Jump to content

Probleme ...cu rulment


Recommended Posts

Am o mica mare problema, si vreau sa fac un drum pana in iasi (eu stau in cj) ..deci is ceva km.

 

La roata fata-stanga , se cam aude rulmentu (face un vuiet urat) la viteza 50-80 se aude cel mai tare si cand virez dreapta, e posibil sa ma lase balta ? ...e un seria 320 din 2000

 

Stiu ca trebe schimbat, dar deocamdata nu am unde , ce ziceti iau trenu ?

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Adica ?

 

Nu ma prea pricep la partea de mecanica, asa ca sa ma scuzati daca pun intrebari prostesti.

 

Daca se sparge, se gripeaza, ramane roata blocata ? correct ...sau pot sa fiu tractat ori sa ma duc cu 20km/h

Edited by Beldi
Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare:

 

Masina tremura incepand cu viteza de 160km/h ceea ce nu se intampla.

 

sunt 2 posibilitati:

 

1. fuzeta a suferit "ceva modifcare" in urma loviri de bordura

 

2. de la rulment (care deja face vuiet)

 

...care sa fie cauza "1" sau "2' ? ..sau ambele :blink: ?

Link to comment
Share on other sites

tu esti si un pic masochist.

stii ca ai un rulment pe duca, stii ca ai o fuzeta stramba si tu ii dai 160.

deci rulmentul nu se gripeaza ....se sparge, adica se duc dracu' camasile si se face un amalgam de fiare, in principiu ai toate sansele sa se blocheze roata respectiva.

tremuratul e de la fuzeta sau de la janta/cauciuc care si ele zic eu ca au suferit in urma loviturii.

Link to comment
Share on other sites

tu esti si un pic masochist.

stii ca ai un rulment pe duca, stii ca ai o fuzeta stramba si tu ii dai 160.

deci rulmentul nu se gripeaza ....se sparge, adica se duc dracu' camasile si se face un amalgam de fiare, in principiu ai toate sansele sa se blocheze roata respectiva.

tremuratul e de la fuzeta sau de la janta/cauciuc care si ele zic eu ca au suferit in urma loviturii.

61963[/snapback]

 

cauciucu a fost schimbat (acuma am de iarna) , iar janta lovita a fost reparata & echilibrata si pusa pe axu din spate .

 

deci tot nu scap :blink:

Link to comment
Share on other sites

acum sincer nu stiu eu exact cum ai reusit tu sa strambi fuzeta aia

dupa cum a mai zis cineva e cam greu de reusit asa ceva. parerea mea e ca daca dadeai in bordura cu asemenea forta sa strambi fuzeta nu prea mai aveai ce sa alegi de janta.

eu te sfatuiesc s amergi sa faci unghiul de fuga si la alt atelier decat ai fost si sa vezi si parerea altui mecanic.

parerea lu je

Link to comment
Share on other sites

exact cum zice Interceptorul...si mai e o chestie care tine un pic de SF...daca ramai fara directie pe o roata, intotdeauna masina o sa urmeze directia rotii pe care nu o poti controla (la tine aia care se blocheaza)........nu se stie de ce dar asa se intampla de fiecare data. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Okey , merci :blink: am revenit napoi (fara probleme)

 

------------------------

 

COObra am dat intr-o bordura (derapat) , la 40-50 , cu roata virata.

 

Janta de aluminu s-a crapt (nu indoit, crapat) , telescop , cap de bara si tot ce e acolo s-au rupt si indoit , nush nici io ce drac nu s-a crapat bordura dar in fine :)

 

O sa ma duc la alt mecanic sa vedem ce zice , dar cei de la directie au spus ca roata e un pic in spate ...deci prin concluzie nu e stramba fuzeta ? (tinand cont ca restu pieselor au fost schimbate [NOI] )

Edited by Beldi
Link to comment
Share on other sites

Okey,

 

am schimbat fuzeta, directia a iesit perfect , dar masina tot are un tremurat.

 

 

Sa fie de la jante ? (am jante pe 17" , BMW originale) , este vre-o sansa sa nu fie echilibrate ? (in interior se vad patratele dinalea de plub, care se folosesc la echilibrari)

 

poate fi tremuratul de la altceva ?

Edited by Beldi
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un rulment atat de terminat la un Opel Vectra B incat atunci cand l-am dat jos si l-am schimbat am observat ca nu se mai invartea (deci el mergea din inertie/din forta rotii). A avut 3 stadii de boala :blink: : la inceput huruia, apoi se auzea batand (tacanind), apoi trepida masina si la viteza mica, nu numai la viteza mare. Nu stiu daca te ajuta cu ceva ce am scris eu aici...
Link to comment
Share on other sites

janta crapata cum ai reparat-o?

du roatele la echilibrat si janta care ai lovit-o schimb-o cu una de pe spate care stii ca nu a suferit nimic sa fii sigur si vezi daca e de acolo, totodata verifica si cauciucul care ai dat cu el in bordura sa nu aibe vreo galma ceva.

Link to comment
Share on other sites

janta crapata cum ai reparat-o?

du roatele la echilibrat si janta care ai lovit-o schimb-o cu una de pe spate care stii ca nu a suferit nimic sa fii sigur si vezi daca e de acolo, totodata verifica si cauciucul care ai dat cu el in bordura sa nu aibe vreo galma ceva.

62847[/snapback]

 

 

1. janta crapata, a returnat acolo aluminiu dupa ce a luat bucata jos, si am puso pe spate

 

2. cacuciucruile is okey, chiar astazi m-am uitat la ele , si nu par sa aiba nimic

 

o sa ma duc la un echlibrat & directie sa vad ce zic baieti , sper sa scap odata de cosmaru asta de tremurat si vuieturi suspecte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.