Jump to content

probleme pornire


Ciumpy

Recommended Posts

am un E21 m10b18, i-am schimbat injectia mecanica k-jetronic cu l-jetronic de pe e30 , nu stiu cati dintre voi ati avut problema asta dar sper sa ii gasesc rezolvare.

Cand este foarte rece afara (ceva apropiat de 0 grade) masina porneste la 1200 - 1300 RPM apoi dupa 2-3 secunde scade scade brusc si motorul moare. Iar o pornesc dar de data asta masina porneste si dupa 1/2 secunde iar moare , a treia sau a patra oara porneste dar parca merge in 3 bujii, iar daca incerc sa o ajut apasand acceleratia se inunda bujiile. Asa in 3 bujii daca o las sa isi faca treaba intr-un minut cel mult 2 isi revine singura si ralantiul sta la 1300 - 1400 RPM.

Am bujii noi , capac delco nou, rotor delco nou, fise noi, ....

Vreo sugestie ? ?

Link to comment
Share on other sites

am cautat dupa aer fals cam la toate piesele de pe admisie si cand am dat jos debitmetrul am gasit in burduful care leaga debitmetrul de admisie benzina cam cateva zeci de ml , ar putea ca injectorul de pornire la rece sa cauzeze toata strangerea aceea de benzina? Poate de aceea mi se si inneaca bujiile daca incerc sa o accelerez , imi da prea multa benzina. Injectorul e controlat de computer sau direct de sonda de temperatura? Se poate sa il probez cumva (ma refer la cantitatea de benzina pe care ar trebui sa o injecteze caci el functioneaza cu siguranta deoarece l-am scos de la locul lui si l-am alimentat cu curent iar in urma procedeului injectorul spray-eaza benjina foarte bine) ????
Link to comment
Share on other sites

am cautat dupa aer fals cam la toate piesele de pe admisie si cand am dat jos debitmetrul am gasit in burduful care leaga debitmetrul de admisie benzina cam cateva zeci de ml , ar putea ca injectorul de pornire la rece sa cauzeze toata strangerea aceea de benzina? Poate de aceea mi se si inneaca bujiile daca incerc sa o accelerez , imi da prea multa benzina. Injectorul e controlat de computer sau direct de sonda de temperatura? Se poate sa il probez cumva (ma refer la cantitatea de benzina pe care ar trebui sa o injecteze caci el functioneaza cu siguranta deoarece l-am scos de la locul lui si l-am alimentat cu curent iar in urma procedeului injectorul spray-eaza benjina foarte bine) ????

 

Din cate imi amintesc, la le3 jetronic exista un injector de soc (motor rece), cel putin pe motorul de 4 cil era...care e comandat cu un senzor (e doar pentru injectorul de soc) ce culege temp de pe circuitul de racire. El e responsabil cu pornirea la rece. Daca ar fi defect injectorul de rece (sau senzorul lui) ai avea probleme mari la pornirea la cald (ar merge inecat motorul)...depinde de unde e defectul pe care il ai...se poate ca inj de soc sa "scape" tot timpul - de aici consum marit si regim bogat, senzorul ce comanda inj de soc are 2 circuite: unul de timp ce inchide automat curentul ce trece prin el dupa "x" timp si un termoelement a carui rezistenta electrica variaza in funtie de temperatura. incearca sa deconectezi injectorul de soc, o sa porneasca mai greu la rece dar nu ar mai trebui sa ai benzina in exces.

Link to comment
Share on other sites

Din cate imi amintesc, la le3 jetronic exista un injector de soc (motor rece), cel putin pe motorul de 4 cil era...care e comandat cu un senzor (e doar pentru injectorul de soc) ce culege temp de pe circuitul de racire. El e responsabil cu pornirea la rece. Daca ar fi defect injectorul de rece (sau senzorul lui) ai avea probleme mari la pornirea la cald (ar merge inecat motorul)...depinde de unde e defectul pe care il ai...se poate ca inj de soc sa "scape" tot timpul - de aici consum marit si regim bogat, senzorul ce comanda inj de soc are 2 circuite: unul de timp ce inchide automat curentul ce trece prin el dupa "x" timp si un termoelement a carui rezistenta electrica variaza in funtie de temperatura. incearca sa deconectezi injectorul de soc, o sa porneasca mai greu la rece dar nu ar mai trebui sa ai benzina in exces.

 

o sa incerc si varianta asta si sa o ajut eu cu acceleratia, dar as fi sperat sa reusesc sa fac o diagnosticare ca sa o aduc la starea pe care si-au dorit- constructorii (adica sa functioneze in regim normal)

Edited by Ciumpy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.