Jump to content

530DA, 2001 soft 231 hp/510 Nm


DSF

Recommended Posts

Masina : 530D, 2001, steptronic, 193 hp stock, 410 Nm, 0-100 ~ 8.0 sec - diferite site-uri diferite pareri

 

Masina STOCK, roti 18/245 vara, 20 grade, debitmetru nou

 

- mod sport, ASC OFF

 

0-10 km/h :0.4 s

0-20 km/h :1.4 s

0-30 km/h :1.8 s

0-40 km/h :2.2 s

0-50 km/h :3.2 s

0-60 km/h :4.2 s

0-70 km/h :5.0 s

0-80 km/h :5.8 s

0-90 km/h :7.1 s

0-100 km/h :8.3 s

0-110 km/h :10.7 s

 

Remap 230 hp / 510 Nm

Roti 16/265 iarna , asfalt uscat , ~ 8 grade, cutia cu ceva probleme

 

- mod Sport, ASC OFF

 

0-10 km/h :0.4 s

0-20 km/h :1.1 s

0-30 km/h :1.7 s

0-40 km/h :2.3 s

0-50 km/h :3.0 s

0-60 km/h :3.5 s

0-70 km/h :4.3 s

0-80 km/h :5.3 s

0-90 km/h :6.7 s

0-100 km/h :7.5 s

0-110 km/h :9.4 s

 

- mod Drive, ASC ON

 

0-10 km/h : 0.6 s

0-20 km/h : 1.2 s

0-30 km/h : 1.8 s

0-40 km/h : 2.4 s

0-50 km/h : 3.1 s

0-60 km/h : 3.6 s

0-70 km/h : 4.4 s

0-80 km/h : 5.5 s

0-90 km/h : 6.8 s

0-100 km/h : 7.8 s

0-110 km/h : 9.7 s

 

Cu ce am testat: Tempes GTx v3.0 pe N95, acuratete 6-7 sateliti. (http://www.tempes.com/)

Cand am testat masina stock aveam roti 18/245/45, astept sa se incalzeasca sa testez si cu rotile de 18 de vara probabil o sa fie mai mare timpul ~ 7.8

 

Initial am cumparat softul ca sa testez debitmetru pentru ca toti ziceau ca este bun si nu da erori:

Asta e o incercare cu debitmetru dus ( fara erori, numai ca nu tragea sub 3000 ture si intrerupea putin):

0-10 km/h :0.6 s

0-20 km/h :1.2 s

0-30 km/h :2.2 s

0-40 km/h :3.0 s

0-50 km/h :3.7 s

0-60 km/h :4.6 s

0-70 km/h :5.9 s

0-80 km/h :7.3 s

0-90 km/h :8.5 s

0-100 km/h :9.8 s

0-110 km/h :11.4 s

 

Remaparea a fost facuta aici : http://www.chipmeister.nl/ViewProduct.asp?...D%20E39%20193pk

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

misto aplicatia...osa o folosim si noi.mersi

Nu e G-Tech, dar e destul de precisa dupa cat m-am jucat eu cu ea.

E mai bine decat sa masori cu clepsidra filmele de pe youtube si sa zici ca faci suta sub 5 secunde, sau cu cronometru.

Cand nu inregistreaza corect oricum iti zice ea sa te opresti si sa o iei de la capat.

Trebuie sa tii telefonul cat mai aproape de parbriz ( vizibilitate), si sa alegi un drum in camp pentru teste ( ca sa prinda cati mai multi sateliti), fara blocuri inalte sau cladiri in jur.

Link to comment
Share on other sites

Nu stii un program care sa faca acelasi lucru dar sa ruleze pe un PDA?

 

N95 are GPS ,dar si accelerometru integrat ( senzor de miscare) , ai nevoie de amandoua ca sa obtii rezultate cat de cat decente.

 

Numai cu GPS dintr-un PDA nu poti obtine rezultate bune pentru ca sampling-ul e foarte mic 2-3 ori pe secunda.

Nu am auzit de asa ceva pentru PDA-uri sau windows mobile. Tehnic e posibil pentru noul I-Phone .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

la 0-100km/h cred ca un e60 cu 218hp/500nm scoate un timp mai bun ...

e60 218 cai, are 7.3 sec stock. Eu am scos max 7.5sec pana acum. Deci ma face. Cutia face diferenta, eu am in 5, e60 are 6 si am vaga impresie ca ia 100 cu a -2a pe cand la mine schimba a-3-a la 90 .

Link to comment
Share on other sites

aha , la asta ma gandeam si eu ... se poate resofta cutia la e39?

 

adica 231 cai si un cuplu cu 10nm in plus un pic mai lent <_<

 

Asa e numai ca e60 e mai usor, iar eu pierd jumatate de secunda cel putin cand schimba din a-2-a in a-3-a la 90 ora. Daca ar lua 100 cu a=2-a probabil timpul ar fi mult mai bun. Ca sa faca asta fie trebuie modificate rapoartele cutiei ( n-are nici o treaba cu softul, trebuie schimbate fizic piese) fie resoftat si motorul si cutia astfel incat motorul sa urce inca 200-300 ture si atunci sa dea semnal cutiei sa schimbe.

Sau diferentialul mai e o solutie.

 

Nu intotdeaua masina cu caii mai multi castiga la 0-100 .Conteaza raportul putere/greutate si etajarea cutie foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

 

Trage chiar bine.

Si am plecat si usor ca sa nu derapeze, se vede pe film ca am calcat-o usor pana sa prinda aderenta. Ma mananca sa incerc o plecare cu frana apasata poate mai castig vreo 2-3 sutimi, dar de abia am schimbat uleiul la cutie si mi-e mila.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

la 0-100km/h cred ca un e60 cu 218hp/500nm scoate un timp mai bun ...

e60 218 cai, are 7.3 sec stock. Eu am scos max 7.5sec pana acum. Deci ma face. Cutia face diferenta, eu am in 5, e60 are 6 si am vaga impresie ca ia 100 cu a -2a pe cand la mine schimba a-3-a la 90 .

 

Ultimele rezultate :

 

Asfalt uscat , 18 grade afara, roti 245/18 de vara, egr blocat, 310.000 km

Normal Drive, ASC ON

 

0-10 km/h :0.4 s

0-20 km/h :1.5 s

0-30 km/h :1.9 s

0-40 km/h :2.2 s

0-50 km/h :2.7 s

0-60 km/h :3.2 s

0-70 km/h :4.2 s

0-80 km/h :4.9 s

0-90 km/h :5.8 s

0-100 km/h :7.2 s

 

Cutia pe Sport, ASC OFF, plecat cu frana calcata si acceleratie, portbagaj gol fara cric si roata de rezerva.

0-10 km/h :0.2 s

0-20 km/h :0.4 s

0-30 km/h :0.7 s

0-40 km/h :0.9 s

0-50 km/h :1.2 s

0-60 km/h :2.9 s

0-70 km/h :5.5 s

0-80 km/h :5.7 s

0-90 km/h :6.0 s

0-100 km/h :7.0 s

 

Cutia manual, ASC ON, schimba singura la limita

 

0-10 km/h :0.4 s

0-20 km/h :0.8 s

0-30 km/h :1.3 s

0-40 km/h :2.1 s

0-50 km/h :2.8 s

0-60 km/h :3.4 s

0-70 km/h :4.1 s

0-80 km/h :4.9 s

0-90 km/h :6.1 s

0-100 km/h :7.3 s

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.