Jump to content

Fierba apa la motor


Recommended Posts

E36, 318 IC - '91

Nu mai pot sa plec ca imi fierbe apa. dupa 10-15 min de mers normal se aprinde becul.

Am auzit destule pareri de la mecanici dar nimeni nu se uita ca sunt prea ocupati.

Ba ca nu am instalatia aerisita si imi ramane aer. Ba ca ar fi garnitura de chiulasa fisurata si ca imi baga aer in vas. Cert e ca aer e dar de aerisit nu stiu cum am tot incercat si degeaba.Apa din vas se duce greu si apoi revine.

Voi ce ziceti? nu mai stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

E36, 318 IC - '91

Nu mai pot sa plec ca imi fierbe apa. dupa 10-15 min de mers normal se aprinde becul.

Am auzit destule pareri de la mecanici dar nimeni nu se uita ca sunt prea ocupati.

Ba ca nu am instalatia aerisita si imi ramane aer. Ba ca ar fi garnitura de chiulasa fisurata si ca imi baga aer in vas. Cert e ca aer e dar de aerisit nu stiu cum am tot incercat si degeaba.Apa din vas se duce greu si apoi revine.

Voi ce ziceti? nu mai stiu ce sa fac

 

Astepti pana dupa sarbatori si te duci cu ea , cum fac si eu......chiulasa arsa nu o ai (cred), eu o am ca ....am si apa in ulei.se mai intampla.

Link to comment
Share on other sites

desfa busonul de la vas,daca vezi ca ies bule de aer,e dusa garnitura de _chiulasa_,verifica si termostatul,daca deschide.

 

 

Bule face. Termostatul nici nu il mai am, l-am dat jos si mi l-a curatat. sa il pun si sa incerc si cu el, poate merge? Dar suportul lui are 2 cleme, de fapt avea, ca unu mi-a rupt-o cand l-a pus si ma gandesc ca poate nu etanseaza bine.

dar sa incer sa il pun ca poate merge.

Link to comment
Share on other sites

daca face bule cred ca e garnitura arsa,degeaba ii mai pui termostatul,cred ca e arsa garnitura intre cilindru si o gaura de la racire-ca sa fii mai sigur ,dupa ce merge o perioada motorul,ar trebui sa iti creasca nivelul in vas,iar cand opresti sa scada-daca face asa nu te mai chinui,e arsa garnitura.
Link to comment
Share on other sites

E36, 318 IC - '91

Nu mai pot sa plec ca imi fierbe apa. dupa 10-15 min de mers normal se aprinde becul.

Am auzit destule pareri de la mecanici dar nimeni nu se uita ca sunt prea ocupati.

Ba ca nu am instalatia aerisita si imi ramane aer. Ba ca ar fi garnitura de chiulasa fisurata si ca imi baga aer in vas. Cert e ca aer e dar de aerisit nu stiu cum am tot incercat si degeaba.Apa din vas se duce greu si apoi revine.

Voi ce ziceti? nu mai stiu ce sa fac

Salut, trebuie s-o iei pe rand. poate sa fie vascocupla daca zici ca ai scos termostatul si inca iti ridica temperatura sau daca furtunele de la instalatia de racire sunt foarte tari adica umflate inseamna ca scapa presiune in instalatie pe la garinura de chiulaosa . Cand temperatura este la normal sau creste peste normal se produce o presiune pe circuitul de racire.Deci nivelul in vasul de expansiune se verifica numai la rece (cold),atunci iti poti da seama daca este la nivelul corect.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
E36, 318 IC - '91

Nu mai pot sa plec ca imi fierbe apa. dupa 10-15 min de mers normal se aprinde becul.

Am auzit destule pareri de la mecanici dar nimeni nu se uita ca sunt prea ocupati.

Ba ca nu am instalatia aerisita si imi ramane aer. Ba ca ar fi garnitura de chiulasa fisurata si ca imi baga aer in vas. Cert e ca aer e dar de aerisit nu stiu cum am tot incercat si degeaba.Apa din vas se duce greu si apoi revine.

Voi ce ziceti? nu mai stiu ce sa fac

Am avut cam aceias problema. Termocupla nu a funcionat si a indoit chilasa care fiind din aliaj de aluminiu a cedat si s-a indoit. Asa ca gazele de ardere intrau pe instalatia de racire. In cel mai bun caz ai de inlocuit garnitura de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

Termocupla nu a funcionat si a indoit chilasa care fiind din aliaj de aluminiu a cedat si s-a indoit.

 

ce legatura are una cu alta? cum sa o indoaie? :blink:

Motorul a lucrat le temperaturi mai inalte decit cele prevazute de fabricant. Iar racirea nu s-a mai facut pentru ca termocupla nu mai dadea drumul lichidului de racire in motor. Blocul fiind din fonta a rezistat nu si chiulasa

Link to comment
Share on other sites

aha..

ai zis ca a indoit-o si ma gandeam ca te referi ca a lovit-o sau ceva de genul asta.. :blink:

Problema e ca la o indreptare cu freza pierzi ceva din cm cubi din camera de ardere. Citva poate e mult spus. Adica se reduce capacitatea cilindrica ceea ce nu e tocmai rau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.