Jump to content

BMW E36 316i din 1995 - EURO 1


Orvo

Recommended Posts

io mi`am adus e36, 316i, 03/1994..a iesit euro2, taxa e platita (975 ron) iar masina are deja numere de Suceava... SV XX LPK...parera mea este ca daca are motorul original nu va poate iesi euro1...cand ajung acasa va dau si seria motorului sa verificati la masinile voastre. Edited by Lepka
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

io mi`am adus e36, 316i, 03/1994..a iesit euro2, taxa e platita (975 ron) iar masina are deja numere de Suceava... SV XX LPK...parera mea este ca daca are motorul original nu va poate iesi euro1...cand ajung acasa va dau si seria motorului sa verificati la masinile voastre.

 

N-are de-a face motorul original cu norma de poluare.

E foarte simplu la 316. Daca ai codul 164E2 e Euro2, daca ai 164E1 nu e Euro2.

Link to comment
Share on other sites

io mi`am adus e36, 316i, 03/1994..a iesit euro2, taxa e platita (975 ron) iar masina are deja numere de Suceava... SV XX LPK...parera mea este ca daca are motorul original nu va poate iesi euro1...cand ajung acasa va dau si seria motorului sa verificati la masinile voastre.

 

N-are de-a face motorul original cu norma de poluare.

E foarte simplu la 316. Daca ai codul 164E2 e Euro2, daca ai 164E1 nu e Euro2.

 

 

 

 

am pus-o pe aia cu motorul ptr ca se intepase un prieten de`al meu, adusese o masina din `96, dar avea pus alt motor (mai puternic , dar mai vechi ca an de fabricatie)...RAR`ul`ul pentru incadrare in norma de poluare se ghideaza dupa tipul motorului, cel putin asa stiu eu. Nu stiu de ce dracu mai verifica noxele :twoup:

Link to comment
Share on other sites

- non-euro pana in Iulie 1992.

- Euro1 din Iulie 1992

- Euro2 din Ianuarie 1996

- Euro3 din Ianuarie 2000

- Euro4 din Ianuarie 2005

 

...pai eu am din 1994 (unie parca) si este EURO 2 !

tin sa te contrazic dar inca nu stiu nici eu exact....am unul din 91 a 8-a si am obtinut de la bmw o hartie cum ca e euro 1. :twoup: ,marti fac rarul si sper sa fie de bn...o sa va anunt!!!o sa fac urat rau daca o sa-l scoata noneuro... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

bafta multa... yo il vand pe al meu :D) pt ca am gasit 1 sg combinatie... sa platesc taxa la jumate adik 3750/2

 

- non-euro pana in Iulie 1992.

- Euro1 din Iulie 1992

- Euro2 din Ianuarie 1996

- Euro3 din Ianuarie 2000

- Euro4 din Ianuarie 2005

 

...pai eu am din 1994 (unie parca) si este EURO 2 !

tin sa te contrazic dar inca nu stiu nici eu exact....am unul din 91 a 8-a si am obtinut de la bmw o hartie cum ca e euro 1. :twoup: ,marti fac rarul si sper sa fie de bn...o sa va anunt!!!o sa fac urat rau daca o sa-l scoata noneuro... :twoup:

 

 

yo zic mai bine sa faci o cerere daia de 300 de mii sa vezi exact ce norma iti ese dupa codul motorului si apoi sa te duci cu shpagutza pe colo pe colo sa o rezolvi... la mine a apucat sa intre in sistem si pot sa ma pipi pe ea :|

Link to comment
Share on other sites

la 316 din 01/95 cu Schadstoffarm E2 si 14 a iesit eur 2 la rar si am platit 456 eur,am avut noroc oare?

 

Da, dar cred ca asa e la toti, nu stiu ce sa zic. Eu m-am speriat cand cei de la BMW mi-au zis ca masina e Euro1, cu toate ca aud ca multi au primit Euro 2. Stiu caz insa unde masina e din '96 adusa din Italia si a iesit Euro 1.

 

Eu am fost ieri la RAR sa-i fac carte si nu mi-au dat ITP-ul .... forta inegala de franare axa spate :twoup:

Masina e la service si Luni dimineata ma duc iara ...

 

Cu aceasta problema ma confrunt si eu acum.Am tot un 316 coupe din 95 cu Schadstoffarm E2 si 14.Inca nu mi-au facut cartea pt ca nu mi-au gasit seria pe motor si a trebuit sa-mi faca identificare....dar parerea mea e ca astia incadreaza masinile dupa ureche.Acum astept sa vad ce-mi iese cu toate ca toti cu care am vb mi-au zis ca o sa-mi iese euro 1 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

la 316 din 01/95 cu Schadstoffarm E2 si 14 a iesit eur 2 la rar si am platit 456 eur,am avut noroc oare?

 

Da, dar cred ca asa e la toti, nu stiu ce sa zic. Eu m-am speriat cand cei de la BMW mi-au zis ca masina e Euro1, cu toate ca aud ca multi au primit Euro 2. Stiu caz insa unde masina e din '96 adusa din Italia si a iesit Euro 1.

 

Eu am fost ieri la RAR sa-i fac carte si nu mi-au dat ITP-ul .... forta inegala de franare axa spate :twoup:

Masina e la service si Luni dimineata ma duc iara ...

 

Cu aceasta problema ma confrunt si eu acum.Am tot un 316 coupe din 95 cu Schadstoffarm E2 si 14.Inca nu mi-au facut cartea pt ca nu mi-au gasit seria pe motor si a trebuit sa-mi faca identificare....dar parerea mea e ca astia incadreaza masinile dupa ureche.Acum astept sa vad ce-mi iese cu toate ca toti cu care am vb mi-au zis ca o sa-mi iese euro 1 :twoup:

si a mea a fost cu e2 si schlsselnummer 14 si a iesit euro 2.daca e din 95 , eu zic ca poti sa stai linistit.a mea e deja inmatriculata,am toate hartoagele,taxa platita (2180 RON)

bafta

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi-ar pica bine niste pareri de la cine a inscris deja un E36 316i de prin 93-95.

eu am cumparat la inceputul lunii iulie un Bmw 316 i din 94 din germania.m-am documentat bine inainte si am cautat sa aiba norma de poluare D3.stiam de aceasta probleama cu euro.cauta sa aiba trecut in brieful nemtes D3.LA RAR mi-au Euro 2 si am platit taxa 975 ron.bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu ne mai lamentam pe tema ce norma de poluare are conform brief...inginerul de la RAR oricum se uita sa identifice codul motorului si in functie de asta se da norma de poluare..sau poate nici ei nu au nici un habar..in orice caz , eu am codul motor 184E2 , motor M43 si maine am programare la RAR..pana acum toti cu acest cod de motor au iesit EURO 2 , dar va pot spune mai multe maine seara.

Pana atunci , daca a mai fost cineva cu BMW 318 i E36 cu cod motor 184E2 , an fabricatie 02/1995 , va rog dati un reply , sa vad daca sunt precedente

multumesc

 

la 316 din 01/95 cu Schadstoffarm E2 si 14 a iesit eur 2 la rar si am platit 456 eur,am avut noroc oare?

 

Da, dar cred ca asa e la toti, nu stiu ce sa zic. Eu m-am speriat cand cei de la BMW mi-au zis ca masina e Euro1, cu toate ca aud ca multi au primit Euro 2. Stiu caz insa unde masina e din '96 adusa din Italia si a iesit Euro 1.

 

Eu am fost ieri la RAR sa-i fac carte si nu mi-au dat ITP-ul .... forta inegala de franare axa spate :twoup:

Masina e la service si Luni dimineata ma duc iara ...

 

...pai nu ti'au dat ipt'ul dar cartea ? nu poti sa faci itp'ul in alta parte acum ca ai cartea ?

cica primul ITP trebuie neaparat sa fie facut la RAR...ieri am aflat asta,asa ca bafta multa

Link to comment
Share on other sites

Cu aceasta problema ma confrunt si eu acum.Am tot un 316 coupe din 95 cu Schadstoffarm E2 si 14.Inca nu mi-au facut cartea pt ca nu mi-au gasit seria pe motor si a trebuit sa-mi faca identificare....dar parerea mea e ca astia incadreaza masinile dupa ureche.Acum astept sa vad ce-mi iese cu toate ca toti cu care am vb mi-au zis ca o sa-mi iese euro 1 :twoup:

 

Pe 316 Coupe si Sedan e acelasi motor. Deci stai linistit, e EURO 2 masina, cod motor 164E2. Bafta ! Nici la mine nu se vedea seria si a trebuit sa fac identificare.

Edited by Orvo
Link to comment
Share on other sites

in primul rand salutare la toata lumea.sunt nou venit pe forum si nu prea stiu sa-l folosesc,deci...sorry....haideti sa va zic ce am patit eu.am cumparat un 318i in iunie din austria fabricat in '95 octombrie.in actele de austria nu era specificat niciunde norma de poluare sau asa ceva...nada.increzator,am facut identificarea,stiind ca e euro 2 ,dupa spusele proprietarului.cand mi-a venit cartea de la bucuresti,surpriza...euro 1.....taxa 2000 oiuro.am fost si in audienta la rar timisoara dar fara rezolvare si fara sa mi se dea vre-o explicatie.deci cartea mi-e facuta cu euro 1 si nu mai stiu ce sa fac incotro sa o apuc.tipul motor e 184e2 si din ce am mai citit pe aici rezulta ca ar fi trebuit sa fie euro 2.acum stau cu ea in garaj.daca aveti vre-o sugestie sau stiti ce demesr as putea face in continuare va rog...help a brother out.
Link to comment
Share on other sites

in primul rand salutare la toata lumea.sunt nou venit pe forum si nu prea stiu sa-l folosesc,deci...sorry....haideti sa va zic ce am patit eu.am cumparat un 318i in iunie din austria fabricat in '95 octombrie.in actele de austria nu era specificat niciunde norma de poluare sau asa ceva...nada.increzator,am facut identificarea,stiind ca e euro 2 ,dupa spusele proprietarului.cand mi-a venit cartea de la bucuresti,surpriza...euro 1.....taxa 2000 oiuro.am fost si in audienta la rar timisoara dar fara rezolvare si fara sa mi se dea vre-o explicatie.deci cartea mi-e facuta cu euro 1 si nu mai stiu ce sa fac incotro sa o apuc.tipul motor e 184e2 si din ce am mai citit pe aici rezulta ca ar fi trebuit sa fie euro 2.acum stau cu ea in garaj.daca aveti vre-o sugestie sau stiti ce demesr as putea face in continuare va rog...help a brother out.

 

Imi pare rau pentru ce ai patit .... Motorul 184E2 din 95 este Euro2, au fost multe masini cu acest motor chiar si mai vechi care au iesit Euro2. Singura metoda de a face contestatie este sa trimiti o scrisoare cu documentatia masinii si copie dupa acte la Bucuresti, la urmatoarea adresa:

REGISTRUL AUTO ROMAN

DEPARTAMENTUL COORDONARE BAZE DE DATE TEHNICE, POLUARE SI CONSULTANTA

Bucuresti - 010719, sector 1, Calea Grivitei nr. 391A

Tel.: 021 318.17.42 int. 251, 242

E-mail: ctpc@rarom.ro

Persoana de contact: ing. Adrian CRIT - Sef Departament

 

Bafta ! Daca esti dispus sa incepi razboiul actelor o poti rezolva.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand salutare la toata lumea.sunt nou venit pe forum si nu prea stiu sa-l folosesc,deci...sorry....haideti sa va zic ce am patit eu.am cumparat un 318i in iunie din austria fabricat in '95 octombrie.in actele de austria nu era specificat niciunde norma de poluare sau asa ceva...nada.increzator,am facut identificarea,stiind ca e euro 2 ,dupa spusele proprietarului.cand mi-a venit cartea de la bucuresti,surpriza...euro 1.....taxa 2000 oiuro.am fost si in audienta la rar timisoara dar fara rezolvare si fara sa mi se dea vre-o explicatie.deci cartea mi-e facuta cu euro 1 si nu mai stiu ce sa fac incotro sa o apuc.tipul motor e 184e2 si din ce am mai citit pe aici rezulta ca ar fi trebuit sa fie euro 2.acum stau cu ea in garaj.daca aveti vre-o sugestie sau stiti ce demesr as putea face in continuare va rog...help a brother out.

 

Imi pare rau pentru ce ai patit .... Motorul 184E2 din 95 este Euro2, au fost multe masini cu acest motor chiar si mai vechi care au iesit Euro2. Singura metoda de a face contestatie este sa trimiti o scrisoare cu documentatia masinii si copie dupa acte la Bucuresti, la urmatoarea adresa:

REGISTRUL AUTO ROMAN

DEPARTAMENTUL COORDONARE BAZE DE DATE TEHNICE, POLUARE SI CONSULTANTA

Bucuresti - 010719, sector 1, Calea Grivitei nr. 391A

Tel.: 021 318.17.42 int. 251, 242

E-mail: ctpc@rarom.ro

Persoana de contact: ing. Adrian CRIT - Sef Departament

 

Bafta ! Daca esti dispus sa incepi razboiul actelor o poti rezolva.

Link to comment
Share on other sites

Cu aceasta problema ma confrunt si eu acum.Am tot un 316 coupe din 95 cu Schadstoffarm E2 si 14.Inca nu mi-au facut cartea pt ca nu mi-au gasit seria pe motor si a trebuit sa-mi faca identificare....dar parerea mea e ca astia incadreaza masinile dupa ureche.Acum astept sa vad ce-mi iese cu toate ca toti cu care am vb mi-au zis ca o sa-mi iese euro 1 :twoup:

 

Pe 316 Coupe si Sedan e acelasi motor. Deci stai linistit, e EURO 2 masina, cod motor 164E2. Bafta ! Nici la mine nu se vedea seria si a trebuit sa fac identificare.

 

Am facut rar-ul acum 2 sapt si nimic....Tot asa a durat si la tine?

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut RAR-ul la Arad, ca sa prind programare mai repede, dar mi-am blestemat zilele pentru alegerea total neinspirata. Ca am facut la drumuri de Arad de mi-a iesit pe ochi. Odata pentru civ - respins frana. A 2-a oara frane ok respins pentru serie motor. A 3-a oara identificare. A 4-a oara dupa carte, etc.

Si la mine a durat cam 15 zile pana a iesit cartea, si asta pentru ca m-am dus acolo sa fac scandal. Uitasera dosarul meu la "respinse" ...

Link to comment
Share on other sites

deci la un 316i fabricat in luna a 12-a 1995, cod motor 164E2 ar trebui sa ma astept la Euro 2?

sau sa pregatesc portofelul pentru cei de la rar ca sa o scot euro 2?

 

si inca ceva...

stie cineva exact ce tre sa fac ca sa obtin numerele rosii?

sau cand intru in rar trebuie sa fac si ITP-ul?

numerele rosii sunt valabile o luna, sau pana in data cand te programeaza cei de la rar?

Link to comment
Share on other sites

Masina ta e Euro2.

Pe cuvantul meu de onoare ca n-am inteles niciodata la ce se refera unii cand zic ca dau ceva la rar sa le iasa Euro 2 sau mai stiu e ce.

Datele se trimit la Bucuresti la CTPC si de acolo vine numarul de omologare cu E0/E1/E2/E3/E4 in coada. Si cu asta basta. Niciunde in Romania nu da inginerul de la RAR norma de poluare. Oricum e mafie la RAR, dar voi nu realizati ce-ar fi daca normele de poluare le-ar stabili fiecare inginer dupa bunul lui plac ? Asa ca dati fratilor spaga la RAR, ca oricum degeaba dati. Eventual iesiti mai repede de pe banda sau scapati cu niste cauciucuri mai late, da la norma de poluare n-are ingineru' ala nimic de stabilit.

Link to comment
Share on other sites

deci la un 316i fabricat in luna a 12-a 1995, cod motor 164E2 ar trebui sa ma astept la Euro 2?

sau sa pregatesc portofelul pentru cei de la rar ca sa o scot euro 2?

 

si inca ceva...

stie cineva exact ce tre sa fac ca sa obtin numerele rosii?

sau cand intru in rar trebuie sa fac si ITP-ul?

numerele rosii sunt valabile o luna, sau pana in data cand te programeaza cei de la rar?

 

100% euro2

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

E36 318i a-8-a 1994 motor M43 mi-a iesit euro 2,dupa multe discutii la rar(si cu inginerul si cu directorul) care ziceau ca o sa-mi iasa euro 1,asta pt ca raspunsul il asteptau de la bucuresti(eu sunt din cta),ziceau cica dupa 96' ar fi sigur euro2 si ca norma de poluare nu depinde numai de motor ci de caroserie cutie de viteze etc.:)

Astept dupa 1 octombrie sa vedem daca se scoate taxa.. (Certificatul de Autencititate de la rar este valabil 60 de zile iar inspectia 2 ani).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.