Jump to content

Up-grade Sistem sunet e39


Recommended Posts

Da, sa-si faca "rodajul". Eu vreau sa iau un open air - din asta: http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_a...neer/_TS-W255F/

 

Vad ca-l vand mai multi, pe net. Am sa sun si, intre timp, pun din nou kickerul "la munca".

 

Nu cred ca-l gasest daca era.. mi-l ofereau alternativa i, ala e modelu vechi de la Pioneer pentru noul 257F , la fel cu astea DLS clasic sunt model vechi...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lifestyle fami si mie te rog o poza pe partea de reglaje !

alegerea pe care ai facuto este una buna ( ma refer la subwoofere ) ... dar , dupa cum am zis si mai sus ... atentie la micile detalii !

subwooferul porneste mai tarziu ... pentru ca primeste comanda pe remote mai tarziu ... daca ampul nu are soft start ( si in cazul tau nu are ) risti sa strici ampul si difurile ... te sfatuiesc ca defiecare data inainte de a opri muzica sa duci volumul catre minim ... sau defiecare data knd o pornesti sa duci volumul la minim cat mai rapid !

diferentele de planeitate ... te sfatuiesc sa le elimini cu insonorizant ...

asta mai era un lucru de care am uitat sati spun ... cu fibra de sticla ... nu prea merge pentru ca no poti intari ... trebe strat gros si nuti permite pozitia !

tinand cont ca ai 2 subwoofere potente ... montate pe deck ... te sfatuiesc cu prima ocazie cand dai de banutzi sa insonorizezi puternic tot deck ul ... 2 3 straturi ... atat pe interior cat si pe exterior ... incerca sai creezi un kick panel competent ... nui da voie sa se miste odata cu suburile!

ai zis intrun post aterior cas niste monstri ... cati acopera sistemul stok ... nimic mai bine ... fa un reglaj corect ... cu gainu knt mai jos ... si ai sa vezi ce fidelitate o sa ai in masina ... de invidiat !

spui ca in portbagaj se aude un zornait ... e normal ... gandestete ca cele 2 subwoofere iti folosesc : aripi , capac de porbagaj , podea etc ... ca pe niste pereti de incinta ! in general incintele sunt din MDF de 18/22 ... mult mai rigide , si care permit mai putine pierderi prin vibratie decat permite tabla masinii ... concluzie ... insonorizare !

pentru inceput .. lasa volumul jos si lasa subwooferele sa se rodeze in liniste , nu le fortza ... 10 12 ore de auditie cu 10% din puterea nominala le este deajuns ... apoi bucurate de ele ca deabia dupa rodaj ajung la parametrii reali !

pio de 10 inch ... aduc oricand ... dar nu sfatuiesc pe nimeni sa le aleaga in fata DLS urilor ... decat daca acestea din urma nu sunt nicaieri pe stok ... sunt sub multe subwoofere !

 

ihearto ... nu compara suburi free air cu JBL montat in cilindru ... cel putin ca si putere ( galagie ) .... un subwoofer in incinta va suna intotdeauna mai bine decat un free .... sau cel putin comparatia cu dls si jbl in cilindru ... ! deci ... un jbl in cilindru se aude mai tare decat 2 dls in free ... dar si mai prost calitativ cei drept !

Numa' sa nu afle shoka ... promit ca inchid ochii ... si te las sa alegi singur ! preferabil este dls ...

si, intre timp, pun din nou kickerul "la munca" ... serios .... tu sal pui !? :twoup:

Edited by shokaliptiku
Link to comment
Share on other sites

Lifestyle fami si mie te rog o poza pe partea de reglaje !

alegerea pe care ai facuto este una buna ( ma refer la subwoofere ) ... dar , dupa cum am zis si mai sus ... atentie la micile detalii !

subwooferul porneste mai tarziu ... pentru ca primeste comanda pe remote mai tarziu ... daca ampul nu are soft start ( si in cazul tau nu are ) risti sa strici ampul si difurile ... te sfatuiesc ca defiecare data inainte de a opri muzica sa duci volumul catre minim ... sau defiecare data knd o pornesti sa duci volumul la minim cat mai rapid !

diferentele de planeitate ... te sfatuiesc sa le elimini cu insonorizant ...

asta mai era un lucru de care am uitat sati spun ... cu fibra de sticla ... nu prea merge pentru ca no poti intari ... trebe strat gros si nuti permite pozitia !

tinand cont ca ai 2 subwoofere potente ... montate pe deck ... te sfatuiesc cu prima ocazie cand dai de banutzi sa insonorizezi puternic tot deck ul ... 2 3 straturi ... atat pe interior cat si pe exterior ... incerca sai creezi un kick panel competent ... nui da voie sa se miste odata cu suburile!

ai zis intrun post aterior cas niste monstri ... cati acopera sistemul stok ... nimic mai bine ... fa un reglaj corect ... cu gainu knt mai jos ... si ai sa vezi ce fidelitate o sa ai in masina ... de invidiat !

spui ca in portbagaj se aude un zornait ... e normal ... gandestete ca cele 2 subwoofere iti folosesc : aripi , capac de porbagaj , podea etc ... ca pe niste pereti de incinta ! in general incintele sunt din MDF de 18/22 ... mult mai rigide , si care permit mai putine pierderi prin vibratie decat permite tabla masinii ... concluzie ... insonorizare !

pentru inceput .. lasa volumul jos si lasa subwooferele sa se rodeze in liniste , nu le fortza ... 10 12 ore de auditie cu 10% din puterea nominala le este deajuns ... apoi bucurate de ele ca deabia dupa rodaj ajung la parametrii reali !

pio de 10 inch ... aduc oricand ... dar nu sfatuiesc pe nimeni sa le aleaga in fata DLS urilor ... decat daca acestea din urma nu sunt nicaieri pe stok ... sunt sub multe subwoofere !

 

ihearto ... nu compara suburi free air cu JBL montat in cilindru ... cel putin ca si putere ( galagie ) .... un subwoofer in incinta va suna intotdeauna mai bine decat un free .... sau cel putin comparatia cu dls si jbl in cilindru ... ! deci ... un jbl in cilindru se aude mai tare decat 2 dls in free ... dar si mai prost calitativ cei drept !

Numa' sa nu afle shoka ... promit ca inchid ochii ... si te las sa alegi singur ! preferabil este dls ...

si, intre timp, pun din nou kickerul "la munca" ... serios .... tu sal pui !? :twoup:

 

Cu insonorizant e cel mai usor de acoperit golurile, si probabil asa voi face. mersi de ajutor, in rest, o sa princ cric-ul cu elastic sau ceva ca zornaie, si capacul de plastic de pe borna plus, si capacul de plastic de pe carlig.. si piulita de pe roata..

Link to comment
Share on other sites

Nu uita de poza cu reglajele! :D Chiar vrea sa te ajute.

 

Scuza-ma da nu cred in "reglaje standard", o sa le reglez cum imi convine mie, mersi oricum de ajutor. dar repet nu cred in reglari prin telefon...

 

PS: am redus Level-u la statie, cam la 25% si acuma cu basu la +1 , si fade pe 0, suna cat de cat ok, basu fata de restu difuzoarelor, sunt si medii , este tot :twoup:, cu motorul oprit TREBUIE sa izolez portbagaju putin :twoup:

 

PS2: :D studiind manualu la ampif.. am constatat ca e suficient sa leg difuzoarele in punte si sa comut pe "2" (doua canale) , intrarile sunt puse bine pe canalu 3 si 4 (care se folosesc ptr 2x 240 mono), nu mai am nevoie de adaptor si inca 1 cablu RCA :D

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu uita de poza cu reglajele! :D Chiar vrea sa te ajute.

 

Scuza-ma da nu cred in "reglaje standard", o sa le reglez cum imi convine mie, mersi oricum de ajutor. dar repet nu cred in reglari prin telefon...

 

PS: am redus Level-u la statie, cam la 25% si acuma cu basu la +1 , si fade pe 0, suna cat de cat ok, basu fata de restu difuzoarelor, sunt si medii , este tot :twoup:, cu motorul oprit TREBUIE sa izolez portbagaju putin :twoup:

 

PS2: :D studiind manualu la ampif.. am constatat ca e suficient sa leg difuzoarele in punte si sa comut pe "2" (doua canale) , intrarile sunt puse bine pe canalu 3 si 4 (care se folosesc ptr 2x 240 mono), nu mai am nevoie de adaptor si inca 1 cablu RCA :D

 

nu vreau sati fac setarile ... decat in cazul in care nu le vei face "corect" pentru amp si suburi !

vreau poza pentru ati demonstra ca cei pe bridge ch1ch2 nu ai pe bridge ch3ch4 !!!

 

multumesc !

Link to comment
Share on other sites

post-6684-1215000621_thumb.jpg

 

Am intrarile puse pe CH3 si Ch4.. si ca sa folosesc in punte, trebuie sa dau pe comutatoru din stanga.. pe "2" si sa fac la iesire legaturile bune

 

post-6684-1215000663_thumb.jpg

 

Deci daca folosesc amplifu in punte de ce nu pot regla identic pe ambele iesiri ?

 

Si manualul daca te ajuta cu ceva, de la pagina 9 e in engleza.

 

BDA1104145_EN.pdf

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

de reglat nu poti regla identic din cauza ampului ... nu sunt asa fidele ... un gain pus la 40 garde ( dau un exemplu cat se poate de simplu ) nu da aceasi putere ca celalalt gain pus tot la 40 grade !

 

zimi si mie te rog ... ce reglaje ai acolo ?! cum leai pus !

multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Pai din cate vad eu acolo, Bass EQ e la 12 db, HPF la 40Hz LPF la 300 Hz, Z-Over e la LPF

 

 

eq e la maxim si nu e bine ... lasal la max 6db

hpf ... nu te intereseaza decat daca stie sa functioneze impreuna cu lpf .. si sa tina loc de subsonic

lpf ... nu se lasa mai sus de 120hz ... subul nu stie sa redea 300hz !

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc,

 

DLS Classic OA1

diametru 10" (25 cm)

putere: 180W RMS, 360W max

raspuns in frecventa: 25-2000 Hz

 

Ideea e ca degeaba am reglat acuma levelu , si alea ca daca le leg in punte maine sau poimaine sau cand am chef... trebuie sa reduc mai tare levelul... si trebuie 2 oameni sa le reglez calumea, reglajul o sa fie dupa ce izolez acolo, probabil pe vineri, sau luni.. ca mai am treaba si cu RAR-urile..

 

Multumesc oricum pentru sfaturi, bass eq o sa-l reduc oricum la 6db.

Link to comment
Share on other sites

datele tehnice ale subwooferului semnifica limitele maxime ... ce suporta el , si in nici un caz functionarea optima !

exista la un moment dat pe internet o schema a frecventelor ... subbass , bass , midbass , medie , inalta ... si arata de unde pana unde functioneaza ( sau ar treb sa cante ) fiecare dintre ele ! din cunostintele mele ... subooferul are plaja de freq cuprinsa intre 20 hz ( in cazuri exceptionale ... super scule ... super insonorizare .. super incinta etc ) ajungand pana la 100 110hz ( max ) ...

eu pana acum am ascultat de la 40hz pana in 90 ... depinde cum teajuta si restul componentelor ... in cazul in care ai portiere bine insonorizate si difuri potente ... capabile sa coboare pana in 40hz ... atunci ... tai difurile de la 6o in sus , iar subul de la 60 70 in jos ...

 

cer scuze daca mam pierdut in amanunte si am deranjat ... spor la reglaje .. si auditie placuta

numa bine !!!

Link to comment
Share on other sites

bun .... suntem fericiti pentru tine !

ca o completare a tot ceam spus mai sus ... si ca o confirmare a celor zise de tine ... reglajele mi le fac singur , dupa ureche ... iti mai dau un sfat ... du eq mai jos si ridica gainu ...

 

obs. : eq dubleaza puterea la o anumita freq , tinand cont ca ampul tau nu are reglaj pe acea freq , eq dubleaza undeva la 45 50hz !

deci incerca si asa , si spunene ce diferentze sunt ... iti place mai mult sau mai putin !

Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfat, dar momentan imi place foarte mult cum suna asa... o combinatie intre HU si amplif, e chiar ok :twoup:.. Cand o sa am chef de teste o sa-ti raspund, cum suna... da nu mai am chef acuma sa stau 2 ore sa reglez levelu pe ambele canale pentru simplu fapt ca mi se pare mie ca pe un canal se aude mai incet :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa urmaresc ce s-a intampalt, astazi am dat o tura cu masina.. si la un moment dat s-au oprit basii din portbagaj, pe ploaie.. am oprit m-am uitat in portbagaj nimic.. amplificatorul era rece.... dar nu functiona.. pana la urma la un semafor s-au pornit, probabil ca maine candva trebuie sa ma uit la alimentari sau ceva.. ca altfel nu-mi explic de ce s-a oprit din senin..
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Problema era, ca remote-ul era legat de ceva fir...de la dezaburire.. cand porneam dezaburirea, se oprea amplificatorul, dar am remediat luand plus de la firul alb din manunchiul ala ce vine in spate impreuna cu firele de semnal pentru amplificator, cum zice si primarul este de la antena..
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
poti sa faci o poza cu locul de unde ai luat remote si care e acel fir alb? Merci!

 

 

Din pacate acum nu mai pot sa fac poze, ca masina e impachetata la loc, dar se vede in poza in care am tras firele ptr filtru HiLow, sunt acolo niste fire care merg de la manunchiul din dreapta spre stanga, acolo in mod normal merg firele de la antena din spate... si sunt 2 maro si 1 alb... de acolo de la cel alb.

Vezi poza 3-5... in fine sunt 3 fire mi se pare.. negru maro, alb.. poate sa mai fie ceva fire dar eu asa retin ca sunt 3.. impreuna, si de la cel alb, oricum inainte sa legi.. ar fi bine sa masori... cu contactul luat si cu contactul pornit

 

Duxter: Adaptorul Hi-Low este SAL, l-am cumparat din cluj de la ceva magazin, nu a fost mai mult de 35 de lei.

 

PS: vezi ca sunt ceva topicuri la Audio/Video, cu useri care au pus subwoofere sub scaunul din dreapta, ceva de subwoofer activ de la alpine, special facut ptr asa ceva.. si ca pret e undeva pe la 300 de lei tinand cont ca e cu amplif... e foarte ieftin, cauta acolo, nu stiu care a pus.. mi se pare ca userul armin, poate iti e mai comod si mai ieftin sa faci asa ceva

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ca sa nu mai deschid alt topic, vreau sa intreb si eu urmatoarele:

 

* Unde pot sa imi schimb boxele de la masina in Bucuresti ? (la mine in oras n-am unde)

* Ce boxe sa pun, nu ma pricep, nu vreau sa se auda bomba, acum se aude oribil, un difuzor e spart, etc etc.

* As vrea sa las casetofonul asa, am tot cautat un cd pt e39, dar sunt rare si scumpe grav - si ma intereseaza daca merge orice magazie de cd-uri in spate sau DOAR cele pentru e39

 

Auzisem ca sunt niste baieti buni pe Drumul Sarii undeva, daca stie cineva sa-mi dea un numar de telefon ceva, sau sa ma indrume in alte parti. Mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.