Jump to content

Nu se mai aprinde Display-ul la E60


dan teodorescu

Recommended Posts

Salutare,

 

Am si eu o problema la un E60 530d din 2004 cu navi profi si vroiam sa va intreb daca a mai patit cineva si cum se poate rezolva. In ultiml timp timp mi s-a intamplat de cateva ori ca in timpul mersului sa ramana blocat pentru cateva minute calculatorul masinii adica display-ul ingheata, sunetul se opreste, iDrive-ul se invarte in gol si nu mai accepta nici o comanda. Odata am parcat masina, totul mergea bine si peste o jumatate de ora cand am pornit-o ecranul era mort sunetul mort si iDrive-ul se invartea in gol, peste cateva minte cand am pornit-o din nou totul mergea ok. A mai avut cineva aceasta problema? Stiti cumva cum se poate rezolva? Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare,

 

Am si eu o problema la un E60 530d din 2004 cu navi profi si vroiam sa va intreb daca a mai patit cineva si cum se poate rezolva. In ultiml timp timp mi s-a intamplat de cateva ori ca in timpul mersului sa ramana blocat pentru cateva minute calculatorul masinii adica display-ul ingheata, sunetul se opreste, iDrive-ul se invarte in gol si nu mai accepta nici o comanda. Odata am parcat masina, totul mergea bine si peste o jumatate de ora cand am pornit-o ecranul era mort sunetul mort si iDrive-ul se invartea in gol, peste cateva minte cand am pornit-o din nou totul mergea ok. A mai avut cineva aceasta problema? Stiti cumva cum se poate rezolva? Multumesc

Salutare,

 

De 2 zile am aceeasi problema. As vrea sa stiu cum s-a intimplat la tine (ex. ai spalat masina, a stat in soare prea mult...etc.)

Daca ai rezolvat spune-mi si mie, te rog. Multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am observat ca problema apare cand merg mult cu aerul conditionat pornit. Se aud si niste tacanituri in boxe (cu se aude atunci cand pornesti o statie). Deocamdata nu am rezolvat nimic, am intrebat la Bavari si au spus ca s-ar putea rezolva daca ii baga o varianta mai noua de soft.

Anunta-ma si pe mine te rog daca reusesti tu sa rezolvi problema sau daca afli despre ce ar putea fi vorba.

Link to comment
Share on other sites

mie mi s-a intamplat in timp ce mergeam pe un drum mai rau si am lasat inainte masina in stationare cu clima pornita, in soare, timp de aproximativ o ora . dar asta s-a intamplat doar o singura data acum o luna si jumatate. de atunci nu s-a mai repetat.
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandeam la aerul conditionat... Luni, masina a stat toata ziua in soare, eu fiind plecat. Cand am revenit era foarte

incinsa. Am pornit aerul pe "auto" sa se racoreasca si cred ca asta-i greseala... adica poate pe undeva pe circuitele elecrice

a facut condens...si de aici porniri/opriri repetate ale radio-cd-ului si "inghetarea" i-drive-ului, etc. Zic asta pentru ca astazi

s-a comportat mai bine fara sa-i fac nimic, decat ca am modificat aerul din auto spre parbriz si picioare si la 20 grade fata de

16. Oricum daca ar fi "crapat" ceva comportamentul era altul cred. Si faptul ca mai multe masini au aceasta problema in

perioada asta e curios :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Azi am anulat hands-free-ul, adica am scos mufele de la modulul stanga din portbagaj, si ce sa vezi... totul functioneaza

perfect. Mai putin telefonul bineinteles.

Eu am cosmote si in ultima vreme reteaua a cam picat, cine stie... poate asta e cauza. Adica am observat urmatoarea chestiune: din cand in cand "cadea" conexiunea bluetooth dintre telefon si masina si atunci radio si celelalte inghetau dupa care

reporneau dar se intrerupea din nou cand se reactiva telefonul si tot asa...

Mai revin. Sa vedem zise chiorul... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu mai zice nimeni nimic. Am aflat ca si e90 au aceeasi problema si in aceeasi perioada de timp.

Eu am reconectat mufele de la modulul din portbagaj, iar totul functioneaza mai putin bluetooth-ul. Nu vrea sa se activeze si in

meniul COMUNICATION imi apare lipsa telefon si informatii la un nr. de telefon din Germania.

Dar la voi?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Vad ca nu mai zice nimeni nimic. Am aflat ca si e90 au aceeasi problema si in aceeasi perioada de timp.

Eu am reconectat mufele de la modulul din portbagaj, iar totul functioneaza mai putin bluetooth-ul. Nu vrea sa se activeze si in

meniul COMUNICATION imi apare lipsa telefon si informatii la un nr. de telefon din Germania.

Dar la voi?

 

 

Salut.Cum ai rezolvat problema ? si la mine e similar.Am schimbat ccc-ul,e nou nu second.Cand e cald afara se tot restarteaza

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Exact acum 5 min am mai postat un comm referitor la asta, aceelasi lucru se intampla si la mine cu oprirea display-ului si invartirea in gol a Idrive-ului.... singurul lucru care imi mai merge este sageata de navigatie care imi indica directia cand sunt in miscare, aceste lucruri la mine se intampla numai cand este cald sau foarte cald afara cand este frig nici o problema nu am....va rog frumos sa-mi raspunde-ti si mie daca cineva a rezolvat aceasta problema, din cate am inteles este modulul principal de vina astea sunt simptomele cand se strica.... :twoup: sa sper ca Nu!
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut probleme dinastea, dar puteti sa da-ti restart la iDrive in mers, fara sa opriti masina tinand apasate cele doua butoane de eject (de la cd si dvd) + butonul de volum de la iDrive (asta la navigatie prof). La cea business banuiesc ca functioneaza la fel doar ca este un sigur buton de eject.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut probleme dinastea, dar puteti sa da-ti restart la iDrive in mers, fara sa opriti masina tinand apasate cele doua butoane de eject (de la cd si dvd) + butonul de volum de la iDrive (asta la navigatie prof). La cea business banuiesc ca functioneaza la fel doar ca este un sigur buton de eject.

Am sa incerc diseara cand cobor la masina, ce bine ar fi sa mearga de acum inainte, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu nu am avut probleme dinastea, dar puteti sa da-ti restart la iDrive in mers, fara sa opriti masina tinand apasate cele doua butoane de eject (de la cd si dvd) + butonul de volum de la iDrive (asta la navigatie prof). La cea business banuiesc ca functioneaza la fel doar ca este un sigur buton de eject.

Am sa incerc diseara cand cobor la masina, ce bine ar fi sa mearga de acum inainte, multumesc!

 

la mine se aprinde apare bmw sta cateva secunde si se inchide iar si se repeta incontinu miscarea asta dar nu functioneaza casetofonu.tot modulu este si la mine?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

 

Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema.

am modul la 90euro. bafta all!

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

 

Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema.

am modul la 90euro. bafta all!

 

exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva.

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

 

Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema.

am modul la 90euro. bafta all!

 

exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva.

salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele..

 

MERCI

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

 

Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema.

am modul la 90euro. bafta all!

 

exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva.

salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele..

 

MERCI

 

Uite nr meu de tel: 0763 342 709 sau id mess europeanu666.bafta!

Link to comment
Share on other sites

http://www21.zippyshare.com/v/45626854/file.html

 

Mai sus e linkul pt PDF. Sper sa va ajute.

 

Dupa citirea materialului, voi da impresia unui agramat, probabil asa si este :twoup:)))) .

 

Daca aveti intrebari am sa incerc sa raspund in limita cunostintelor. Referitor la cunostinte tehnice, eu nu prea am, defapt chiar deloc, de aceea cred ca oricine poate face reparatia cu succes.

 

Totusi,odata scoasa placa, este recomandat sa fie dusa la un electrician. Curatare intensiva, refacerea unor contacte si lacuirea ei la final sunt obligatorii.

Link to comment
Share on other sites

buna !!!

 

stie cineva modalitatea de reboot la I-Drive Basic, varianta fara Navi ?

 

In legatura cu subiectul, dealerul BMW nu te va ajuta ( sau acel dealer nu l-am intalnit eu inca ). De obicei se face o diagnoza, eroarea exista, se schimba CCC ( pentru Navi business si profi ) si pe la noi si TCU. In total vreo 1800 de euro. Problemele nu dispar, iar intoarcerea la dealer se lasa cu un simplu reboot, care ar fi rezolvat problema si initial, sau daca e mai tupeist domnul "mecanic" inca un CCC nou.

 

Ideea e simpla, CCC-ul e cam greu de stricat. Totusi, erorile se pun in coada pe undeva, si trebuie sterse manual. Fiecare eroare anuleaza ceva, iar in lant ele fac ca multe din sistemele masinii sa nu functioneze.

 

PS: cand sunt probleme cu CCC-ul, displayul ( CID in terminologia mecanica ) nu trebuie schimbat. Asta e alt truc folosit des de dealerii dragi. Nu spun sa nu avem grija de masini, dar nici nu vreau sa schimb ceva ce functioneaza, din tupeul unui limbric de pe acolo.

 

Tu stii cum fac condesatorii cand imbatranesc? Dar alte componente?

Daca nu ai nici o tangenta cu electronica nu mai vorbi tampenii. Unele componente electronice din CCC pur si simplu imbatranesc.

Daca esti bazat si stii electronica, ai scheme, gasesti si tranzistoarele/circuitele de care ai nevoie, SMD-uri, condesatoare si eventual noroc sa nu fie PCB dublu strat(desi ma indoiesc sa nu fie) poate ai sanse sa-l repari, daca nu il schimbi.

 

Cum crezi, parerea mea ca 5 ani e cam devreme pt imbatranire, mai ales ca CCC-ul e asezat intr-un loc "comfortabil".

 

Avand in vedere ca sursa problemei este diferita in fctie de optiunile de IDRIVE, s-ar putea ca CCC-ul sa nu fie intotdeauna faptasul.

 

Sal all! io zic sa verificati modulul din portbagaj,care se afla sub rezrva.si ati rez problema.

am modul la 90euro. bafta all!

 

exact asta spuneam si eu. In cazul meu placa nu era oxidata complet, am curatat placa, am refacut anumite zone, lacuit placa, si nu in ultimul rand i-am schimbat pozitia, de sub roata de rezerva, in alta zona a masinii. Am sa pun un pdf cu poze si tot, poate mai ajuta pe cineva.

salut poti sa pui pdf`ul acela decare vorbeai? sunt foarte curios ca si eu am aceiasi problema.. si sub roata de rezerva eu am modulul PDC si inca unu alb mai micut nu stiu care e dintre ele..

 

MERCI

 

Uite nr meu de tel: 0763 342 709 sau id mess europeanu666.bafta!

 

Asta e modulul!

post-38437-1291659868_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.