Jump to content

BMW E30 318i de 200 cai


horguemtuning

Recommended Posts

Stai modificarea aceasta este fara sa modifici nimic , gen ax cu came , pistoane etc. doar pui carburatoare > Dar ar fi super linkul acela ca am fi cam doi in Oradea predispusi la nebunii mai ales ca eu mai am un motor de 1800 M10 de rezerva si l-as modifica-o pe acela ca ma doare undeva de el si daca nu iese acum merita sacrificiul !
Link to comment
Share on other sites

Shi pe mine m ar interesa carburatoarele de care vorbejti...dual 40/40 dcoe sau 45/45 in f ctie de capacitatea motorului.Cashtigul de CP e impresionant doar prin punerea carburatoarelor iar pt performante deosebite DA este nevoie de ceva modificari la axa cu came(skimbata cu una mai rapida) shi alte cateva kestii.Prbl e de unde facem rost de Weber uri la un pretz decent(incluzand galeria de admisie care e f mica doar cat sa aplici carburatoarele pe kiulasa)...daca afli ceva anunta ma pls
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Sper ca urmatorul site sa va ajute , din cate stiu eu motorul M10 de pe E30 este cu injectie si banuiesc ca este mai greu sa modifici cu carburatoare , niste injectoare mai mari si o pompa de benzina mai capabila ar fi destul , dar nu cred ca o sa adauge mai mult de 50 CP , o turbina la mana a 2 gasiti la toate firmele de dezmembrari auto cu 100-400 euro ( cred ca si fara modificari la sistemul de injectie se pot castiga 10-20 CP) ce se mai poate face : schimbate tevile de esapament cu unele cu diametru mai mare(~10CP) nu doar o toba de final ,,Sport'' cum are toata lumea pentru ca produce doar zgomot si un filtru aer K&N(~5CP) http://home.att.net/~jroal/jay/bmw.htm :blink:

post-302-1111747123_thumb.jpg

post-302-1111747229_thumb.jpg

post-302-1111747356_thumb.jpg

post-302-1111747454_thumb.jpg

post-302-1111747545_thumb.jpg

post-302-1111747573_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

daca nu ma insel din motorul ala la F1 s-au scos cam 1500cp :) (bineinteles cu multe piese schimbate si prin interior sa reziste)

din cate stiu eu motorul M10 de pe E30 este cu injectie si banuiesc ca este mai greu sa modifici cu carburatoare

conversie din injectie in carb.....se face fara probleme.

din carburatoare se scoate mai mult decat din injectie.

intrebarea mea este ce faceti cu pistoanele care nu au fost proiectate pt turbo?

horguemtuning daca vei face aceasta modificare ne vei pune si noua poze in diferite stadii ale proiectului?

plizzzzzzzzzz :) :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Sper ca urmatorul site sa va ajute , din cate stiu eu motorul M10 de pe E30 este cu injectie si banuiesc ca este mai greu sa modifici cu carburatoare , niste injectoare mai mari si o pompa de benzina mai capabila ar fi destul , dar nu cred ca o sa adauge mai mult de 50 CP , o turbina la mana a 2 gasiti la toate firmele de dezmembrari auto cu 100-400 euro ( cred ca si fara modificari la sistemul de injectie se pot castiga 10-20 CP) ce se mai poate face : schimbate tevile de esapament cu unele cu diametru mai mare(~10CP) nu doar o toba de final ,,Sport'' cum are toata lumea pentru ca produce doar zgomot si un filtru aer K&N(~5CP) http://home.att.net/~jroal/jay/bmw.htm  :blink:

19006[/snapback]

 

what????? in a doua poza debitmetrul este montat pe furtunul dintre intercooler si admisie? :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.