Jump to content

Cum MARESC garda la sol a unui E34?


MuadDib

Recommended Posts

... dar eu vreau sa RIDIC mashina. Aveti idee cum fac asta? Care sunt arcurile, care sunt amortizoarele? Se folosesc flanshe sub arcuri?

 

De asemenea, vreau ca suspensia inaltata sa fie si rigida, sa nu pierd prea mult din sportivitate.

 

Motivele care ma indeamna sa fac asta sunt cat se poate de concrete, locuiesc in Sinaia, lucrez la Cota 1400, iar in zilele cu zapada mare cam ating... Daca mai am shi tovarashi in mashina, e jale.

 

Cum nu imi permit un X, shi oricum trebuie sa schimb amortizoarele la bemweutzu meu, poate ma indrumatzi catre nishte producatori, ceva.

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am inaltat cindva E34 -ul pt ca mi se parea prea lesinat pe spate,am folosit la amortizoarele din spate niste flanse.Ele au fost facute de mine si aratau ca un distantier pus intre arc si "farfuria" de sprijin de pe amortizor.Problema este ca nu am folosit si un "prelungitor" la filetul de la amortizor,astfel ca arcul era presat pe o distanta mai mica.Singura problema o aveam cind ,cu masina incarcata luam vreo groapa,si arcul ajungea spira pe spira...si stabilitatea binenteles mult inrautatita la mers sportiv.

Imi aduc aminte ca m-a prins un viscol prin Moldova si mergeam prin nameti (aveam caucioace de iarna desigur) dupa un Renault 19 ;la un moment dat ca sa trecem printr-un "vad " de zapada,si-a luat viteza si a intrat tare in zapada,ghinionul a fost ca zapada a atins pe dedesupt pirghiile de la schimbatorul de viteze si i-a scoso din viteza raminind suspendat in mijlokul nametilor,eu in schimb fiind mai inalt de spate nu am avut probleme...

Link to comment
Share on other sites

Am vazut astfel de distantiere, din cauciuc parca. Practic, ai facut ceea ce fac amortizoarele alea scumpe ce au farfuria de sprijin cu filet si poate fi mutata mai sus.

 

Dar nu inteleg de ce s-a inrautatzit chiar asha de mult tzinuta de drum la mers mai sportiv.

 

 

In principiu, cu flansha si fara prelungire la amortizor, arcul sta mai comprimat, nu? Deci opune mai multa rezistenta la comprimarea ce intervine cand iei o curba mai sportiv...

 

Unde greshesc?

 

In alt mod se poate face ceva? Ce inseamna amortizoare HD (heavy duty) shi cu ce sunt diferite fatza de standard? Exista arcuri mai tari/mari decat standard?

 

10x

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.