Jump to content

shock


Recommended Posts

Ciumpi, cel mai usor il testezi vizual, pornesti masina,si te uiti la turometru, turatia o sa stea undeva la 1000 rpm datorita socului automat, dupa ce se linisteste putin motorul 15-20 sec, o sa scada turatia la 750... asa se manifesta socul electronic.

 

ideea e ca am shock problema care e , nu imi porneste bine dimineata cand e foarte frig, am cumparat sonda de temperatura care comanda injectorul de pornire la rece pt ca inainte imi inunda bujiile daca apasam un pic pe acceleratie, apoi cu sonda noua montata tot mi s-a balbait masina dimineata , dupa ce isi revine din balbait (cred ca merge in 3 bujii ideea e ca relantiul e foarte prosst si variaza intre 200 - 500 rpm) shock-ul ridica relantiul pana 1300-1400 rpm deci shock exista nu stiu de ce nu lucreza shock-ul de la inceput, din cauza asta vroiam sa vad cam care ar fi metoda de testare a shock-ului daca exista sau poate mai trebui sa schimb sonda de temperatura de la ECU

Link to comment
Share on other sites

daca banuiesti ca-ti merge in 3 bujii, de ce nu incepi de acolo ? si sa verifici bujiile si eventual sa le inlocuiesti ?

 

merge in 3 pana se incalzeste un pic motorul exact ce spunea si colegul mai devreme 10 - 15 sec.

bujiile sunt noi nu am nici macar 300 km cu ele , fise bujii noi , rotor nou , capac delco etc.

Link to comment
Share on other sites

La motor nu ar trebui sa mearga TOATE bujiile inca de la inceput ?!

 

funny :) da dar ii vine mai multa benzina decat ar trebui sau poate nu are aer destul sa merga bine ori poate chiar trage pe undeva aer fals , dar dupa aer fals m-am uitat deja si nu am gasit nimic, repet vroiam sa stiu daca cumva exista vre-o modalitate sa verific functionalitatea inca de la inceput al shock-ului automat poate ca la inceput inchide prea mult aerul iar amestecul nu e bun sau poate e cealalta sonda care comanda ECU cata benzina sa dea la pornire......deci????

Link to comment
Share on other sites

La motor nu ar trebui sa mearga TOATE bujiile inca de la inceput ?!

 

funny :) da dar ii vine mai multa benzina decat ar trebui sau poate nu are aer destul sa merga bine ori poate chiar trage pe undeva aer fals , dar dupa aer fals m-am uitat deja si nu am gasit nimic, repet vroiam sa stiu daca cumva exista vre-o modalitate sa verific functionalitatea inca de la inceput al shock-ului automat poate ca la inceput inchide prea mult aerul iar amestecul nu e bun sau poate e cealalta sonda care comanda ECU cata benzina sa dea la pornire......deci????

debitmetrul este ok?

Link to comment
Share on other sites

pai tie nu-ti merg toate bujiile... fa sa-ti mearga bujiile inca de la inceput..incepe de acolo

 

imi merg bujiile toate inca de la inceput , daca ii scot mufa de la injectorul de pornire la rece , si in timp ce ii dau la automat sa porneasca si stau cu piciorul pe acceleratie sa o ajut sa porneasca, masina nu mai porneste in 3 bujii chiar merge bine doar ca ii trebui ceva timp sa porneasca asa si nu e bine pt electromotor, deci bujiile sujnt bune , cum fac sa vad daca e bun shock-ul??

Link to comment
Share on other sites

La motor nu ar trebui sa mearga TOATE bujiile inca de la inceput ?!

 

funny :) da dar ii vine mai multa benzina decat ar trebui sau poate nu are aer destul sa merga bine ori poate chiar trage pe undeva aer fals , dar dupa aer fals m-am uitat deja si nu am gasit nimic, repet vroiam sa stiu daca cumva exista vre-o modalitate sa verific functionalitatea inca de la inceput al shock-ului automat poate ca la inceput inchide prea mult aerul iar amestecul nu e bun sau poate e cealalta sonda care comanda ECU cata benzina sa dea la pornire......deci????

debitmetrul este ok?

 

 

da debitmetrul e ok , e sigilat nu a fost umblat la el pt a consuma mai putin ori eu stiu alt motiv

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.