Jump to content

e 46 presiune mare pe retur


alinelly

Recommended Posts

Supapa de protectie deschide 2 bari, dar asta nu inseamna ca presiunea in instalatia de recire trebuie sa fie asa de mare in functionare normala.

Trebuie sa verifici presiunea. In mod normal se lucreaza sub presiune dar daca presiunea este prea mare poate fi ceva in neregula. Cel mai grav ar fi sa-ti scape gaze de evacuare in circuitul de racire.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

si eu am aceiasi problema. imi face presiune pe instalatie. la fel mi s-a spart vasul de expansiune, am mers pana mi s-a aprins martorul din bord si apoi m-am oprit. asta prima data. dupa ce l-am lipit pana venea cel nou mi-a pocnit iar. atunci am mers un pic mai multisor, dar mentionez ca in nici unul din cazuri nu mi s-a ridicat apa. dupa o vreme am observat ca termostatul deschide foarte greu. acum am schimbat termostatul si parca zic eu ca tot are presiune mare. intr-un timp aveam spuma pe joja. am pus asta pe seama faptului ca fac doar 2 minute pana la munca si am zis ca face condens. acum m-am uitat si n-a mai facut spuma. nici nu ai stiu ce sa cred. un mecanic mi-a spus ca am garnitura dusa. dar acum cand am schimbat termostatul m-am uitat la antigel. curat exact ca atunci cand l-am pus. plus ca nu pierd apa. pana acum cand am schimbat termostatul am mers cu busonul slabit. e ciudat nu? dar pe mine m-a disperat. e vb de un 316 1895cmc din 2000.

astept pareri de la voi.

inca ceva. chestia asta cu presiunea si cu vasul spart a inceput de cand am dat jos furtunul de la retur si cred ca nu am aerisit-o bine. n-am stiut toate amanuntele in legatura cu aerisitul asta desi am mai patit-o pe autostrada in germania cu primul 316, vara trecuta. atunci tot asa mi-a crapat vasul. l-am schimbat am urmarit-o un pic si am mai completat apa si am ajuns fara alte probleme in romania. si asa am mers cu el pana l-am vandut la 3 luni dupa aceea.

 

am uitat sa spun ca si in cazul primului 316 cand s-a spart vasul pe autobahn am mers ceva km cu martorul de nivel aprins. si n-a patit nimic. apa a stat la mijloc. nu s-a ridicat deloc.

mecanicul care mi-a spus ca am garnitura arsa mi-a spus ca nu prea indica bine ceasurile pentru temperatura. a auzit cineva de chestia asta? ca eu nu prea am crezut-o. gandul m-a dus la faptul ca omul nu prea avea de lucru si vroia sa ma faca de client.

Link to comment
Share on other sites

termostatul la E46 deschide la 105 grade.....e normal sa ti se para ca deschide tarziu, chiar am facut o diagnoza si imi zicea 102 grade la apa, mecanicului nu-i venea sa creada dar avand in vedere ca abia la 105 grade deschide termostatul, e posibil! Apa nu fierbe la temperatura aia pt ca e sub presiune!

 

si DA acele de temperatura nu indica exact, tocmai ca sa nu se creeze panica daca ti-ar arata temperatura reala

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

acul de temperatura la apa nu e gradat la E46....deci el acolo in mijloc unde sta, daca ar fi sa scrie gradele, ar trebui sa scrie "105", ceea ce pentru multi ar parea suspect! intr-adevar, daca ai scapari pe undeva si instalatia se depresurizeaza, apa va fierbe la cele 105 de grade dar in mod normal va creste peste temperatura asta si acul va urca, insa daca acul ajunge pe rosu, e de rau!

Acul trebuie sa stea fix pe mijloc, nu are voie nici sa urce nici sa coboare, nu e ca la Opel....., nu prea are 2 pozitii intre care se poate spune ca e "normal"..

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

acul sta exact pe mijloc. problema la mine era ca atunci cand acul era pe mijloc, furtunul de retur era rece. si asta pentru ceva timp. m-am uitat la frate-miu la e36 si la el erau calde toate furtunele. si asta in 6 km. eu i-am dat blana, am tinut-o numa in 5-6 mii de ture si tot nu se incalzea. in legatura cu presiunea, la mine furtunele sunt destul de tari. daca apas pe ele se preseaza vreo cativa mm. daca sta cateva minute dupa ce am oprit-o se inmoaie. si presiune din cate am vazut face si daca e umpluta instalatia la maxim. eu asta prostie am facut si mecanicul ala a zis ca da apa pe afara din cauza garniturii. eu stiam asa efectele garniturii arse: face presiune in instalatie respectiv baga gaze si bolboroseste plus ca miroase a gaze arse, baga apa in baie respectiv scade nivelul lichidului de racire plus ca scoate foarte mult abur. se incalzeste foarte tare motorul.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.