Jump to content

nu mai porneste masina


Recommended Posts

salut am si io un bmw e36 318i din 93 si nu mai vrea sa porneasca aseara a mers normal fara nici o problema si astazi de dimineata nu am mai vrut sa porneasca ce o fi

 

multumesc anticipat

 

 

pun contactu normal stau sa stinga becurile si apoi rasucesc cheia si nu porneste invarteste motoru cred ca nu imi vine benzina nu stiu ce sa spun ca nu am masina de mult timp

Edited by ionita
Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa faci:

 

Lamureste-ma ca :

 

pa bune ca nu pot sa-mi dau seama ce motorizare ai si cam din ce an..

Pa bune ca nu pot sa-mi dau seama cum a mers masina inainte de a-i schimba tu bateria..si pe prima dar mai ales a doua

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa faci:

 

Lamureste-ma ca :

 

pa bune ca nu pot sa-mi dau seama ce motorizare ai si cam din ce an..

Pa bune ca nu pot sa-mi dau seama cum a mers masina inainte de a-i schimba tu bateria..si pe prima dar mai ales a doua

poi masina e din 93 motorizarea pa ea este de 1.8 benzina

poi ia a mers f bine pana astazi

bateria am schimbato pentru ca nu mai avea putere sa mai invarta motoru

eu am crezut initial ca nu ajuge benzina la pompa si am pus masina pa un loc drept am pus contactu de ne numarate ori si apoi am dat la automat poate porneste dar nu a vrut

aseara cand am bagato in curte nu a dat nici un semn ca e ceva ineregula cu ea dar astazi de dimineata nu a mai vrut sa pornesca eu cred ca e pompa de vina sau e infundate conductele

Link to comment
Share on other sites

ai dat la automat pana ai innecat-o

la ploiesti au fost 7 grade cu+

scoate-i bujiile si usuca-le eventual pune unele mai bune...poi pune o baterie incarcata si incearca din nou

conductele nu E infundate ca nu se intampla asta asa usor poate numai filtru ala prin care trece benzina care daca a avut ceva apa......

chiar daca o puneai in panta masina tot trebuia sa porneasca ca pompa e cu curent si baga la greu

cand pui bateria si pui si contactu tre' sa se auda un bazzzz inainte de a incepe sa se invarta motoru.

da tu scoate bujiile, usuca-le si poi da la automat cu baterie buna

Link to comment
Share on other sites

ai dat la automat pana ai innecat-o

la ploiesti au fost 7 grade cu+

scoate-i bujiile si usuca-le eventual pune unele mai bune...poi pune o baterie incarcata si incearca din nou

conductele nu E infundate ca nu se intampla asta asa usor poate numai filtru ala prin care trece benzina care daca a avut ceva apa......

chiar daca o puneai in panta masina tot trebuia sa porneasca ca pompa e cu curent si baga la greu

cand pui bateria si pui si contactu tre' sa se auda un bazzzz inainte de a incepe sa se invarta motoru.

da tu scoate bujiile, usuca-le si poi da la automat cu baterie buna

ms :* asa am sa fac

dar daca nu osa mearga atunci este pompa de vina?

Link to comment
Share on other sites

dar daca nu osa mearga atunci este pompa de vina?

 

 

E posibil ....Dupa ce faci ce spune dan sa usuci bine bujiile ...scoti bancheta spate ...si in timp ce un prieten da la automat ..lovesti cu un corp (necontondent -LOL) ..o cheie , o tubulara in partea opusa soferului ..ai sa vezi acolo dupa ce ridici bancheta (care iese f usor ...se ridica din spate in fata ) niste conducte care intra in suportul pompei ..Acolo aplici cateva lovituri in timp ce se da la automat ..daca porneste cam sta e ...

Sfat ..Nu te baza ca a pornit la lovitura si sa pleci cu ea ...te lasa in mers ...

 

Ps ..sper ca am fost coerent ...Sunt obosit .<_<

Link to comment
Share on other sites

corp necontondent adica nu lemn ...nu ciocan, teava sau bolovan...

intai da bujiile afara usucale si da la cheie cu baterie incarcata

daca nu merge poi vorbim de ecu, debitmetru, throttle...da' n-o sa mai fie nevoie ca o sa porneasca...ia sa vezi

 

nu sunt obosit...sunt din ploiesti

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

corp contondent adica un lemn ceva...nu ciocan, teava sau bolovan...

intai da bujiile afara usucale si da la cheie cu baterie incarcata

dacanu poi vorbim de ecu, debitmetru, throttle...da' n-o sa mai fie nevoie ca o sa porneasca...ia sa vezi

 

nu sunt obosit...sunt din ploiesti

sper si io

Link to comment
Share on other sites

sal scoate bancheta,da capacul jos si pune contact vezi daca biziie dupa cum au spus mai sus.eu am patit. nu a biziit am scos pompa am legat-o direct la baterie a mers.l-am pus inapoi in rezervor si dupa 2 secunde nu a mai mers.am cump altu nou l-am instalat si nu mai am probleme.

bafta

Link to comment
Share on other sites

sal scoate bancheta,da capacul jos si pune contact vezi daca biziie dupa cum au spus mai sus.eu am patit. nu a biziit am scos pompa am legat-o direct la baterie a mers.l-am pus inapoi in rezervor si dupa 2 secunde nu a mai mers.am cump altu nou l-am instalat si nu mai am probleme.

bafta

da trebuie sa iau alta pompa de bwnzina ca nu biziie

am dat bancheta jos si am ascultat daca biziie si nu a biziit

Link to comment
Share on other sites

releu dela pumpa nu stiu unde ii dar daca se aude cind pui contactu ceva eu cred ca e releu.daca ai chef sa dai jos pompa ca nu e greu o sa aflii daca e piesa aia sau nu.ideea e ca ai un pic de lucru la ea.si repet poate il dai jos o pui la baterie si merge dar cind o pui in benzina poate sa nu meraga.eventual inceraca sa ca cineva sa dea la automat si tu sa asculti.dar da jos capacu de metal ca se aude mai bine.ar fii bine sa dai jos de pe alt bm pompa sa o pui pe a ta ca numa prin excludere iti dai seama ce piesa e defecta.dar eu zic ca daca nu se aude sunetu de biziit pompa.pe mine m-a lasat in benzinarie intrasem la wc cind am iesit am pornit-o si s-a oprit dintr-o data si atit.am terminat si eu 2 baterii.sper ca ai inteles ceva din ce am spus <_<
Link to comment
Share on other sites

corp necontondent adica nu lemn ...nu ciocan, teava sau bolovan...

intai da bujiile afara usucale si da la cheie cu baterie incarcata

daca nu merge poi vorbim de ecu, debitmetru, throttle...da' n-o sa mai fie nevoie ca o sa porneasca...ia sa vezi

 

nu sunt obosit...sunt din ploiesti

eu am pus pompa pe direct si merge....deci ce ar putea fii?? va rog ajutatima

Link to comment
Share on other sites

corp necontondent adica nu lemn ...nu ciocan, teava sau bolovan...

intai da bujiile afara usucale si da la cheie cu baterie incarcata

daca nu merge poi vorbim de ecu, debitmetru, throttle...da' n-o sa mai fie nevoie ca o sa porneasca...ia sa vezi

 

nu sunt obosit...sunt din ploiesti

eu am pus pompa pe direct si merge....deci ce ar putea fii?? va rog ajutatima

Sa nu fie alarma cumva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.