spune ca ai batut dupa 2 curse castigate din 3 (si fara faze gen- mia iesit mufa de la injector - am plecat prost - aluneca mult prea rau), in competitii organizate legat dupao cursa poti fii n1. Aveti grija, vineri cand "am iesit" 2 accidente cu colegi de club s-au intamplat (nu de aici).

Link to comment
Share on other sites

1. nu exista masina prea usoara !!! gandeste-te la motociclete...

2. la M5 E60 nu prea mai conteaza cine e la volan ca oricum calculatorul face ce vrea el

 

cat despre fratele tau ma bucur ca e modest, dar treaba e clara la o intrecere intre masini de putere egala tot timpul va castiga cea mai usoara.

 

PS: avem grija... stai linishtit... :blink:

Link to comment
Share on other sites

1. nu exista masina prea usoara !!! gandeste-te la motociclete...

2. la M5 E60 nu prea mai conteaza cine e la volan ca oricum calculatorul face ce vrea el

 

cat despre fratele tau ma bucur ca e modest, dar treaba e clara la o intrecere intre masini de putere egala tot timpul va castiga cea mai usoara.

 

PS: avem grija... stai linishtit... :)

 

1. Exista multe masini prea usoare pentru puterea care o au.

2. Huh? :blink: Despre ce vorbesti? Poti elabora ideea? Poate daca vorbesti de Launch Control, dar de ce trebuie neaparat folosit?

 

Eu unul, n-am inteles niciodata liniutele. N-am inteles niciodata dorinta de a demara rapid. Mie-mi lipseste din pasiune complet latura asta. N-am s-o inteleg niciodata. Eu intr-o masina gasesc cu totul alte satisfactii.

Link to comment
Share on other sites

1. as fi incantat sa-mi dai exemplu de o masina prea usoara intr-o competitie in linie dreapta.

2. m-am referit la faptul ca te cateri cu picioru pe acceleratie si stai asa pana la final (adica masina pleaca singura cu LC, schimba singura) tu doar culegi "roadele"

 

PS: unii nu inteleg placerea de a face drumetii pe munte, sau mersul cu motoru cu vantu-n plete... fiecare cu pasiunea lui :blink:

Link to comment
Share on other sites

1. Sunt destule, n-am chef sa caut. Una, care am vazut-o recent era prea usoara sa faci orice cu ea.

2. Si ce legatura are Launch Controlul cu demarajul in general? Inteleg ca spui ca nu se poate fara la M5? :blink: Ce spui tu e un caz particular, nu general in cazul M5/M6.

 

De acord ca fiecare cu pasarica lui. Eu mi-am spus doar parerea. M-as da jos rusinat dintr-o masina dupa ce-am castigat o liniuta. N-as putea sa spun ca sunt sofer bun dupa asa ceva. Asta sunt eu. N-as putea sa spun nimic de fapt... In schimb singur, cu cronometrul pe circuit, m-as putea distra pana nu mai pot.

 

E ca si cum inotatorii ar concura la cine atinge primul apa sau ca si cum cei de la tras cu arcul ar concura cine pregateste primul sageata. Sau ca si cum cei de la snooker ar concura cine da cu creta tacul mai rapid. :)

 

Asta e pentru mine...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.