Jump to content

Se blochiaza pedala de acceleratie


d_escu

Recommended Posts

Am sa descriu cat mai detaliat problema pe care o am. Tin sa mentionez ca este vorba de 318i - an de fab 2000 1900cc cu 120cp

Imediat dupa pornirea motorului si plecarea de pe loc masina functioneaza perfect pedala o simt "ca unsa" iar masina reactioneaza f bine atunci cand o solicit. Imediat dupa ce se incalzeste motorul apar 2 probleme. Prima este cea descrisa in titlul acestui topic si anume se blocheaza usor pedala de acceleratie atunci cand iau piciorul de pe ea si vreau sa o apas din nou (mai exact e ca si cum ar fi blocata in ceva) este f enervant pt ca uneori opune o rezistenta considerabila functie de cat de turat era motorul atunci cand am luat brusc puiciorul de pe acceleratie.

A doua problema este plecarea de pe loc. Cand este rece motorul si sta in 1000 de ture este f bine. Dupa ce se incalzeste si sta in 700-750 nu se mai accelereaza bine la plecare si se inneaca ceea ce duce zic eu si la un consum exagerat de 15% de care nu scap decat daca nu sunt alte masini pe strada si semafoare putine ~ 12.5%. Ar mai fi chestia ca turometrul fluctueaza f f usor, max 100 de ture. Este f nasol atunci cand gasesti o bresa in trafic si te bagi sa se innece asa ca o turez serios inainte sa nu am aceasta problema dar nu de fiecare data imi reuseste ca ma sunt momente neprevazute. Am condus pana in momentul de fata golf 4 de 1.4 si 1.6 si octavia 1 TDI si la nici una nu am simtit nevoia sa cer sfaturi de condus dar cred ca acum este cazul

In sperata ca nu am plictisit pe nimeni cu aceasta descriere, astept parerile voastre.

Va multumesc anticipat pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu schimbari. Am curatat clapeta de acceleratie si ii multumesc lui "verssatu" pt indicatie. Problema rezolvata <_< .

Legat de cea de-a doua problema e grav. Am curatat injectoare, am schimbat bujii. In continuare imi da un pic in nas cand se incalzeste motorul. In plus, cand sunt in mers imi fluctueaza relantiul destul de mult cand e scoasa din viteza si masina este in miscare. Pe loc fluctueaza dar f f putin. O alta simptoma ar fi ca la relanti masina nu se accelereaza rapid atunci cand calt brusc pedala de acceleratie. Tin sa precizez ca am o mica problema la evacuare pt ca se aude ceva in toba ca o tablita care vibreaza. In concluzie nu as mai vrea sa intervin sau sa schimb tot felul de piese care poate sunt bune. Va multumesc anticipat pt indicatii

Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema o am si eu si la mie se bloca pedala si am curatat corpul de acceleratie si regulatorul de relanti, cu cealata problema ma confrunt si eu nu stiu cum sa ii dau de cap ba mai rau la mine s-a aprins si cek in bord , am bagato pe testar si mi-a zis meseriasul sa schimb bujiile si filtrul de benzina si a mai zis ca prinde aier fal pe undeva . Te rog sa ma anunti si pe mine daca rezolvi ceva este tare enervant cand vezi ca iti tremura masina di toate oasele . Sa nu ma uiti. <_<
Link to comment
Share on other sites

Revin cu schimbari. Am curatat clapeta de acceleratie si ii multumesc lui "verssatu" pt indicatie. Problema rezolvata <_< .

Legat de cea de-a doua problema e grav. Am curatat injectoare, am schimbat bujii. In continuare imi da un pic in nas cand se incalzeste motorul. In plus, cand sunt in mers imi fluctueaza relantiul destul de mult cand e scoasa din viteza si masina este in miscare. Pe loc fluctueaza dar f f putin. O alta simptoma ar fi ca la relanti masina nu se accelereaza rapid atunci cand calt brusc pedala de acceleratie. Tin sa precizez ca am o mica problema la evacuare pt ca se aude ceva in toba ca o tablita care vibreaza. In concluzie nu as mai vrea sa intervin sau sa schimb tot felul de piese care poate sunt bune. Va multumesc anticipat pt indicatii

 

Problema asta ca la ralanti nu raspunde instantaneu la pedala am mai intalnit-o la un golf 1.6. Nu stiu cum a rezolvat-o.

Referitor la fluctuatia ralantiului poti sa cureti si regulatorul de ralanti (vezi ca este un DIY tot p-acolo, facut de acelasi user parca). Se face usor si nu costa nimic. Poate scapi.

Zdranganitul din evacuare nu este ceva grav. Si la mine exista, se aude in primele minute dupa ce pornesc motorul (nu conteaza ca e iarna sau vara). Am inteles ca ar fi una din sitele din toba care s-a desprins.

Link to comment
Share on other sites

Update

 

Am curatat regulatorul de relanti si verificat furtune. La service mi-au spus ca e posibil sa am o problema la nu stiu ce motoras de recirculare a gazelor dar o sa fac un test. Mi au spus ca tre un soft mai aparte cu care sa poate fi citite valorile. Acea piesa pare sa fie f costisitoare.

Edited by d_escu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.