Jump to content

problema clapet acceleratie e 46 1999


Recommended Posts

Salut la toata lumea!

 

Problema: E46 benzina 1999 . Motorul merge bine la relanty , apas brusc pedala acceleratie si pt o fractiune de secunda motorul tremura , se aude un clank-clank ,scade in turatie, iar apoi brusc prinde viata ......

Un service de incredere de aici din Galati mi-a spus ca e de la clapeta de acceleratie; are momente cand nu functioneaza . Asa sa fie oare?

:)

Link to comment
Share on other sites

Ai clapeta de acceleratie mecanica. Adica e legata printr-un cablu de pedala de acceleratie, pe care o apesi tu cu piciorul drept...Asa ca, nu prea imi dau seama cum sa aibe momente in care sa nu functioneze...doar daca te joci tu cu pedala (o apesi un pic, ii dai drumul si tot asa :) ).

Alta trebuie sa fie cauza. Poate cablul nu e bine prins in clema de la clapeta? cu toate ca e un arc acolo, ce tensioneaza cablul permanent...

Uita-te si tu la mecanismul ala. Da-i cu un pic de WD40 :)

Si nu mai folosi expresia "service de incredere".

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Ai clapeta de acceleratie mecanica. Adica e legata printr-un cablu de pedala de acceleratie, pe care o apesi tu cu piciorul drept...Asa ca, nu prea imi dau seama cum sa aibe momente in care sa nu functioneze...doar daca te joci tu cu pedala (o apesi un pic, ii dai drumul si tot asa :) ).

Alta trebuie sa fie cauza. Poate cablul nu e bine prins in clema de la clapeta? cu toate ca e un arc acolo, ce tensioneaza cablul permanent...

Uita-te si tu la mecanismul ala. Da-i cu un pic de WD40 :)

Si nu mai folosi expresia "service de incredere".

Parerea mea.

M-am exprimat eu gresit: e vorba de senzorul clapeta acceleratie , cand functioneaza cand nu..... Cel putin asa mi-a spus acel mecanic.

Deci se intempla in felul urmator: un motor normal , de exemplu cel al tatalui meu , un Fiat benzina , cum apesi pedala de acceleratie tresare imediat, ca si cum te-ai pregati sa pleci in tromba , al meu insa daca apas pedala mai tare pentru o fractiune de secunda motorul tremura si se aude un pacanit ; desigur apoi isi revine si accelereaza normal, cum ar trebui

 

Iti multumesc oricum pentru timpul acordat, strada libera!

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca este un defect destul de frecvent. La apasarea brusca a pedalei de acceleratiei motorul se incetineste intai ( da in nas :)) si doar dupa un mic delay incepe sa se tureze. Dupa care motorul merge aparent normal.

 

Pare a fi o probleme legata de tranzitia de la mersul la ralanti la regimul de sarcina. In acele momente amestecul nu mai este corect, este ori prea sarac ori prea bogat. Sau sistemul de aprindere are o problema.

Pot fi multe de vina, cum ar fi : debitmetrul, regulatorul de ralanti, injectoare, aer fals, sistemul de aprindere. Chiar si clapeta de aer poate fi de vina daca s-a umblat la reglaje ( pozitia de repaus ) sau nu se misca corect.

 

LE : Senzorul de pe clapeta de acceleratie poate fi masurat foarte usor cu un ohmetru. Are doar 2 contacte. Unul se inchide in pozitia de ralanti, celalalt la acceleratie maxima.

Daca nu merge cel de ralanti motorul nu sta bine la ralanti, turatia poate varia aleator foarte mult la ralanti, de la 500 la 1500 de rpm. Celalalt contact nu intervine decat daca accelerezi pana la podea, da un supliment de benzina sa fie motorul mai vivace.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Fa un test motor , eu zic ca e mai ok asa.Si atunci stii mai exact cum sta treaba.Sa dai cu presupusul ... plus ca acel service de unde stie ? asa la ochi ? :) :)

La service am facut pe tester controlul, totul functioneaza cum ar trebui, singura hiba care a gasit-o fiind aceasta problema cu senzorul clapet acceleratie.

Stii cumva daca se poate cumpara de la noi asa ceva? Cei de la service mi-au spus ca trebuie data comanda afara. Eu m-as mai duce totusi si la un alt service sa mai fac un control.

Merci oricum ca ai intervenit.

 

Am impresia ca este un defect destul de frecvent. La apasarea brusca a pedalei de acceleratiei motorul se incetineste intai ( da in nas :)) si doar dupa un mic delay incepe sa se tureze. Dupa care motorul merge aparent normal.

 

Pare a fi o probleme legata de tranzitia de la mersul la ralanti la regimul de sarcina. In acele momente amestecul nu mai este corect, este ori prea sarac ori prea bogat. Sau sistemul de aprindere are o problema.

Pot fi multe de vina, cum ar fi : debitmetrul, regulatorul de ralanti, injectoare, aer fals, sistemul de aprindere. Chiar si clapeta de aer poate fi de vina daca s-a umblat la reglaje ( pozitia de repaus ) sau nu se misca corect.

 

LE : Senzorul de pe clapeta de acceleratie poate fi masurat foarte usor cu un ohmetru. Are doar 2 contacte. Unul se inchide in pozitia de ralanti, celalalt la acceleratie maxima.

Daca nu merge cel de ralanti motorul nu sta bine la ralanti, turatia poate varia aleator foarte mult la ralanti, de la 500 la 1500 de rpm. Celalalt contact nu intervine decat daca accelerezi pana la podea, da un supliment de benzina sa fie motorul mai vivace.

Sa stii ca intr-adevar cred ca este ceva cu acel senzor de clapeta deoarece celelalte cauze care ar fi putut fi le-am eliminat pe toate rand pe rand.

Acum nu stiu , trebuie inlocuit doar acel senzor sau trebuie tot subansamblul. Ai cumva o adresa unde pot vizualiza parti componente la motorul BMW E46 1999?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.