Jump to content

spuma bej pe joja & bec aprins in bord


Recommended Posts

salut...

 

revin cu alte probleme si intrebari.

 

1.stand la semafor am observat ca trepideaza masina si mi a fost foarte greu sa plec la culoarea verde..nu se accelera si apoi mi s a aprins un bec galben ca un robinet. cautand repede in carte am vazut ca inseamna motor verschlechterung der abgaswerte. draq stie ce o insemna. cu greu am reusit s o aduc in fata blocului. la relanti tremura f rau si nu reusea sa creasca in turatii. in parcare am oprit motorul, l am repornit si dupa vreo 2 min s a stins becul, nu mai tremura asa tare la relanti iar daca o turam usor...crestea in ture fara probleme, in schimb daca apas mai brusc parca se ineaca si apoi isi revine. becul ramane stins.

 

2. acum 700 km am facut schimbul de ulei. cei de la augsburg de unde am luat si uleiul (aral) mi au zis ca in masina vor intra 4.250 l ulei. am pus doar 4 litri si a doua zi cand am verificat nivelul fiind rece motorul am observat ca era la maxim poate chiar trecut nitel de maxim. acum cateva zile verificand iar joja, am descoperit pe joja un fel de mazga/vaselina/crema de culoare bej. cand am facut schimbul de ulei joja era impecabila, nu avea nimic ciudat pe ea. ce inseamna asta???

 

va rog sa ma ajutati pt ca sapt viit ar trebui sa plec cu ea la un drum mai lung.

 

p.s. 316 ti din 2002. 1800 cmc, 85 kw

 

multumesc si astept un raspuns cat mai repede.

 

raman dator

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai spuma pe joja sau pe busonul de umplere ulei este posibil sa-ti intre apa in ulei. Pana nu vezi care e treaba nu e recomandabil sa mai utilizezi masina.

Este posibil sa fie chiulasa sau garnitura de chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

ca idee sa nu mai pui aral;

au fost multe probleme cu el..face "sludge";nu ca as vrea sa-mi promovez marfa ce de fapt e adevarat,dar cand exista ulei original bmw la pret cel putin acceptabil..de ce sa folosesti aral sau altceva?

 

 

intradevar, Aral este prost...face pamant in baia de ulei...

 

apropo de spume, sigur nu ai amestecat uleiul ,adica 5w40 cu 15w 40?! daca nu ,ai apa cu antigel , in ulei...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ca idee sa nu mai pui aral;

au fost multe probleme cu el..face "sludge";nu ca as vrea sa-mi promovez marfa ce de fapt e adevarat,dar cand exista ulei original bmw la pret cel putin acceptabil..de ce sa folosesti aral sau altceva?

 

 

intradevar, Aral este prost...face pamant in baia de ulei...

 

apropo de spume, sigur nu ai amestecat uleiul?! daca nu apa in ulei...

 

 

sa amestec uleiul? am cumparat ulei..sigilat...si asa a si fost pus...sunt 100% sigur ca a fost pus bine.

 

ce e de facut? sa schim iar uleiul? ce ulei sa i pun. ca aral i am pus tot citind pe forum...

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

ca aral i am pus tot citind pe forum...

 

 

nu ai citit unde trebuie..

 

spume nu face din cauza uleiului ,daca este tot aceeasi vascozitate...este alta cauza , ai cumva racitor de ulei?! daca da ,cauta acolo, prin el trece si apa si ulei ...mai cedeaza//

 

 

316ti compact?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ca aral i am pus tot citind pe forum...

 

 

nu ai citit unde trebuie..

 

spume nu face din cauza uleiului ,daca este tot aceeasi vascozitate...este alta cauza , ai cumva racitor de ulei?! daca da ,cauta acolo, prin el trece si apa si ulei ...mai cedeaza//

 

 

316ti compact?!

 

 

da, compact.

despre racitor de ulei...nu stiu daca am sau nu.

Link to comment
Share on other sites

dap. exista asa ceva. si are ceva transparent pe el in partea drapta cu verde.

 

scuze ca sunt destul de afon.

 

vezi ca in interior se macina si uleiul se intalneste cu apa,de aici problema...

 

 

deci trebuie schimbata piesa respectiva in concluzie.

 

iar la problema mea nr 1 ai vreo idee? cu tremuratul la relanti/lipsa acceleratiei in sarcina/becul aprins?

Link to comment
Share on other sites

deci trebuie schimbata piesa respectiva in concluzie.

 

 

eu vorbesc la modul general,adica din alte cazuri ,intalnite...tu trebuie sa mergi la service sa verifice piesa...si abia atunci sa o schimbi...

 

nu arunca aiurea cu bani... :)

 

p.s. sa ne anunti daca a fost sau nu din piesa respectiva :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

deci trebuie schimbata piesa respectiva in concluzie.

 

 

eu vorbesc la modul general,adica din alte cazuri ,intalnite...tu trebuie sa mergi la service sa verifice piesa...si abia atunci sa o schimbi...

 

nu arunca aiurea cu bani... :)

 

am inteles...

o idee despre un service bun si care sa nu ma rupa la bani? ca la filaret mi au luat 250 ron doar ca sa mi spuna ca trebuie sa schimb nu stiu ce piese si de fapt era benzina proasta(acum vreo 2 luni).

merci

Link to comment
Share on other sites

1.stand la semafor am observat ca trepideaza masina si mi a fost foarte greu sa plec la culoarea verde..nu se accelera si apoi mi s a aprins un bec galben ca un robinet. cautand repede in carte am vazut ca inseamna motor verschlechterung der abgaswerte. draq stie ce o insemna. cu greu am reusit s o aduc in fata blocului. la relanti tremura f rau si nu reusea sa creasca in turatii. in parcare am oprit motorul, l am repornit si dupa vreo 2 min s a stins becul, nu mai tremura asa tare la relanti iar daca o turam usor...crestea in ture fara probleme, in schimb daca apas mai brusc parca se ineaca si apoi isi revine. becul ramane stins.

Citind totusi postul initial, se pare ca nu doar spuma este problema. Daca ar fi doar spuma poate era doar ceva apa ratacita prin ulei.

 

Avand in vedere ca nici motorul nu mai merge normal si are si o eroare legata de gazele de evacuare si s-a aprins si check engine, probabil defectul este mai complicat decat atata. Sper sa nu fie totusi de la chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

1.stand la semafor am observat ca trepideaza masina si mi a fost foarte greu sa plec la culoarea verde..nu se accelera si apoi mi s a aprins un bec galben ca un robinet. cautand repede in carte am vazut ca inseamna motor verschlechterung der abgaswerte. draq stie ce o insemna. cu greu am reusit s o aduc in fata blocului. la relanti tremura f rau si nu reusea sa creasca in turatii. in parcare am oprit motorul, l am repornit si dupa vreo 2 min s a stins becul, nu mai tremura asa tare la relanti iar daca o turam usor...crestea in ture fara probleme, in schimb daca apas mai brusc parca se ineaca si apoi isi revine. becul ramane stins.

Citind totusi postul initial, se pare ca nu doar spuma este problema. Daca ar fi doar spuma poate era doar ceva apa ratacita prin ulei.

 

Avand in vedere ca nici motorul nu mai merge normal si are si o eroare legata de gazele de evacuare si s-a aprins si check engine, probabil defectul este mai complicat decat atata. Sper sa nu fie totusi de la chiulasa.

 

pai nu s a aprins nimic de genul check engine..doar ceva legat de gaze. si asta s a intamplat astazi pt prima data.

intebare de nestiutor: este posibil ca acea substanta bej sa fie din cauza faptului ca uleiul din motor este peste limita maxima? (ca nivel)

Link to comment
Share on other sites

intebare de nestiutor: este posibil ca acea substanta bej sa fie din cauza faptului ca uleiul din motor este peste limita maxima? (ca nivel)

 

 

Nu .....In primul rand eu as schimba uleiul ....verifica si piesa de care zice Poy..Cat despre service ...nimeni nu mai face recomandari :) ..Pt un schimb ulei poti intra la oricare practic ..

 

PS ..in ce zona a tarii stai ?

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

intebare de nestiutor: este posibil ca acea substanta bej sa fie din cauza faptului ca uleiul din motor este peste limita maxima? (ca nivel)

 

 

Nu .....In primul rand eu as schimba uleiul ....verifica si piesa de care zice Poy..Cat despre service ...nimeni nu mai face recomandari :) ..Pt un schimb ulei poti intra la oricare practic ..

 

PS ..in ce zona a tarii stai ?

 

bucuresti

Link to comment
Share on other sites

am fost astazi la tester si am urmatoarele solutii

 

1. eroarea pe la sonda lambda a fost din cauza ca 2 cilindri au dat rateu din cauza bobinelor...

2. spuma bej de pe bobina este de la racitorul de ulei. nivelul apei din vasul de expansiune este ok...deci garnitura de chiulasa cica este ok. deci racitorul ar fi...

 

altfel..masina nu indica nicio eroare.

Link to comment
Share on other sites

Eu am racitorul asta la 318i e46 99? Azi cand am verificat lichidele am gasit pe joja aceeasi "crema" bej. De asemenea era si pe capacul pe unde torn ulei. Uleiul are vreo 7000km, Castrol Magnatec 5w 40 (bidon de 4 litri cumparat din carrefour). Eu verific cel putin lunar uleiul si pana acum n-am mai vazut asa ceva. Masina merge foarte bine, trage cum trebuie fara intreruperi, relantiul nu tremura, temperatura n-a trecut niciodata de normal. Antigelul imi scade cam 500ml la vreo 2000km. Dar asta se intampla de cand am masina (acum 7000 km). Ma gandesc ca daca pierde antigelul pe la chiulasa, vedeam spuma aia de la inceput.

 

Am curatat bine si am pornit motorul. L-am turat vreo 5 minute si apoi am verificat iar. Totul era ok. Ma gandesc ca daca ajungea apa in ulei, ii crestea nivelul. In 7000 de km am adaugat vreo 2 litri de antigel, deci trebuia sa creasca nivelul la ulei daca apa ajungea in el.

 

Am vazut p-aci pe forum ca ar putea fi condens. Sper sa fie doar asta. M-am ingrijorat :)

 

Inca ceva: cand am pornit masina (cu capota deschisa) s-a auzit un sunet (normal, zic eu) ca si cum a pornit vreun compresor ceva. M-am uitat cu atentie si am observatca venea de la chestia incercuita in poza. Lipsesc 2 nituri. In zona unde lipsesc aceste nituri se simtea cum sufla aer cu putere (de acolo venea sunetul). Am apasat capacul si nu mai scapa aer. Ce este chestia aia? Ar trebui sa improvizez ceva ca sa etansez capacul, sa nu mai scape aer? Dupa vreo 5 minute s-a oprit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.