Jump to content

Turbina


the_rifle

Recommended Posts

mai e inca o chestie ..care poate sa fie sau nu importanta.. mot m3 stok nu o sa traga niciodata ca un 2.5 turbo ... chiar daca rupe asfaltu si s50-u dar mai e vb si de cuplu care la motoarele turbo este foarte mare fata de orice motor aspirat.

dar bn...acuma nu-sh daca te intereseaza prea mult aspectul asta...avand in vedere ca ambele trag f bine.

Link to comment
Share on other sites

Va rog sa va uitati in fisa dyno de la e46'le meu .

Ultima coloana este stock, prima este cu admisie si evacuare cap-coada inox cu serpi si a doua coloana este cu toate modificarile + unichip de la Master Tuner . :)

Edited by andreiwtw
Link to comment
Share on other sites

din cate observ la testul 2 si temperatura era putin mai mica.

serpisorii trebuie sa fie slefuiti bine in interior, oglinda..pemntru a evacua mai repede gazele. Trebuie tinut cont si de monmetul in care se intalnesc in evacuare gazele din cilindri (vezi evacuarea la M-uri cu incrucisatura aia de serpisori)

Link to comment
Share on other sites

din cate observ la testul 2 si temperatura era putin mai mica.

serpisorii trebuie sa fie slefuiti bine in interior, oglinda..pemntru a evacua mai repede gazele. Trebuie tinut cont si de monmetul in care se intalnesc in evacuare gazele din cilindri (vezi evacuarea la M-uri cu incrucisatura aia de serpisori)

uite poze cu serpii mei ...

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva cam cati cai dau sherpishorii ?

 

Cineva spunea intre 8 si 25 de cai in functie de motor... 25 imi par cam multi....

 

Frectie!

Iar motorul, da te-o costa el pe la vreo 3000 de euro, insa doar motorul. Dupa asta mai intra si manopera, care la un mecanic ca lumea te poate duce si 1000 de euro. Deci vreo 4000 in total, fata de 2100 cat te-ar duce turbo...unde mai pui ca trebuie omologat si motorul pe masina... turbo il mai maschezi cum il mai maschezi, dar alt motor e prea de tot... deci, buna afacere aia cu motoru' de M3 :)

 

 

Si ma rog de ce sa omologhez motorul ? Cati gabori stii tu sa faca diferenta dintre un motor 6 in linie de 2.5 si un motor 6 in linie de 3.2 ?

 

Ca ma prinde echipa de la rar pe strada ? Asta e o probabilitate de unu la zece mii....

 

Cat despre costuri de 1000 de euro pe manopera mi se pare un pret corect mai ales daca-i las motorul vechi la 4-500...

 

cat despre fiabilitate ce sa zic...... O turbina te tine intre o talpa de acceleratie si cateva zeci de mii ( nu mai mult de 3 cred ) iar un motor de M a tinut cateva sute de mii....

Una peste alta cred ca raman la ideea de M....

Multumesc tuturor. Se poate inchide topicul

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am Încredere În dyno-urile din România.

 

MĂŁ rog, am oarecare ĂŽncredere ĂŽn dyno-ul de la Metrotehnica.

poti macar sa observi diferenta intre stock si cu modificari efectuate .

eu am testat destul de multe masini la M.T. si rezultatele au fost apropiate de realitate .

p.s. am mai testat si la Autotest in targ Vitan si rezultatele au fost apropiate de cele obtinute la M.T. :)

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva cam cati cai dau sherpishorii ?

 

Cineva spunea intre 8 si 25 de cai in functie de motor... 25 imi par cam multi....

 

Frectie!

Iar motorul, da te-o costa el pe la vreo 3000 de euro, insa doar motorul. Dupa asta mai intra si manopera, care la un mecanic ca lumea te poate duce si 1000 de euro. Deci vreo 4000 in total, fata de 2100 cat te-ar duce turbo...unde mai pui ca trebuie omologat si motorul pe masina... turbo il mai maschezi cum il mai maschezi, dar alt motor e prea de tot... deci, buna afacere aia cu motoru' de M3 :)

 

 

Si ma rog de ce sa omologhez motorul ? Cati gabori stii tu sa faca diferenta dintre un motor 6 in linie de 2.5 si un motor 6 in linie de 3.2 ?

 

Ca ma prinde echipa de la rar pe strada ? Asta e o probabilitate de unu la zece mii....

 

Cat despre costuri de 1000 de euro pe manopera mi se pare un pret corect mai ales daca-i las motorul vechi la 4-500...

 

cat despre fiabilitate ce sa zic...... O turbina te tine intre o talpa de acceleratie si cateva zeci de mii ( nu mai mult de 3 cred ) iar un motor de M a tinut cateva sute de mii....

Una peste alta cred ca raman la ideea de M....

Multumesc tuturor. Se poate inchide topicul

 

 

 

cat tine turbina mai tine si de ce turbina folosesti ..si cum e ea tratata inainte sa fie pusa pe masina. unii "tuneri" mai fac si chestia asta ,,,si credema ca o turbina tine mai mult de cat ai zis u pe o masina special facuta de drift care participa la campionate..si merge numai in blana. (asta e exemplu real ..pe care il cunosc eu) . deci dupa parerea mea... cel mai mult conteaza cine iti monteaza kitul turbo...cum se ocupa de fiecare piesa in parte , chestii de safety gen sisteme de racire etc ..gandite custom ptr masina ta si nu in ultimul rand electronica. si bineinteles turbina.... sa nu fie vreo chinezarie. dar pana la urma fiecare da banii pe ce vrea si crede el de cuviinta ca e mai bn. doar face teste pe banii lui :) :)

Edited by leonard_e36
Link to comment
Share on other sites

poti macar sa observi diferenta intre stock si cu modificari efectuate .

eu am testat destul de multe masini la M.T. si rezultatele au fost apropiate de realitate .

p.s. am mai testat si la Autotest in targ Vitan si rezultatele au fost apropiate de cele obtinute la M.T. :)

 

Andrei, ai minunatia aia de M54B28 pe masina si i-ai pus doar serpisori??? Am inteles ca admisia e f restrictiva la el, si au montat baietii admisie de M50 si cu softarea aferenta s-au obtinut 225cp numai din asta. Mai adaugi si serpisorii tai si atunci ajungi la o cifra ceva mai rotunda si mai frumoasa :)

Asta ca sa nu vorbim de ce minuni ar face un compresor :)

 

 

M54B28? nu cred ca s-a fabricat vreodata asa ceva :). poate M52B28TU.

Link to comment
Share on other sites

poti macar sa observi diferenta intre stock si cu modificari efectuate .

eu am testat destul de multe masini la M.T. si rezultatele au fost apropiate de realitate .

p.s. am mai testat si la Autotest in targ Vitan si rezultatele au fost apropiate de cele obtinute la M.T. :)

 

Andrei, ai minunatia aia de M54B28 pe masina si i-ai pus doar serpisori??? Am inteles ca admisia e f restrictiva la el, si au montat baietii admisie de M50 si cu softarea aferenta s-au obtinut 225cp numai din asta. Mai adaugi si serpisorii tai si atunci ajungi la o cifra ceva mai rotunda si mai frumoasa :)

Asta ca sa nu vorbim de ce minuni ar face un compresor :)

 

 

M54B28? nu cred ca s-a fabricat vreodata asa ceva :). poate M52B28TU.

si eu stiam ca exista m54b28.... uite si aici http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/

Edited by leonard_e36
Link to comment
Share on other sites

Si ma rog de ce sa omologhez motorul ?

 

Pentru ca asa este legal. :)

 

 

hai ca asta e tare :) Adica intr-o tzara a hotzilor sa ma trezesc eu singurul prost ? Nu m-a costat destul prima inmatriculare si japca de 20 de milioane cat mi-au luat sa omologhez motorul asta de 6 pistoane ? ( Inainte aveam 4 )

 

Nu mai vorbesc de shpagile afarente si fripturile date intermediarului > Sa fac o socoateala cat m-a dus ? Vreo 50 de milioane ? Ar fi culmea sa -mi mai omologhez odata un motor......

 

 

 

si daca e ilegal ce ? e ilegal sa fumezi si-n carciuma.... In romania e ilegal sa si respiri... dar sa si flatulezi.

Sa furi si sa fii in politica nu-i ilegal ? Nu !!!! ca ai imunitate....

dar sa vinzi flota ? Si asta e legal....

 

 

 

Chiar m-am incins.....

Link to comment
Share on other sites

poti macar sa observi diferenta intre stock si cu modificari efectuate .

eu am testat destul de multe masini la M.T. si rezultatele au fost apropiate de realitate .

p.s. am mai testat si la Autotest in targ Vitan si rezultatele au fost apropiate de cele obtinute la M.T. :)

 

Andrei, ai minunatia aia de M54B28 pe masina si i-ai pus doar serpisori??? Am inteles ca admisia e f restrictiva la el, si au montat baietii admisie de M50 si cu softarea aferenta s-au obtinut 225cp numai din asta. Mai adaugi si serpisorii tai si atunci ajungi la o cifra ceva mai rotunda si mai frumoasa :)

Asta ca sa nu vorbim de ce minuni ar face un compresor :)

Nu ! Am M52B28 .

Nu stiam ca a existat M54B28 ...

 

si eu stiam ca exista m54b28.... uite si aici http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/

 

Nu existĂŁ, e o greÂşealĂŁ.

 

ExistĂŁ M52B28 adicĂŁ motorul de pe E39 528i, E38 728i Âşi E36 328i.

si pe e46 si z3 ... :)

Link to comment
Share on other sites

asta cu admisia merge pe E36 328i din cate stiu,la E46 nu cunosc sa fi incercat cineva asa ceva pana acum .dar niciodata nu e prea tarziu:)

later edit:de altfel se pare ca motoarele sunt un pic diferite

am gasit aici ceva interesant

http://www.noellemotors.de/3_2l_engine_bas...e57d93e4.0.html

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

asta cu admisia merge pe E36 328i din cate stiu,la E46 nu cunosc sa fi incercat cineva asa ceva pana acum .dar niciodata nu e prea tarziu:)

Pai e fix acelasi motor... La motorul asta nu s-a facut update ci a fost direct scos din productie, asa ca eu zic ca merge 100%. Cel mai bine se verifica pe realoem cu part number search si-ti spune si pe ce modele a mai fost pusa piesa respectiva

hmm nu bag mana in foc dar pe E46 este M52Tu

Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

 

When the BMW E46 3 Series was launched in 1999, the M52TU engine was introduced in the E46 323i, E46 328i and the E39 528i models. The major changes in this Technical Update were the redesigned crankcase, modified pistons, Double VANOS for the camshaft drive, and Siemens MS42 DME system. Later, the E39 523i was introduced with the M52B25TU engine.

 

http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m52.htm

 

de admisie nu zice nimic totusi repet nu am auzit pe nimeni la E46 sa puna admisia de 2,5 :)

later edit

 

m-am uitat pe realoem si avea asa

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on -odata 11611439965 INTAKE MANIFOLD 328 E46

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...amp;showeur=on- 11611707027 INTAKE MANIFOLD 328 E36

 

pare-se ca difera si admisia?!?!

 

scuze de off topic ,Andrei nu cred ca se supara :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

 

My bad, M52B28, la asta ma refeream... fa un pustiu de bine si pune mana pe o admisie de M50 ca din cate am inteles M52-ul acolo e gatuit. Am citit mai de mult despre el, si autorul articolului spunea ca motorul e gatuit din fabrica pe motive de marketing (canibalizare intre modele probabil 528 cam la fel cu 535 etc)...

te referi la toata galeria de admisie de M50 ?

Link to comment
Share on other sites

da,foarte populara schema asta pe E36

 

<a href="http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=130792" target="_blank">http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=130792</a>

 

 

inca un link

 

<a href="http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=148949" target="_blank">http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=148949</a>

 

 

sa ma C*c pe cenzura asta penibila

o sa iti trimit pe 4 tuning linkurile prin pm :) :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

asta cu admisia merge pe E36 328i din cate stiu,la E46 nu cunosc sa fi incercat cineva asa ceva pana acum .dar niciodata nu e prea tarziu:)

Pai e fix acelasi motor... La motorul asta nu s-a facut update ci a fost direct scos din productie, asa ca eu zic ca merge 100%. Cel mai bine se verifica pe realoem cu part number search si-ti spune si pe ce modele a mai fost pusa piesa respectiva

hmm nu bag mana in foc dar pe E46 este M52Tu

Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

 

When the BMW E46 3 Series was launched in 1999, the M52TU engine was introduced in the E46 323i, E46 328i and the E39 528i models. The major changes in this Technical Update were the redesigned crankcase, modified pistons, Double VANOS for the camshaft drive, and Siemens MS42 DME system. Later, the E39 523i was introduced with the M52B25TU engine.

 

http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m52.htm

 

de admisie nu zice nimic totusi repet nu am auzit pe nimeni la E46 sa puna admisia de 2,5 :)

later edit

 

m-am uitat pe realoem si avea asa

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on -odata 11611439965 INTAKE MANIFOLD 328 E46

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...amp;showeur=on- 11611707027 INTAKE MANIFOLD 328 E36

 

pare-se ca difera si admisia?!?!

 

scuze de off topic ,Andrei nu cred ca se supara :)

 

nu se supara, dar ii trece ... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.