Jump to content

filtru polen


Guest juststy

Recommended Posts

Guest juststy

Intodeauna dupa 10.000 de kilometri schimbam filtrul de polen cu unul nou care costa in jur de 100 ron. Stiati ca noului filtru de polen sa se murdareasca la fel ca cel vechi ii trebuie cam doua saptamani ? Cel mai simplu si mai eficient este sa curatai vechiul filtru cu un aspirator care are montat in capat o perie de praf. Garantat aceasta operatiune o puteti face de doua- trei ori cam la 10.000 de kilometri. ( sfat pentru cei care nu sunt fitosi ). :twoup:

P.S valabil numai pentru filtrul de POLEN !

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

bullshit, in primele 2 saptamani, eventual se depune ceva praf, in 10.000 km panza aia se face gri inchis spre negru/maro, etc....

Filtru de polen, il schimbi cand e necesar nu la 10.000 km... asta ar fii cel mai util sfat.

Daca e fita sa schimbi filtru de polen cand e imbacsit atunci hai sa trecem la logan

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Filtru de polen, il schimbi cand e necesar nu la 10.000 km... asta ar fii cel mai util sfat.

 

Poi, ce inseamna "cand este necesar"? Cand simti ca iti intra praf in gat? Eu nu l-am schimbat cand am luat masina. Le-am schimbat doar pe celelalte. M-am uitat la el si este destul de murdar. Dar nu ma deranjeaza cu nimic. Unde ar tb sa se simta?

Link to comment
Share on other sites

e usor de verificat conditia filtrului de polen, daca e negr/maro il schimbi, ca sa-ti raspund la intrebare, toamna sau pe ploaie ti se aburesc geamurile daca e praf filtru.

juststy: daca numa fitosii schimba filtrele, atunci vezi ca si filtru de aer e cam la fel, deci poti sa-l folosesti si ala la 10000000 km

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
filtrul de aer este o componenta esentiala a masinii, are foarte multe compartimente si nu se poate curata, dar filtrul de polen e atat de simplu si se curata atat de bine incat inclin sa cred ca e facut sa fie curatat.
Link to comment
Share on other sites

filtrul de aer este o componenta esentiala a masinii, are foarte multe compartimente si nu se poate curata, dar filtrul de polen e atat de simplu si se curata atat de bine incat inclin sa cred ca e facut sa fie curatat.

 

daca esti asa de sigur, iti fac cadou filtrul vechi, a fost folosit doar 6-7000 km... este aproape plastificata fata filtrului, nu cred ca reusesti sa cureti unul de 10.000 de km...

:twoup:

 

Link to comment
Share on other sites

filtrul de aer este o componenta esentiala a masinii, are foarte multe compartimente si nu se poate curata, dar filtrul de polen e atat de simplu si se curata atat de bine incat inclin sa cred ca e facut sa fie curatat.

Curata-ti tu filtrul de polen si lasa-i pe ceilalti sa-l schimbe cand e recomandat, nu mai da astfel de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

vorbeam de filtrul de e 46, ce-mi arati tu acolo nu stiu de la ce bmw e. Ai vazut vreodata un filtru de polen de e 46 ? Uita-te si mai vorbim.

 

ala de e34, cel de e46 e mai lung si mai ingust, in rest smecheria e aceeasi.

deci daca si lumea cu e34 il schimba, masina care nu valoreaza nimic, si la care accesul la filtru e deosebit de greoi, trage tu concluziile

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Intodeauna dupa 10.000 de kilometri schimbam filtrul de polen cu unul nou care costa in jur de 100 ron. Stiati ca noului filtru de polen sa se murdareasca la fel ca cel vechi ii trebuie cam doua saptamani ? Cel mai simplu si mai eficient este sa curatai vechiul filtru cu un aspirator care are montat in capat o perie de praf. Garantat aceasta operatiune o puteti face de doua- trei ori cam la 10.000 de kilometri. ( sfat pentru cei care nu sunt fitosi ). :twoup:

P.S valabil numai pentru filtrul de POLEN !

si eu am facut asta acum 2 luni. tot un e46 am. dar sunt foarte constient ca una e sa aspiri sau sa sufli cu aer la o vulcanizare-valabil si pentru filtru de aer si alta e sa inlocuiesti cu un filtru nou. un filtru nou este elastic-moale si cu proprietati foarte bune de filtrare. cele vechi se intaresc si devin rigide datorita temperaturii ridicate si prafului la care sunt supuse. ba chiar isi pierd forma initiala

Link to comment
Share on other sites

Eu suflu filtrul de polen atunci cand imi aduc aminte si am la indemana un compresor. De inlocuit, il inlocuiesc atunci cand stratul de carbon activ nu isi mai face datoria si permite sa patrunda in masina mirosuri straine.
Link to comment
Share on other sites

vorbeam de filtrul de e 46, ce-mi arati tu acolo nu stiu de la ce bmw e. Ai vazut vreodata un filtru de polen de e 46 ? Uita-te si mai vorbim.

 

te rog frumos sa imi arati si mie postul in care specifici despre ce filtru vorbesti, eu unul nu am vazut undeva sa specifici ca te referi la filtru de E46.

 

ce vezi in postul meu este filtru de E34, asa arata dupa 7000 km, te asigur ca nu ai cum sa il speli, iar munca depusa pentru a-l schimba nu se justifica in cazul spalarii filtrului( prea multa munca, oricum nu il faci ca nou, 90% il strici de tot, iar unul nou este 65 lei...)

 

scuze daca am deranjat cu ceva, dar este penibil sa induci lumea in eroare, poate unii mai naivi, chiar vor face ceea ce le recomanzi tu.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
vorbeam de filtrul de e 46, ce-mi arati tu acolo nu stiu de la ce bmw e. Ai vazut vreodata un filtru de polen de e 46 ? Uita-te si mai vorbim.

 

te rog frumos sa imi arati si mie postul in care specifici despre ce filtru vorbesti, eu unul nu am vazut undeva sa specifici ca te referi la filtru de E46.

 

ce vezi in postul meu este filtru de E34, asa arata dupa 7000 km, te asigur ca nu ai cum sa il speli, iar munca depusa pentru a-l schimba nu se justifica in cazul spalarii filtrului( prea multa munca, oricum nu il faci ca nou, 90% il strici de tot, iar unul nou este 65 lei...)

 

scuze daca am deranjat cu ceva, dar este penibil sa induci lumea in eroare, poate unii mai naivi, chiar vor face ceea ce le recomanzi tu.

Bafta.

 

asta e parerea ta ! cine nu vrea nu e obligat sa faca, era un sfat, eu il aspir pe al meu la 7000-8000 de km si mai merg inca atat dupa care-l schimb cu unul nou, repet nu am avut nici o greata sa fac operatiunea asta, nu e vorba de bani dar de ce sa-i arunci? Oricum unul nou se murdareste la fel in cateva luni. aaa..inca ceva, vorbeam de filtru de e 46 care se aspira, nu se spala si costa 100 ron.

Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.