Jump to content

Inca un mort in BMW


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu ma refeream la sofer.

 

Ma refeream la cei pe care i-ai mentionat tu.

 

Ce poti sa-i doresti unui om intr-o asemenea situatie?

A gresit si a platit un pret prea mare pentru greseala sa.

problema e ca cel din bmw nu a gresit cu nimic , poate doar ca a avut viteza , asta e clar , nu trebuia sa faca asta , stiind ca este si incepator.

 

inclin sa dau toata vina pe cel cu camionul! sunt destui dobitoci care intorc in loc si fac alte prostii...cate nu s-au intamplat din cauza asta ?motociclisti...accidente cu autoturisme etc. , numai din cauza gradului mare de idiotenie si retardism care umple bucurestiu`

 

v-am spus ce am patit eu azi :twoup: , vorba multa strica...

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Celor care cred ca e camionagiul de vina... Se da urmatoarea problema... Aveti un camion si trebui sa il bagati intr-o curte pe un circuit de F1. Cate masini credeti ca se vor infige in camion? Pentru asta sunt limite de viteza. Daca masina avea viteza legala, oprea in timp pana se manevreaza camionul.
Link to comment
Share on other sites

Total de acord.

 

Daca ar fi avut viteza legala sau macar putin peste viteza legala, ar fi putut frana si accidentul ar fi fost evitat.

 

Aici este vorba de inconstienta la volan si dezinteres fata de masina cu care a plecat la drum.

 

Probabil ca avea si pneuri uzate...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Celor care cred ca e camionagiul de vina... Se da urmatoarea problema... Aveti un camion si trebui sa il bagati intr-o curte pe un circuit de F1. Cate masini credeti ca se vor infige in camion? Pentru asta sunt limite de viteza. Daca masina avea viteza legala, oprea in timp pana se manevreaza camionul.

avea voie sa faca manevrele alea acolo ?...cu teoria se poate spune ca ajungem si in alte galaxii , dar din teorie si pana la practica , din viata reala si cea de la volan pana la probleme e cale lunga :D

 

acuma nu trebuie sa-i luam vina camionagiului pentru ca , el sarmanul vroia doar sa-si parcheze camionu` in curte :twoup: :twoup:

 

a facut o manevra gresita si noaptea unde chiar nu era cazul.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

daca el a franat 80m pana s-a lovit de tir, ce viteza a avut el initial??

la cat poate ajunge un urs

cat o fi avut in momentul impactului?

nu doresc nimanui sa-i apara ceva brusc in fata, mi s-a intamplat dar am scapat

tras de par un 316 urs poate ajunge la 190-200 max, DAR romanul isi ia urs de cilindree mare...sa faca el cerculete cu usru....

"ursul" e o masina de care trebuie neaparat sa "tragi"...ca altfel degeaba o mai ai.

Link to comment
Share on other sites

nu pot sti de la distanta ce s-a intamplat acolo, totusi sunt cateva lucruri pe care soferul camionului ar fi trebui sa le respecte in ceea ce priveste semnalizarea , si nu ma refer doar la blocurile optice. tocmai pentru astfel de situatii legea impune aplicarea de semne reflectorizante pe partile laterale ale vehiculelor de acest gen si ale remorcilor.

 

este evident ca viteza a fost peste cea legala, dar probabil este vorba de culpa comuna.

 

din imaginile difuzate la TV nu se observa semnalizarea laterala a camionului, decat pe portiera cabinei.

 

Autovehiculele care depăşesc masa şi/sau gabaritul trebuie echipate cu următoarele dispozitive suplimentare de semnalizare:

a) o plăcuţă de identificare fluorescent-reflectorizantă, având fondul alb şi chenarul roşu, montată la partea din stânga faţă;

:twoup: marcaje fluorescent-reflectorizante aplicate la partea din spate a autovehiculului sau ĂŽncărcăturii, cât mai aproape de marginile laterale, formate din benzi alternante albe şi roşii, descendente către exterior, dacă lăţimea autovehiculului depăşeşte 2,5 m;

c) unul sau mai multe dispozitive speciale de avertizare luminoasă de culoare galbenă, montate astfel ĂŽncât lumina emisă de acestea să fie vizibilă din faţă, din spate şi din ambele părţi laterale, precum şi dispozitive fluorescent-reflectorizante de culoare galbenă montate pe părţile laterale la distanţă de 1,5 m ĂŽntre ele;

d) lumini montate pe părţile laterale ale ĂŽncărcăturii ori vehiculului care depăşeşte lăţimea de 2,5 m, care trebuie să funcţioneze concomitent cu luminile de poziţie, precum şi un dispozitiv fluorescentreflectorizant.

 

 

de asemenea, conducatorul autovehiclului care efectueaza manevra de mers cu spatele trebuie sa se asigure inainte si in timpul efectuarii manevrei.

 

in mod normal soferul BMW-ului nu ar fi trebuit sa opreasca pentru a permite camionului sa dea cu spatele, fiind obligatia celui din urma sa se asigure ca poate efectua manevra.

 

din pacate nesimtirea, lipsa de experienta si viteza au facut victime.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

nu pot sti de la distanta ce s-a intamplat acolo, totusi sunt cateva lucruri pe care soferul camionului ar fi trebui sa le respecte in ceea ce priveste semnalizarea , si nu ma refer doar la blocurile optice. tocmai pentru astfel de situatii legea impune aplicarea de semne reflectorizante pe partile laterale ale vehiculelor de acest gen si ale remorcilor.

 

este evident ca viteza a fost peste cea legala, dar probabil este vorba de culpa comuna.

 

din imaginile difuzate la TV nu se observa semnalizarea laterala a camionului.

 

Autovehiculele care depĂŁÂşesc masa Âşi/sau gabaritul trebuie echipate cu urmĂŁtoarele dispozitive suplimentare de semnalizare:

a) o plãcuÞã de identificare fluorescent-reflectorizantã, având fondul alb ºi chenarul roºu, montatã la partea din stânga faÞã;

:twoup: marcaje fluorescent-reflectorizante aplicate la partea din spate a autovehiculului sau Încãrcãturii, cât mai aproape de marginile laterale, formate din benzi alternante albe ºi roºii, descendente cãtre exterior, dacã lãÞimea autovehiculului depãºeºte 2,5 m;

c) unul sau mai multe dispozitive speciale de avertizare luminoasã de culoare galbenã, montate astfel Încât lumina emisã de acestea sã fie vizibilã din faÞã, din spate ºi din ambele pãrÞi laterale, precum ºi dispozitive fluorescent-reflectorizante de culoare galbenã montate pe pãrÞile laterale la distanÞã de 1,5 m Între ele;

d) lumini montate pe pĂŁrĂžile laterale ale ĂŽncĂŁrcĂŁturii ori vehiculului care depĂŁÂşeÂşte lĂŁĂžimea de 2,5 m, care trebuie sĂŁ funcĂžioneze concomitent cu luminile de poziĂžie, precum Âşi un dispozitiv fluorescentreflectorizant.

 

 

de asemenea, conducatorul autovehiclului care efectueaza manevra de mers cu spatele trebuie sa se asigure inainte si in timpul efectuarii manevrei.

te pui cu camionagii ? cu astia din TIR ?

 

ii doar fix in p*** de astia din masini...el zice ca e mare i se rupe lui de ce pateste altu , sau zice aaaaa e bmw da-l in kkt are timp sa opreasca....va spun treburile astea sunt 10000 % :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Celor care cred ca e camionagiul de vina... Se da urmatoarea problema... Aveti un camion si trebui sa il bagati intr-o curte pe un circuit de F1. Cate masini credeti ca se vor infige in camion? Pentru asta sunt limite de viteza. Daca masina avea viteza legala, oprea in timp pana se manevreaza camionul.
Ce sens are sa sustii ca nu era si camionagiul de vina? Pana si politaii si-au dat seama de asta, ca-i fac dosar penal. De vina au fost amandoi. Period.
Link to comment
Share on other sites

Oare canionul a ramas perpendicular pe sosea doar de dragul de a intra un BMW in el? Soferul respectiv credeti ca nu s-a asigurat????? Oare nu are si el niste ani de experienta pe camion?????

iti zic eu , are ani de experienta in prostie , de fapt AU ca is mai multi...no offence.

 

poti sa ai ani de experienta si pe naveta spatiala , e deajuns sa apesi un buton gresit si te trezesti puzzle.

 

p.s. - daca te mai trezesti :twoup:

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

[...] Pana si politaii si-au dat seama de asta, ca-i fac dosar penal. De vina au fost amandoi. Period.

 

Politia doar constata, vina o stabilesc doar instantele. Dosar de urmarire penala nu inseamna vinovatie, ci doar suspect. Se poate inchide fara urmari.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt toti in aceeasi oala, dar intamplator cunosc soferi de pe Actros cum e cel in cauza , care nu au probleme sa merga cu 80 -100 in oras, cu incarcatura. Masinile astea sunt foarte misto.

 

acum cateva luni unul dintre ei era in spatele meu la iesirea din oras, pe banda a doua, ma presa sa ma dau la o parte la o viteza de aprox 100 la ora. Am accelerat ca sa iau distanta de el, era la maxim 5 metri in spatele meu.

 

Am depasit o dacie papuc , dupa ce am trecut de ea am auzit o bufnitura si am vazut bucati de plastic in oglina retrovizoare, la maxim 100 metri in spatele meu. Dobitocul cu Actros-ul acrosase papucul incercand sa il depaseasca pe contrasens. Asta da dovada de experienta.

 

Daca cel implicat in accidentul cu BMW-ul ar fi avut intr-adevar experienta, si-ar fi dat seama ce pericol reprezinta manevra lui, blocarea uneia sau poate chiar a doua benzi, mai ales pe timp de noapte.

 

Dar probabil mizeaza pe fatul ca toti opresc sa ii faca loc domniei sale.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

[...] Pana si politaii si-au dat seama de asta, ca-i fac dosar penal. De vina au fost amandoi. Period.

 

Politia doar constata, vina o stabilesc doar instantele. Dosar de urmarire penala nu inseamna vinovatie, ci doar suspect. Se poate inchide fara urmari.

Corect, sorry. Dar tot a fost de vina si ala :twoup:
Link to comment
Share on other sites

aici suntem exact ca in situatia cu fata calcata pe trecerea de pietoni din cauza coloanei oficiale , a politistilor si a neatentiei la volan.

 

unii ziceau ca politistii n-au nici o vina etc etc...ca trebuia coloana oficiala sa aibe liber pe banda si duca-se odata sa se duca sa scapam de ei...asa ,

 

iar altii ziceau ca politistii is de vina , ca puteau sa evite , sa ajute , sa nu provoace si tot felu` de scenarii.

 

dar mai poti face ceva acum ?fapta a fost facuta , la revedere.

 

p.s. aveti idee ce s-a intamplat cu soferita din A6 ?...umbla fara stres pe strazile din bucuresti probabil , right ?

Link to comment
Share on other sites

Daca soferul camionului a facut manevra corect, asigurandu-se si toate cele, vina ii apartine exclusiv soferului din BMW.

 

Putea sa mearga si cu 10km/h, daca a intrat in el, este singurul responsabil.

1.nu ai de unde sa stii nici una din cele doua presupuneri

 

2.daca mergea cu 10 la ora banuiesc ca il lua politia la intrebari de ce merge asa incet si scapa.

Link to comment
Share on other sites

Daca soferul camionului a facut manevra corect, asigurandu-se si toate cele, vina ii apartine exclusiv soferului din BMW.

 

Putea sa mearga si cu 10km/h, daca a intrat in el, este singurul responsabil.

1.nu ai de unde sa stii nici una din cele doua presupuneri

 

2.daca mergea cu 10 la ora banuiesc ca il lua politia la intrebari de ce merge asa incet si scapa.

 

De-aia am folosit "daca" in ambele cazuri, pentru ca nu poti fi sigur.

Link to comment
Share on other sites

Daca soferul camionului a facut manevra corect, asigurandu-se si toate cele, vina ii apartine exclusiv soferului din BMW.

 

Putea sa mearga si cu 10km/h, daca a intrat in el, este singurul responsabil.

1.nu ai de unde sa stii nici una din cele doua presupuneri

 

2.daca mergea cu 10 la ora banuiesc ca il lua politia la intrebari de ce merge asa incet si scapa.

 

De-aia am folosit "daca" in ambele cazuri, pentru ca nu poti fi sigur.

da , asa este , era doar o presupunere. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

multa lume ia carnetu cu pile......cum dumnezeu sa intorci tu ditamai rig-ul ala de n tone noaptea,si sa-l lasi de-a curmezisu drumului.....dc nu lo dat langa sosea spatiu era!mi se pare strigatoor la cer!!!

bun nici pustiu nu e prea nevinovat ,da oricare ar fi fost la volan stim toti cat cat lumineaza farurile la urs,si nu am vazut vre-un marcaj pe laterala mastodontului ala asa cum prevede legea...asa ca de evitat era imposibil zic eu.....poate daca mergea mai incet,impactu era mai redus poate chiar se oprea totusi la 80 m de franare avea peste suta zic eu....nu?

inca ceva......toti pustanii de 18 ani cum se vad cu covrigu...,..isi si iau masini cu mult peste puterea lor de a controla.....dureaza aproximativ un an formarea reflexelor,si inca anii buni pana ce deprinzi tainele condusului...rezultatu din pacate se cam vede la stirile de la ora 5 protv...

dc nu nu luati o masina care mai mult ca sigur co vei lovi de cateva ori fara sa vrei la o parcare ettc...o rabla pe care inveti sa conduci apoi,treci pe ce vrea muschiu si portofelu lu tata

tractiunea spate e destul de ciudata chiar si pt cineva care a condus ani buni.....si dureaza un pik pana te acomodezi...da un pusti care abia a invatat semnele de circulatie si a luat lamaia se suie la volan cu 100-150 cp normal ca la un moment dat o sa-i scape la vale...pt ca nu stie sa-i stapaneasca.....ursuletii sunt masini fantastice......am condus si seria 5 si pisika ,dar nu se compara cu ursu...e o masina sportiva,iubita de multi,ergonomica,care ofera senzatii tari(mai ceva ca ciocolata ROM)...totusi ma bucur macar ca era BMW pt ca desi unu om a murit ceilalti 3 au scapat.....acu ganditiva ca doamne fereste ar fi fost logan....mai scapa careva?nu prea cred

Imi cer scuze de off-line,dar e o problema din ce in ce mai actuala si din pacate nimeni nu o ia in consideratie,si fata de cele 3-4 min care le pierde lumea citind povestea de mai sus

Link to comment
Share on other sites

Hai ca va spun eu ,ursul ala a fost al unui prieten din Chitila care la vandut in primavar daca nu ma insel tot unor baieti din chitila ,ursul era un 2,5 12v care tragea binisor.Copii care l-au luat erau mai raceri de fel si din ce stiu masina urma sa fie scoasa la vanzare cat de curand...nu a mai apucat...

Nu mai comentati despre ursi ca sunt dusi sau mai stiu eu ce...va pot arata ursi clasici 2,5 12 v care trag de rup si dovedesc masini mult mai noi,sa nu mai spun de cei care au turbo sau motor de M pe urs. Daca cautati pe youtube o sa vedeti cateva filmulete e30turbo vs 911 ,cl65AMG (iar masinile de care spun sunt din RO)

Link to comment
Share on other sites

Daca o masina trage, asta nu inseamna ca este in stare buna.

 

Iar acel E30 nu are nici o treaba cu modelul stock fiind turbo.

 

E30-urile de la noi din tara nu sunt un etalon, majoritatea nu sunt intretinute si sunt luate ca sa fie forjate maxim un an, apoi vandute cand incep sa cada.

 

Si sa recunoastem ca E30-ul a fost cumparat de foarte multi pentru performantele pe care le ofera la un pret mic.

Genul de oameni care vor sa iasa in evidenta aiurea la amici sau fete...

 

Adevaratii pasionati sunt destul de putini...

 

Ursii au fost si sunt in continuare esenta BMW, masini alaturi de care modelele noi par niste pisicute blande.

 

Imi pare rau dar exagerezi.

Pentru un pasionat al marcii, toate BMW-urile sau aproape toate au farmecul lor.

 

Nu mai comentati despre ursi ca sunt dusi sau mai stiu eu ce...

 

E30-urile de la noi nu sunt deloc intretinute.

 

Exceptii exista insa foarte putine.

Link to comment
Share on other sites

Las, ca oricum noi tocim tastele degeaba p-aici, ca pe un topic mai incolo e unu care la 19 ani vrea M6 si zice ca are muuulta experienta si scoala la BMW si ca are in mod traditional BMW in familie, adica strabunicu, bunicu, tata... toti au avut BMW, prin urmare deja stie sa conduca BMW nativ, ca e ca la chestiile genetice. Si daca i-am zis ce ai scris tu mai sus, sugerandu-i un Logan 1.5dci mi s-a spus ca-s frustrat, ca ma mananca invidia etc etc etc

 

Pentru ceilalti - un mic exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca in locul ursului am fi avut una bucata M6... Da, stiu, s-ar fi oprit mai bine de la viteza AIA.... Dar problema este ca in mod sigur nu ar mai fi avut doar 150 la ora ci poate 240-250; or la viteza aia nu mai scapa nici TIR-istu

ai perfecta dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.