Jump to content

Ganduri pentru RAR


Nosferatu

Recommended Posts

Nu am sonda lambda si nici catalizator la BMW 316i din 93' asa am cumparat masina.Am cere de consultanta de la RAR si mia iesit euro 1. Asta ar fi o problema pentru RAR daca nu am sonda lambda si catalizator??

Pai masina asa e din fabrica fara sonda si catalizator?

Daca asa a fost din fabrica, si RAR-ul ti-a zis dupa serie ca e euro 1, atata o sa-ti iasa si la identificare-omologare!

Pastreaza hartia aia de la RAR in care ti-au zis ca e euro 1!

In mod normal nu cred ca euro 1 nu avea sonda si catalizator!

Link to comment
Share on other sites

Pai, sincer, mie nu mi s-au uitat daca am sonde, sau daca scoate fum.... nu s-au uitat la catalizator... nimic! au citit seriile de pe motor si de pe unele chestii in mod foarte ciudat (de pe telescoapele de la capota...etc)... si gata! Nu cred ca o sa se bage ei sub masina sa iti verifice, dar in cazul in care iti ia fumul, sigur nu o sa-ti iasa cum trebuie! (am patit-o de curand cu un Vectra modificat) ... si aici intervine prietenul cel mai bun al omului....nu cainele....spaga!
Link to comment
Share on other sites

Pai pe talonul masini imi scrie d2 care este echivalentul la euro 2 din cate stiu eu

 

Mai astept si alte opinii

 

Nu am sonda lambda si nici catalizator la BMW 316i din 93' asa am cumparat masina.Am cere de consultanta de la RAR si mia iesit euro 1. Asta ar fi o problema pentru RAR daca nu am sonda lambda si catalizator??Au fost date jos nu stiu exact de ce.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Nu am sonda lambda si nici catalizator la BMW 316i din 93' asa am cumparat masina.Am cere de consultanta de la RAR si mia iesit euro 1. Asta ar fi o problema pentru RAR daca nu am sonda lambda si catalizator??

 

ai avut si sonda lambda si catalizator din fabrica. Pe un E34 din 92' aveam si una si alta (520i)

 

uite... si pentru M40 si pentru M43 este la fel:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Nu te lua dupa D-uri, alea sunt normele in Germania!

RAR nu recunoaste decat norma Euro, care i se va comunica din baza de date a producatorului dupa serie!

A mea a fost D4.... dar a iesit Euro 3!

D nu este egal cu Euro, este o norma mai complexa prezenta in Germania....fara a fi acceptata in Romania

Link to comment
Share on other sites

Da sigur. Pe nota de consultanta scrie ca este Euro1 in conditiile in care catalizatorul functioneaza corespunzator. Nu?

 

Sa o luam altfel, tu vrei ca o masina fara catalizator sa iasa euro1? CAtalizatorul are exact rolul de a micsora emisiile. Daca nu e acolo... ai noxe de noneuro. Fara catalizatorul ala n-o sa-ti iasa gazele niciodata. Sau fara sonda..

Link to comment
Share on other sites

Pai am precizat in cererea aia de consultanta ca nu are catalizator si nici sonda si mia venit foaia euro 1 Probabil ca daca ias pune catalizator ar iesi euro 2

Deci:

-Daca RAR-ul nu observa ca sonda si catalizatorul au fost date jos, iti iese ceea ce le da lor dupa serie in baza de date!(probabil euro 1, maxim 2)

-Daca RAR-ul iti ia fumul si nu iese cum trebuie, iti va incadra masina la norma la care se incadreaza cu emisiile care le-au citit!

 

Faptul ca ei ti-au zis euro 1 chiar daca le-ai zis ca nu are sonda si catalizatoru' nu e relevant deoarece in cazul asta trebuiau citite emisiile si in functie de ele declarata norma de poluare!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e in alte orase dar in Oradea la RAR, cand intrii pe linie ti se fac gazele intai de toate. Ori fara catalizator si sonda nu au cum sa iti iasa gaze de euro 1 cat avea masina cand a iesit din fabrica. Daca nu iti ies gazele in limitele admise euro1 esti respins, prietene. Daca nu ai pe cine sa ungi, nu treci asa.
Link to comment
Share on other sites

IO SUNT DIN SUCEAVA .AM UN 316 KOMPACT DIN 94.PE ACTESCRIE EURO 2 SI SPER SA NU AM PROBLEME LA RAR!STIE CINEVA CE VERIFICARI ITI FAC LA RAR?

ITI VERIFICA FRANELE DIRECTIA SI CHESTII DIN ASTEEA?

IO INCERC SA FAC O PROGRAMARE CAM DE 2 LUNI SI NU REUSESC !

NU STIU DAR TE ASIGUR CA NU E ASA BINE PENTRU TINE CA NU AI CATALIZATORUL!CAM NASOL!DAR UN MILION ,DOUA TE SCOATE IMEDIAT DIN BELEA TE ASIGUR! :)

Link to comment
Share on other sites

Mie personal nu mi-au luat fumul la RAR (nici masinii mele :) ) ... s-au mufat cu ceva aparat pe undeva la motor, apoi au facut poze la serii, au verificat franele... si salut! Verdict Euro 3 (E46 din 2000).... si roiu! Nu s-a uitat nimeni la amortizoare, bucse, pivoti.....aiurea!

Si ATENTIE-ACHTUNG specificati sa vi se treaca in CIV si Talon tot ceea ce este omologat pe actele nemtesti!

La mine, desi aveam jante omologate in actele nemtesti de la 15" pana la 18" ei mi-au trecut doar 15" si 16", carligul de remorca l-au omis, nu l-au trecut nicaieri desi s-au impiedicat in el de vro 2 ori!

 

Deci, scrieti-va undeva pe bord: "Romania is my country!" sa va aduceti aminte din cand in cand!

Edited by CalinE46+194E1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.