Jump to content

schimbare de motor


luba

Recommended Posts

salutare.am gasit un 323rechin di 81,stare ff buna dar motor praf.oare sar potrivi un motor de la seria 7 tot din aceasi ani?sau ce alternative ar mai fii?multu si la multi an la toti posesorii de bmw.

 

Nu prea. Rechin are motor M20, seria 7 are M30 care este mult mai greu si mai mare. O sa ai multe munca la adaptari si la omologari. Rechin seria 3 nu a fost facut din fabrica cu motor M30.

 

Ce are motorul de pe 323i mai precis? Poate nu e chiar asa grav.

 

O varianta ar fi un alt motor M20 de la un E21 seria 3 rechin, E30 (urs) sau E12 (rechin seria 5) sau E28 (seria 5). Pe E30 chiar a fost un motor de 2,3 la care cel mai mare diferenta in fata de E21 e sistemul de injectie, care in timp a devenit mai sofisticat.

 

Cat cere pe rechinul?

Link to comment
Share on other sites

600eur.e deja descomplectat,multe componente nu mai are.la caroserie putin este de lucru.chiar ar merita un mic efort si investit un pic in el.poate mai repede un motor de ursuleti?cred ca as putea procura un m3 cu cutie alpin.ce parere ai?

 

ar fi mult de modificat cu motor de urs?

Link to comment
Share on other sites

600eur.e deja descomplectat,multe componente nu mai are.la caroserie putin este de lucru.chiar ar merita un mic efort si investit un pic in el.poate mai repede un motor de ursuleti?cred ca as putea procura un m3 cu cutie alpin.ce parere ai?

 

ar fi mult de modificat cu motor de urs?

Motor de M20 urs cred ca gasesti cel mai usor. Pot sa pui M20 de 2000, de 2300 sau de 2500. Ala de 2500 nu a fost pe rechin, dar sa potriveste. Depinde cat de mult e omogare la RAR. Pot sa suni pe acolo sa intreb. Motor M3 nu a fost cu bloc M20, a fost cu 4 cilindrie de la E30 si rest sunt cu 6 parca, deci iar inseamna mai multe munca. Adaptare la suporti motor, suport cutie, eventual cardan. Dar tot e posibil. Daca tabla e buna si interior ok cred ca merite. Depinde cat vrei sa investesti in ea. Are potential de o masina foarte buna si sportiva.

Link to comment
Share on other sites

600eur.e deja descomplectat,multe componente nu mai are.la caroserie putin este de lucru.chiar ar merita un mic efort si investit un pic in el.poate mai repede un motor de ursuleti?cred ca as putea procura un m3 cu cutie alpin.ce parere ai?

 

ar fi mult de modificat cu motor de urs?

Motor de M20 urs cred ca gasesti cel mai usor. Pot sa pui M20 de 2000, de 2300 sau de 2500. Ala de 2500 nu a fost pe rechin, dar sa potriveste. Depinde cat de mult e omogare la RAR. Pot sa suni pe acolo sa intreb. Motor M3 nu a fost cu bloc M20, a fost cu 4 cilindrie de la E30 si rest sunt cu 6 parca, deci iar inseamna mai multe munca. Adaptare la suporti motor, suport cutie, eventual cardan. Dar tot e posibil. Daca tabla e buna si interior ok cred ca merite. Depinde cat vrei sa investesti in ea. Are potential de o masina foarte buna si sportiva.

nu trebuie modificati suporti nici la motor si nici la cutie pt ca mororul de 2,3 k-jetronic si este un m20,si atunci el daca pune un motor de urs fie de 2,0 2,3 sau 2,5 este tot un m20,nu?si unde vezi tu modificarile

Link to comment
Share on other sites

600eur.e deja descomplectat,multe componente nu mai are.la caroserie putin este de lucru.chiar ar merita un mic efort si investit un pic in el.poate mai repede un motor de ursuleti?cred ca as putea procura un m3 cu cutie alpin.ce parere ai?

 

ar fi mult de modificat cu motor de urs?

Motor de M20 urs cred ca gasesti cel mai usor. Pot sa pui M20 de 2000, de 2300 sau de 2500. Ala de 2500 nu a fost pe rechin, dar sa potriveste. Depinde cat de mult e omogare la RAR. Pot sa suni pe acolo sa intreb. Motor M3 nu a fost cu bloc M20, a fost cu 4 cilindrie de la E30 si rest sunt cu 6 parca, deci iar inseamna mai multe munca. Adaptare la suporti motor, suport cutie, eventual cardan. Dar tot e posibil. Daca tabla e buna si interior ok cred ca merite. Depinde cat vrei sa investesti in ea. Are potential de o masina foarte buna si sportiva.

nu trebuie modificati suporti nici la motor si nici la cutie pt ca mororul de 2,3 k-jetronic si este un m20,si atunci el daca pune un motor de urs fie de 2,0 2,3 sau 2,5 este tot un m20,nu?si unde vezi tu modificarile

 

Nu prea inteleg de ce ai scris asa.

 

Cum am scris mai sus, la un schimb cu unii din diverse motoare M3 sunt necesare adaptariile respectve.

Cum am si zis, E21 323 are motor M20 si un alt motor M20 ar fi cel mai usor la inlocuire.

 

O sa incerc sa scriu mai clar in viitor, poate incerci tu sa citesti mai bine.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

am inteles ca lipsec multe piese din motor.mam gindit sa fac ceva puternic ca nu mar incinta motorul original.orcum va multumesc la toti cei care ati raspuns si va urez LA MULTI ANI.

 

Original are 143 de cai, face 0-100 in 8,3 secunde si are viteza maxima constructiva de 201km/ora. Nu e chiar lenes... Numai M20 de urs de 2,3 sau 2,5 iti dau putere mai mare cu modificari minime. Sau un M20 2,7 modificat..

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca lipsec multe piese din motor.mam gindit sa fac ceva puternic ca nu mar incinta motorul original.orcum va multumesc la toti cei care ati raspuns si va urez LA MULTI ANI.

 

Original are 143 de cai, face 0-100 in 8,3 secunde si are viteza maxima constructiva de 201km/ora. Nu e chiar lenes... Numai M20 de urs de 2,3 sau 2,5 iti dau putere mai mare cu modificari minime. Sau un M20 2,7 modificat..

da,2,7 ar merge bine cu un turbo,mai ales ca este un motor decomprimat si nu trebuie prea multe modificari

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.