Jump to content

BMW E90 / 2005 / Diesel


lover1976

Recommended Posts

poate calci prea tarziu ambreiajul si da sa se opreasca.

in orice ce caz, iti faci prea multe griji pt masina ta.si la mine oscileaza acul f putin la relanti, dar nu se simte cu "adevarat" si in comportamentul motorului, nu trepideaza, nu da sa se opreasca.

Link to comment
Share on other sites

poate calci prea tarziu ambreiajul si da sa se opreasca.

in orice ce caz, iti faci prea multe griji pt masina ta.si la mine oscileaza acul f putin la relanti, dar nu se simte cu "adevarat" si in comportamentul motorului, nu trepideaza, nu da sa se opreasca.

 

Nu se simte nimik la motor, e insesizabil, nu trepideaza, nu are nici o alta simptoma, doar scade turatia....! Nu ar fi normal sa intepeneasca la 800 turatii ? Ce anume poate duce la aceasta scadere de 100 ture ?Sa fie vre-un senzor de la axul cu came sau de la vibrochen pe duca ?

Link to comment
Share on other sites

Adica in timp ce ruleaza pe liber turatia e mai ridicata, in momentul in care roata s-a oprit scade turatia la 700, exact cum sta si atunci cand sta la relanti pe loc. Incearca sa o accelerezi atunci cand esti pe liber si in miscare sa vezi ce se intampla, vei observa ca turatia scade mai greu. La fel mi se intampla si mie la 320D(E46), insa am observat la mai multe BMW-uri fenomenul asta. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Nu as vrea sa zic o prostie, dar eu cred ca este facut in asa fel incat sa te ajute sa poti baga in viteza inferioara, chiar si la viteza mica, de ex viteza 1, fara sa fie nevoie sa accelerezi special pt asta, iar trecerea sa fie lina de la o viteza la alta fara a se brusca masina. :)
Link to comment
Share on other sites

Adica in timp ce ruleaza pe liber turatia e mai ridicata, in momentul in care roata s-a oprit scade turatia la 700, exact cum sta si atunci cand sta la relanti pe loc. Incearca sa o accelerezi atunci cand esti pe liber si in miscare sa vezi ce se intampla, vei observa ca turatia scade mai greu. La fel mi se intampla si mie la 320D(E46), insa am observat la mai multe BMW-uri fenomenul asta.

Exact...acelasi fenomen l-am avut la E39 si la fel si la E46 acuma. In miscare chiar si pe liber are o turatie la relanti mai ridicata(800) iar cand opresti dupa 2 sec scade(la 700). E un fenomen normal...nimic de speriat. Am observat inca la 4 masini aceeasi miscare.

Link to comment
Share on other sites

Adica in timp ce ruleaza pe liber turatia e mai ridicata, in momentul in care roata s-a oprit scade turatia la 700, exact cum sta si atunci cand sta la relanti pe loc. Incearca sa o accelerezi atunci cand esti pe liber si in miscare sa vezi ce se intampla, vei observa ca turatia scade mai greu. La fel mi se intampla si mie la 320D(E46), insa am observat la mai multe BMW-uri fenomenul asta.

Exact...acelasi fenomen l-am avut la E39 si la fel si la E46 acuma. In miscare chiar si pe liber are o turatie la relanti mai ridicata(800) iar cand opresti dupa 2 sec scade(la 700). E un fenomen normal...nimic de speriat. Am observat inca la 4 masini aceeasi miscare.

 

Merci ptr raspunsuri...deci sa stau linistit...O zi buna !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.