Jump to content

Pentru BMW 520i E28


DRooPY

Recommended Posts

Am un BMW 520i E28.. este din 1982.. motor de 1990 cmc 92kw/125cp L-Jetronic

Masina a fost reconditionata in 2002 (revopsita antifonata refacut motorul) de curand am inlocuit simeringi la supape pt ca papa ulei si am avut cateva probleme:

1. dimineata cand era rece pornea fara nici o problema dupa ce se incalzea motorul nu vroia sa mai porneasca.. daca o lasam in jur de 20-30 minute pornea un picutz mai greu ca prima data dar pornea

2. avea o varitie de turatie de la 500RPM la 1500RPm daca o lasam mai mult de 10-15 min la relati dupa care se oprea si nu mai vroia sa porneasca

3.indicatoarele la bord ( sa blocat borna de la km la 289148km si stau aprinse beculetele de la INSPECTION si indicatorul la consum nu imi indica calumea pt ca el imi indica peste 10l .. am probat chestia asta si mam convins ca nu indika bine)

4. am instalat un subwofer de putere amplificat de o statie destul de buna de 300Wrms si nu se aude klumea ,vibreaza masina dar nu se aude bas... adiak e izolata super bine ce sa fac.. poate ma ajuta si pe mine cineva! multumesc

Link to comment
Share on other sites

vreau sa imi montez un filtru de aer sport.. si am inteles.. ca din cauza debitului mare de aer.. si din cauza faptului ca nuare protectie.. se poate strica debitmetrull.. poate ma ajuta si pe mine cineva cu vreun sfat legat de aceasta problema
Link to comment
Share on other sites

un bun prieten care detin un BMW E30 din `85 cu acelasi tip de motor.. a zis ca a pus un filtru de aer.. fara carapace.. (modelul conic) si a zis ca a stricat debitmetrull.. ma gandeam sa imi cumpar de la o firma serioasa un filtru de aer..dreptunghiular care sa il inlocuiasca pe cel original si care sa intre in cutia aceea.>!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
un bun prieten care detin un BMW E30 din `85 cu acelasi tip de motor.. a zis ca a pus un filtru de aer.. fara carapace.. (modelul conic) si a zis ca a stricat debitmetrull.. ma gandeam sa imi cumpar de la o firma serioasa un filtru de aer..dreptunghiular care sa il inlocuiasca pe cel original si care sa intre in cutia aceea.>!

61056[/snapback]

Salut, vreau si eu sa intreb ceva...cu ce imbunatateste performanta masinii filtrul de aer tip sport? Dupa denumire, pare ca-i mareste debitul de aer si e ca un fel de turbo pt motoarele cu motorina, marindu-i "sportivitatea" la demaraje ... presupun bine?

Multumesc anticipat pentrul amuriri, si s-auzim numai de bina! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 520i E28.. este din 1982..  motor de 1990 cmc 92kw/125cp L-Jetronic

Masina a fost reconditionata in 2002 (revopsita antifonata refacut motorul) de curand am inlocuit simeringi la supape pt ca papa ulei si am avut cateva probleme:

1. dimineata cand era rece pornea fara nici o problema dupa ce se incalzea motorul nu vroia sa mai porneasca.. daca o lasam in jur de 20-30 minute pornea un picutz mai greu ca prima data dar pornea

2. avea o varitie de turatie de la 500RPM la 1500RPm daca o lasam mai mult de 10-15 min la relati dupa care se oprea si nu mai vroia sa porneasca

3.indicatoarele la bord ( sa blocat borna de la km la 289148km si stau aprinse beculetele de la INSPECTION si indicatorul la consum nu imi indica calumea pt ca el imi indica peste 10l .. am probat chestia asta si mam convins ca nu indika bine)

4. am instalat un subwofer de putere amplificat de o statie destul de buna de 300Wrms si nu se aude klumea ,vibreaza masina dar nu se aude bas... adiak e izolata super bine ce sa fac.. poate ma ajuta si pe mine cineva! multumesc

61010[/snapback]

Salut din nou... :) incerc sa ma/te lamuresc pe puncte, cum ai pus si intrebarile:

1. cand dadeai la automat (a se citi cand invarteai motorul cu demarorul :) ) ce culoare avea fumul? asa-ti poti da seama ce este blocat (cel mai probabil debitmetrul sau socul automat)

2. probabil debitmetrul...aveam si eu aceleasi simptome, m-am dus la mecanicul meu, baiat f priceput, a luat un spray, mi-a desfacut filtrul de aer si mi-a pulverizat in debitmetru, pe partea de admisie aer...de atunci a trecut mai bine de 1 an si nici nu mi-am mai deschis capota decat ca sa verific uleiul si sa-mi schimb antigelul :)

3. daca vitezometrul iti merge, cel mai probabil e un blocaj mecanic la nivelul rotitelor de la cifrele kilometrajului...in cel mai rau caz ar fi bobina de la aceleasi cifre, deci suspecteaza ceva local.... si nu te lua de indicatorul de consum...e un fel de randament , mi se pare ca ia semnal tot de de la acelasi debitmetru (sigur nu de la computerul de bord(ala ascuns in torpedou) pt ca eu mi-am pus GPL si cand sunt pe GPL am releul de la alarma programat sa taie tensiunea la acel computer de bord si sa opreasca astfel masina, imobilizand-o fara posibilitatea de a o mai porni...vroiam sa spun ca cu alarma pornita masina merge pe gaz de parca nu are nici o jena... si indicatoarele din bord, inclusiv cel de consum, merg OK). Cum spuneam, indicatorul e pt randament, pt ca altfel nu-mi explic de ce cand am viteza peste 5/10 km/h, si motorul pe liber imi indica un consum de cca 0,5/1 litru si cand ma opresc creste brusc consumul la 30 litri? Adica consum benzina fara sa ma deplasez, adica exact definitia randamentului :)

4. incearca ca in fata boxei de bass sa ai spatiu pt deplasarea coloanei de aer pe care o antreneaza membrana, si nu uita de reglajele sursei de semnal audio (casetofon, CD, MP3, radio)..adica daca nu-i dai amplificatorului basi (ca nu scoate sursa basii sau nu-i setata corespunzator), nici ea nu are ce sa amplifice... presupun ca ai un Cd player sau ceva aparatura buna, capabila sa dea amplificatorului basii necesari; si mai verifica daca ai o sectiune suficient de mare la cablurile de alimentare, de la + bateriei, sau de unde te-ai legat, si pana la intrarea efectiva a alimentarii in statie

PS: tot ce am expus mai sus sunt parerile mele personale, mai mult sau mai putin avizate :)

In rest, bafta si s-auzim numai de bine!":blink:

Link to comment
Share on other sites

masina functioneaza bine acum... adika pornetse la cheie nu am treaba cu ea.. muzica se aude super tare.. am avut timp sa ma ocup..totul e ok!

dar pt bord.. cred ca am sa cumpar unu bun.. la care sa meraga bornele kilometrice.. multumesc pt sfat !

Link to comment
Share on other sites

masina functioneaza bine acum... adika pornetse la cheie nu am treaba cu ea.. muzica se aude super tare..  am  avut timp sa ma ocup..totul e ok!

dar pt bord.. cred ca am sa cumpar unu bun.. la care sa meraga bornele kilometrice.. multumesc pt sfat !

64456[/snapback]

Ma bucur ca macar o parte a anomaliilor in functionare s-au rezolvat! Si eu ti-as recomanda sa-ti iei un bord "nou" de la sh sau chiar nou, daca gasesti si se merita investitia, dar sa nu uiti (ca mine) sa notezi vechiul kilometraj si sa-l corelezi cu ce-ti indica noul kilometraj (ma refer la nr de kilometri parcursi) - asta asa, ca sa ai (macar pentru tine) o evidenta a kilometrilor parcursi de cand ai masina/de cand ai pus uleiurile etc. :)

Bafta si s-auzim numai de bine! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.