Jump to content

drive-test: X6 xDrive 3.5d


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce motorizare? :)

 

aproape sigur diesel ul de 3 litri....dar nu e inca hotarat 100% .... o va folosi zilnic, si in Bucuresti, dar si in tara, deci inclin sa cred ca si consumul a fost un criteriu destul de important. Mai are si un Q7 tot 3.0d , cu care am facut si eu cateva sute de km.... acum astept sa pot face comparatii (incerc sa fiu cat mai obiectiv, deoarece bmw ul e viata mea). Sincer si Q7 are meritele lui, poate vom deschide un topic cu un versus intre cele doua, ma refer la partile comune...

Link to comment
Share on other sites

Singurele parti comune sunt ca au amandoua 4 roti. In rest hipopotamul cu ogarul afgan n-au nimic comun impreuna.

hai sa nu fim atat de transhanti, ma refeream la manevrabilitate, stabilitate, ce ofera un interior la una si cealalta si asa mai departe....eu zic ca avem ce compara...

Link to comment
Share on other sites

destul de manevrabil e si un autobuz...

ai condus si alte suvuri ca sa poti face o comparatie? intreb pt ca ma intereseaza foarte tare o comparatie obictiva intre q7 si altele din clasa lui.

 

 

Nu am mers cu alte SUV uri, e motivul pentru care abea astept sa merg cu x6 (care sunt convins ca i este superior Q7 lui) si nici nu ma d au mare specialist, dar chiar vreau sa vad diferentele ... si raman la parearea mea, proprietate personala, ca este destul de manevrabil. N am zis in comparatie cu ce, ci doar ca mi se pare destul de manevrabil, iar aici am luat in considerare mai multe criterii. Sper ca n am ofensat pe nimeni, nu vreau sa intru in :) polemica pe tema asta

Link to comment
Share on other sites

nu e vb de polemica... am vazut q7 chinuindu-se sa ia virajul pe straduta secundara in bucuresti, manevra complicata, parea prea mare pt curba aia... inainte-inapoi usor-usor pana a trecut, da, destul de manevrabil, cu o dacie ti-ar fi venit rau de atata intors de volan; ca sa intelegi mai bine: cineva din familie si-a pus in cap sa isi ia q7, daca n-ar fi din familie, nu m-ar ingrijora asa de tare perspectiva...
Link to comment
Share on other sites

nu e vb de polemica... am vazut q7 chinuindu-se sa ia virajul pe straduta secundara in bucuresti, manevra complicata, parea prea mare pt curba aia... inainte-inapoi usor-usor pana a trecut, da, destul de manevrabil, cu o dacie ti-ar fi venit rau de atata intors de volan; ca sa intelegi mai bine: cineva din familie si-a pus in cap sa isi ia q7, daca n-ar fi din familie, nu m-ar ingrijora asa de tare perspectiva...

 

intradevar nu bracheaza ( parca asa se spune ) foarte mult, dar totusi, este o masina cu un gabarit destul de mare, iar asta este un minus cand vine vb de stradute pentru orice masina cu asa talie. Daca conduci un pic intuitiv si iei larg, nu e nevoie de mai multe manevre. Pot sa spun ca am intrat " din prima " acolo unde altii cu masini mai agile aveau nevoie de 2 manevre.Am zis " destul de manevrabil " deci ar fi fost loc de mai bine. Si cred ca sunt alte SUV uri care o fac mai bine. Ma bucur ca n am fost inteles gresit, cum ca i as face statuie la q7....LoLa te ajut cu cea mai mare placere cu date despre masina, daca imi spui ce asteapta de la Q7, care sunt criteriile ptr care la ales ...

Link to comment
Share on other sites

Ei lasa ca nu e dracul atat de negru cum vor unii sa fie. Q7 este mult mai confortabil decat X5 si nici despre manevrabilitate nu as zice ca e mai jos, ba chiar setand suspensia pe sport (cand masina se coboara cam 10cm) se tine ca o berlina pe sosea. Ce sa mai zic de plansa de bord care la bmw este antica, am inteles, motor, feeling, dar bordul e de toata jena.

 

O fi forum bmw si toata lumea e excitata de propriile agregate dar sa nu aruncam cu zvonistica ieftina daca nu avem habar ce si cum.

 

PS. Am ambele marci.

Edited by car300
Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea ambele marci nu ai zice in exprimarea ta "am inteles".

 

http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10387

 

Conform cu ce scrie aici ca in alta parte nu am gasit garda la sol este (in cel mai bun caz daca ai cumparat suspensia pneumatica) intre 180 si 240 mm deci nu e in stare nici sa urce nici sa coboare 10 cm. Povesti de adormit copii.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea ambele marci nu ai zice in exprimarea ta "am inteles".

 

http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10387

 

Conform cu ce scrie aici ca in alta parte nu am gasit garda la sol este (in cel mai bun caz daca ai cumparat suspensia pneumatica) intre 180 si 240 mm deci nu e in stare nici sa urce nici sa coboare 10 cm. Povesti de adormit copii.

 

MMC citez din sursa ta : " Cand masina vine echipata cu suspensia pneumatica, garda la sol este variabila intre anumite valori: minim 180 milimetri si pana la 240 mm in modul cel mai ridicat. Modul off-road cu o garda la sol apreciabila de 205 mm si caracteristici speciale pentru amortizoare permit rularea fara probleme in afara drumurilor asfaltate. Suspensia pneumatica aduce si avantaje ergonomice. Partea din spate a masinii poate fi coborata pentru a se facilita incarcarea obiectelor voluminoase si grele. " Asta inseamna ca poti sa o ridici si sa o cobori intre cele doua intervale, are 4 presetari, iar una dintre ele tine loc de cric. O a cincea setare adapteaza automat garda in functie de conditiile de drum.

Eu zic ca nu i poveste de adormit copii, ca e pe incercate....

Link to comment
Share on other sites

Dupa mine marea problema a lui Q7 este ca la exterior arata a break/touring/variant inaltat. Sau, cu muulta bunavointa, il poti asemana cu un Allroad inaltat. La capitolul asta X6, cu liniile lui zvelte si agresive il intrece mult. 1-0 BMW

La interior este insa fain Audi-ul. 1-1

La feeling, driving pleasure, pe sosea, iar bate BMW. In offroad nu le diferentiez pentru ca, pana am mers cu X-drive, credeam in mitul Quattro. Not anymore :) .

 

Deci, pana aici, in viziunea mea scorul este favorabil BMW :) Nu cu 2-1 cum iese din calcule, ci cu mult mai mult, ca mai castiga puncte subiective din partea mea (pasiune, de exemplu :))

 

Iar ca sa revenim on topic, X6 cu biturbo-ul de 3 litri diesel este demential. In orice treapta esti el tot mai vrea, mai vrea, mai vrea :) Si astea la un consum excelent.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea ambele marci nu ai zice in exprimarea ta "am inteles".

 

http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10387

 

Conform cu ce scrie aici ca in alta parte nu am gasit garda la sol este (in cel mai bun caz daca ai cumparat suspensia pneumatica) intre 180 si 240 mm deci nu e in stare nici sa urce nici sa coboare 10 cm. Povesti de adormit copii.

 

Am zis "cam 10cm" nu 10cm, analiza ta de text e penibila. Oricum, tu cauti pe Gugal si eu le manevrez, deci nu mai abera de dragul fanboismului. Trebuie sa fii EXTREM de prost ca sofer sa te incurci cu Q7 pe ORICE strada din Bucuresti.

 

Evident ca nu e mai manevrabila ca un X5 dar mai e drum lung pana la "nu e manevrabila" doh.

Link to comment
Share on other sites

pentru a incheia mica drama off-topic: sa zica cei cu audi daca si-ar mai cumpara audi sau nu...

la q7 ma enerveaza asta: profilul si mai ales terminarea panoului lateral de geamuri catre spate, aia ma enerveaza, in rest e el mastoc, dar tre sa aiba si o gramada de avantaje un q7, nu?

si sigur nu se adreseaza aceluiasi segment de piata ca si x6-le.

Link to comment
Share on other sites

...intradevar, pare un cartof gigant,eu zic ca a fost nevoit sa para asa altfel nu ar avea de unde sa ofere atata spatiu interior. Mai cred ca aspectul lui e la fel de controversat ca si spatele la e90 :) .Nu poti sa i d ai un punct la x6 ca i mai zvelt, n ar fi corect, x6 ofera doar 4 locuri. In rest subscriu la ultimele 3 post uri, cred ca x6 este peste q7 la multe capitole...
Link to comment
Share on other sites

mie mi s-a parut monstruos x6-le prima oara cand l-am vazut in realitate... e o masina la alta scara decat restul masinilor... acum ca socul a trecut, inca mai am dubii de la distanta si frontal daca e x5 sau x6, ma uit repede la luminile de ceata, iar daca masina e neagra, astept sa NU-i vad spatele ca sa stiu ca e x6 :)

global e una din cele mai puternice personalitati "gip" la ora actuala; am vazut x6 in mers pe dn1 si pe a1 (episoade in care l-am admirat cu soferul lui cu tot); am vazut x6 in bucuresti si ploiesti, mi s-a facut mila de masina si de sofer... e masina de sosea nesfarsita, nu de oras romanesc...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Am stat in spatele unui x6 la semafor seara , deci cu luminile in fundul lui. Am observat ca , pe cand, toba din stanga era neagra de la fum cea din dreapta era perfect curata chiar si in interior. Cea din dreapta nu a scos nici un pic de abur nici la relanti nici pe accelerare, iar cea din stanga scotea din plin. Care-i treaba , e falsa? :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.