Jump to content

problema e46 316 tremura


Recommended Posts

salut...am si eu o problema cu masina...tremura la relanti...si nu se infige cam da in nas si consuma si cam mult...precizez debitmetrul este nou...daca scot mufa de la el merge mult mai rau...adica tremura mai rau....precizez ca am furtunul de la pompa de aer cald fisurat...stie cineva care poate fi cauza?
Link to comment
Share on other sites

masina...a inceput acum 1 sapt sa faca exact asa cum iti descriu...1 pornea si se oprea imediat daca nu era accelerata peste 3000 rot/min...dupaia nu a mai facut faza asta ...a doua zi am plecat cu ea...si dupa vro 10 min de mers...cand am plecat de la un semafor a murit motorul...am pornit...si am observat ca atunci cand dau sa plec dupa loc tinde sa se opreasca motorul....plecand dupa loc am vazut ca daca acelerez umpic mai tare la 1500-2000 rot...da in nas....dupa 2500 rot trage cum ar trebui sa traga...am observat ca acul de la consumul instant...sta undeva cu 2-3 liniute dupa 10..care inainte nu statea asa...sonda lambda am schimbat-o acum 5 luni...debitmetrul mai de curand...are cam 2000 km...am scos mufa de la el si merge mai prost masina...plus de asta la relanti cand stai in masina...se simte un tremurat...care daca acelerezi putin nu se mai simte...ceck engine sa aprins abia ieri.....plus de asta m,i se pare ca miroase foarte rau a noxe...in spatele masini...cam ce variante pot fi?....regulator relanti?lambda...?pompa aer cald....poate fi si din cauza piesei din imagine care nu are numar? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 ...pate fi din cauza unei piese din imagine?mantionez ca am furtunul nr 7 la intrare in pompa mare adica nr 1 crapat....(adica mai mult rupt)si imi poti spune si mie cum se numeste piesa fara numar si daca poate fi din cauza ei sau a pompei?piesa este acea care intra furtunul nr 7 care pleaca de la nr 1 mersi mult
Link to comment
Share on other sites

masina...a inceput acum 1 sapt sa faca exact asa cum iti descriu...1 pornea si se oprea imediat daca nu era accelerata peste 3000 rot/min...dupaia nu a mai facut faza asta ...a doua zi am plecat cu ea...si dupa vro 10 min de mers...cand am plecat de la un semafor a murit motorul...am pornit...si am observat ca atunci cand dau sa plec dupa loc tinde sa se opreasca motorul....plecand dupa loc am vazut ca daca acelerez umpic mai tare la 1500-2000 rot...da in nas....dupa 2500 rot trage cum ar trebui sa traga...am observat ca acul de la consumul instant...sta undeva cu 2-3 liniute dupa 10..care inainte nu statea asa...sonda lambda am schimbat-o acum 5 luni...debitmetrul mai de curand...are cam 2000 km...am scos mufa de la el si merge mai prost masina...plus de asta la relanti cand stai in masina...se simte un tremurat...care daca acelerezi putin nu se mai simte...ceck engine sa aprins abia ieri.....plus de asta m,i se pare ca miroase foarte rau a noxe...in spatele masini...cam ce variante pot fi?....regulator relanti?lambda...?pompa aer cald....poate fi si din cauza piesei din imagine care nu are numar? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 ...pate fi din cauza unei piese din imagine?mantionez ca am furtunul nr 7 la intrare in pompa mare adica nr 1 crapat....(adica mai mult rupt)si imi poti spune si mie cum se numeste piesa fara numar si daca poate fi din cauza ei sau a pompei?piesa este acea care intra furtunul nr 7 care pleaca de la nr 1 mersi mult

 

 

sal,

 

Aceeasi problema am avut si eu la un 318i din 2002. Am avut 2 bobinde de inductie arse, bujiile erau duse si o sonda lamda. Poate te ajuta cu ceva problema pe care am avut-o eu.

Link to comment
Share on other sites

adica bujiile si sonda lambda s-au dus de la bobina...daca ma uit la buji cum trebuie sa fie...trebuie sa fie curate ...adica sa nu fie bobina?

 

 

tu ai zis ca bujiile le-ai schimbat de curand, mai ramane sa verifici bobinele de inductie. Degeaba ai schimbat bujiile daca ele nu lucreaza cum trebuie din cauza bobinelor.

Link to comment
Share on other sites

adica bujiile si sonda lambda s-au dus de la bobina...daca ma uit la buji cum trebuie sa fie...trebuie sa fie curate ...adica sa nu fie bobina?

 

 

tu ai zis ca bujiile le-ai schimbat de curand, mai ramane sa verifici bobinele de inductie. Degeaba ai schimbat bujiile daca ele nu lucreaza cum trebuie din cauza bobinelor.

 

am inteles...mersi mult de tot...o sa le verific...la tester presupun nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.