Jump to content

320 vs 325i E90


Drivs_er

Recommended Posts

Peste 200 cai la o masina doar cu tractuine fata sau spate mi se par cam multi.Fuge un pic de spate si la 163 cai.Gandeste-te la un diesel de 177 cai mi se pare o alegere buna.330xd e peste toate.Am vazut niste filmulete cu un 325i e indradevar marfa.....dar o sa te rupa la consum.La 177 cai o sa-ti manance 7% mixt pe cand la 218 cai o sa ia cel putin 10% mixtu.Repet incep sa-mi dau seama cat de buna e tractiunea integrala la cai putere multi ...practic nu poti pune in valoare caii putere decat la viteze mari in linie drepata.Sunt destul de sensibil la zgomote....sta f bine bmw la diesel ...doar la relantii ceva galagie si cam atat.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am 320CdA 177cai ...... masina este dementiala ... am facut bucuresti-ploiesti-buzau-rm.sarat cu consum de 4.1l/suta mers regulamentar... computerul a fost resetat la iesire din bucuresti/otopeni.

 

masina e suficient de puternica .... dar nu stiu cum te'ai obisnui sa treci de pe benzina pe motorina ... ultima oara cand am condus benzina nu m'am impacat tare bine cu ea <_< ...

 

eu pana acum am avut intretinere ZERO la masina .... in 21.000km.... imi pare rau sincer sa fiu ca nu am luat 325d ... numai pt cuplul ala frumos de la ture joase.....

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu o am pe a mea la 170 de mii de km aproape am luat-o de la 116 mii a fost masina de firma la Wurth un 318d.. si nu am nici o treaba cu el.

plus ca mai am prietenii care tot la fel au ajuns pe la 190-200k peste 200k si tot la fel.. daca bagi motorina buna(OMV) si nu te zgarcesti pe 2-3 mii cu cat e mai scumpa nu o sa ai problem din astea.. stiu si care bagau motorina de tir.. si si-au facut praf masina <_<) Acu depinde si cine,cum o intretine.

Edited by ins1dez
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar pentru touring am gasit datele cu performantele si consumul la 325i( 2500cc) si 320d modelul 2005-2006. Masina vreau sa o iau berlinĂŁ.

X4 4.4i a consumat la mine in jur de 19%-21% in oras. Nu sunt din Bucuresti.

 

 

Am eu 325i e90 2497cmc 218 cp automata.

Alte probleme nu am mai avut cu ea si in afara de consumul de 17-18l/100 km in oras nu ma nemultumeste nimic. Imi place la nebunie masina asta si probabil ca atunci cand voi schimba Bmw-ul o voi face cu un E90 facelift, dar va avea xdrive si minimum 272cp.

In concluzie, daca nu te deranjeaza consumul, ia-ti benzina. Fiabilitatea mie mi se pare f buna si niciodata nu iti vei pune probleme de genul: aoleu o sa pice turbina, injectoarele, furtunele de la turbo, etc. Vorbind de injectoare la diesel, am intrebat atunci cand le-am schimbat pe ale mele, cat costa pt diesel. Raspunsul a fost: 1400 ron/bucata. Preturile de care vorbesc sunt cele de la Mhs. Bafta in alegere!

 

Cred ca la tine 1 litru jumate in plus reprezinta cutia automata si inca un litru jumate in plus comparabil cu consumul la care m-am gandit eu in plus ar fi faptul ca esti din Bucuresti. La 325i cutie manuala, berlinã mã gândesc sa consume pana la 12.5%-13.5% litri În oraº.

Exterior ma gandesc cam la un consum de 7%-8.5% litri.

Binenteles conteazã ºi cât de greu este piciorul la consum.

 

Exterior ce consum aveti la masinã atât cutie manualã cât ºi automatã 325i Changing si THX-1?

Mersi <_< .

Eu am pe touring-ul meu 325i motorul de 3,0l 218CP. Datorita sistemului Efficient Dynamics consumul in oras teoretic este 9,9l/100 fata de 12 si ceva la varianta veche 325i cu motor de 2,5l tot 218 CP. Avand la bord si indicatia de trepta de viteza recomandata (+ sau-), efectiv, daca vrei, poti ajunge in oras la un consum real de 12-12,5l/100(cu conditia sa nu schimbi vitezele la 5000 ture!) ceace pentru conditiile actuale de trafic in Timisoara este rezonabil (bineanteles ca fata de consumurile indicate, realul este cu cca 25% mai mare !). Iar in mod obisnuit pun benzina f.p. de 95 OMV sau Luk Oil si motorul merge extrem de silentios. Doar pe sosea cand o turezi pentru scurt timp la 5-6000 ture (in fazele de depasire cand retrogradezi si o calci pentru ca din fata vine TIR-ul!) isi da drumul si urla demential, dar fara a se simti vreo trepidatie dinspre motor sau de la caroserie. Senzatia asta pe care ti-o da un motor in 6 pe benzina la limita, ca inca mai are are rezerve, este totala!

Deci ideea este sa mergi pe benzina in 6, dar sa nu ai nici o rezerva fata de un 325i cu motorul de 3,0 l, daca intri pe mobile.de poti gasi de vanzare deja si variante 325i cu acest motor, s-ar putea sa dai de o ocazie interesanta ca pret!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am dat vechea masina X5 4.4i , si acuma ma indrept spre un nou BMW. M-am gandit la mai multe variante si acuma am ramas la doua: 320 sau 325 E90. Ma intereseaza second hand anul fabricatiei 2005 sau 2006.

Ma intereseaza care e diferenta in legatura cu intretinerea.

 

Datele comparative sunt urmatoarele pentru E90 touring. Sunt bune si datele pentru touring pentru ca pe mine ma intereseaza diferentele dintre cele 2 modele, acceleratiile si viteza maxima le stiu la sedan.

 

Peformance 325i / 320d

Top speed km/h 243 / 223

Acceleration 0–100 km/h sec 7.2 / 8.6

Fuel consumption4 325i / 320d

Urban l/100 km 12.4 / 8.1

Extra-urban l/100 km 6.4 / 4.6

Combined l/100 km 8.6 / 5.9

CO2 emissions g/km 208 / 158

 

Engine 325i 320d

 

 

Calcul de rentabilitate ORIENTATIV:

 

320d vs 325i – presupunem ca masinile au acelasi pret!

 

consum mixt 320d – 5.9l/100km

pret motorina OMV Premium Diesel 4,00 lei pe litru – 5,9 litri x 4 lei = 23,60 Lei/100 km

 

 

consum mixt 325i – 8,6l/100km

pret benzina OMV Carrera 100 4,45 lei pe litru – 8,6 litri x 4,45 lei = 38,27 Lei/100km

 

 

Economie cu motor diesel doar din pretul carburantului la:

100 km – 38,27lei – 23,60lei = 14.67lei

1000 km – 146,70 lei

10000 km – 1467 lei

20000 km – 2934 lei

30000 km – 4401 lei

40000 km – 5868 lei

50000 km – 7335 lei

 

Daca mergi 40.000km pe an si tii masina(320d) 3 ani – economie 17604 lei (4192 euro) euro calculat la o valoare de 4.2 lei

 

Presupunem ca pica turbina, injectoare, ambreiaj, etc – ai bani sa le schimbi cu ce ai economisit si iti mai si raman.

 

Daca pica ceva la benzina acolo pui din buzunat! Dieselul isi plateste piesele ce cad din economie. Benzina niciodata!

 

Dieselul(320d) e mai scump la consumabile dar la benzina (325i) dai mai mult la impozit si asigurare asa ca e cam acelasi lucru.

 

Daca 3 ani nu pica nimic ramai in buzunar cu aproape 4200 euro!

 

Deci.......?????????????

 

 

Cylinders/valves 6/4 4/4

Capacity cc 2497 1995

Max. output kW (hp) 160 (218) 120 (163)

Engine speed rpm 6500 4000

Max. torque Nm (lb-ft) 250 (184) 340 (251)

 

La 325i ma intereseaza versiunea cu motrul de 2500cc. La modelul din prezent 325i are 3000cc.

Am inteles de la posesorii de diesel ca reviziile la diesel sunt mai scumpe decat cele la benzina, asa ca in cazul de fata fiind vorba de 325i e posibil ca, costurile cu revizia sa nu fie cu mult mai mari decat revizia la 320d.

 

Impozitul este :- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc 150 RON la 320d

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc 375 RON la 325i

 

Consumul real il estimez la : oras 9-10 la 320d si 12-13 la 325i

exterior 5.5-6.5 la 320d si 7-8 la 325i

Benzina este mai scumpa momentan decat motorina.

 

As vrea mai mult sa iau 325i E90 dar ma gandesc sa nu ma ard la intretinere si consum comparativ cu un 320d sau 320i E90

 

 

 

Pareri...

 

 

Am dat vechea masina X5 4.4i , si acuma ma indrept spre un nou BMW. M-am gandit la mai multe variante si acuma am ramas la doua: 320 sau 325 E90. Ma intereseaza second hand anul fabricatiei 2005 sau 2006.

Ma intereseaza care e diferenta in legatura cu intretinerea.

 

Datele comparative sunt urmatoarele pentru E90 touring. Sunt bune si datele pentru touring pentru ca pe mine ma intereseaza diferentele dintre cele 2 modele, acceleratiile si viteza maxima le stiu la sedan.

 

Peformance 325i / 320d

Top speed km/h 243 / 223

Acceleration 0–100 km/h sec 7.2 / 8.6

Fuel consumption4 325i / 320d

Urban l/100 km 12.4 / 8.1

Extra-urban l/100 km 6.4 / 4.6

Combined l/100 km 8.6 / 5.9

CO2 emissions g/km 208 / 158

 

Engine 325i 320d

 

 

Calcul de rentabilitate ORIENTATIV:

 

320d vs 325i – presupunem ca masinile au acelasi pret!

 

consum mixt 320d – 5.9l/100km

pret motorina OMV Premium Diesel 4,00 lei pe litru – 5,9 litri x 4 lei = 23,60 Lei/100 km

 

 

consum mixt 325i – 8,6l/100km

pret benzina OMV Carrera 100 4,45 lei pe litru – 8,6 litri x 4,45 lei = 38,27 Lei/100km

 

 

Economie cu motor diesel doar din pretul carburantului la:

100 km – 38,27lei – 23,60lei = 14.67lei

1000 km – 146,70 lei

10000 km – 1467 lei

20000 km – 2934 lei

30000 km – 4401 lei

40000 km – 5868 lei

50000 km – 7335 lei

 

Daca mergi 40.000km pe an si tii masina(320d) 3 ani – economie 17604 lei (4192 euro) euro calculat la o valoare de 4.2 lei

 

Presupunem ca pica turbina, injectoare, ambreiaj, etc – ai bani sa le schimbi cu ce ai economisit si iti mai si raman.

 

Daca pica ceva la benzina acolo pui din buzunat! Dieselul isi plateste piesele ce cad din economie. Benzina niciodata!

 

Dieselul(320d) e mai scump la consumabile dar la benzina (325i) dai mai mult la impozit si asigurare asa ca e cam acelasi lucru.

 

Daca 3 ani nu pica nimic ramai in buzunar cu aproape 4200 euro!

 

Deci.......?????????????

 

 

Cylinders/valves 6/4 4/4

Capacity cc 2497 1995

Max. output kW (hp) 160 (218) 120 (163)

Engine speed rpm 6500 4000

Max. torque Nm (lb-ft) 250 (184) 340 (251)

 

La 325i ma intereseaza versiunea cu motrul de 2500cc. La modelul din prezent 325i are 3000cc.

Am inteles de la posesorii de diesel ca reviziile la diesel sunt mai scumpe decat cele la benzina, asa ca in cazul de fata fiind vorba de 325i e posibil ca, costurile cu revizia sa nu fie cu mult mai mari decat revizia la 320d.

 

Impozitul este :- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc 150 RON la 320d

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc 375 RON la 325i

 

Consumul real il estimez la : oras 9-10 la 320d si 12-13 la 325i

exterior 5.5-6.5 la 320d si 7-8 la 325i

Benzina este mai scumpa momentan decat motorina.

 

As vrea mai mult sa iau 325i E90 dar ma gandesc sa nu ma ard la intretinere si consum comparativ cu un 320d sau 320i E90

 

 

 

Pareri...

 

 

 

Calcul de rentabilitate ORIENTATIV:

 

320d vs 325i – presupunem ca masinile au acelasi pret!

 

consum mixt 320d – 5.9l/100km

pret motorina OMV Premium Diesel 4,00 lei pe litru – 5,9 litri x 4 lei = 23,60 Lei/100 km

 

 

consum mixt 325i – 8,6l/100km

pret benzina OMV Carrera 100 4,45 lei pe litru – 8,6 litri x 4,45 lei = 38,27 Lei/100km

 

 

Economie cu motor diesel doar din pretul carburantului la:

100 km – 38,27lei – 23,60lei = 14.67lei

1000 km – 146,70 lei

10000 km – 1467 lei

20000 km – 2934 lei

30000 km – 4401 lei

40000 km – 5868 lei

50000 km – 7335 lei

 

Daca mergi 40.000km pe an si tii masina(320d) 3 ani – economie 17604 lei (4192 euro) euro calculat la o valoare de 4.2 lei

 

Presupunem ca pica turbina, injectoare, ambreiaj, etc – ai bani sa le schimbi cu ce ai economisit si iti mai si raman.

 

Daca pica ceva la benzina acolo pui din buzunat! Dieselul isi plateste piesele ce cad din economie. Benzina niciodata!

 

Dieselul(320d) e mai scump la consumabile dar la benzina (325i) dai mai mult la impozit si asigurare asa ca e cam acelasi lucru.

 

Daca 3 ani nu pica nimic ramai in buzunar cu aproape 4200 euro!

 

Deci.......?????????????

Link to comment
Share on other sites

@amaBMW ""consum mixt 325i – 8,6l/100km""

 

Daca iti faci calcule dupa datele din cartea tehnica...s-ar putea ca dupa achizitie sa ai o MARE surpriza.Eu de exemplu dupa 4000km(urban-extraurban 50/50%) am un consum mixt de 14,3l/100km

Link to comment
Share on other sites

@amaBMW ""consum mixt 325i – 8,6l/100km""

 

Daca iti faci calcule dupa datele din cartea tehnica...s-ar putea ca dupa achizitie sa ai o MARE surpriza.Eu de exemplu dupa 4000km(urban-extraurban 50/50%) am un consum mixt de 14,3l/100km

 

 

 

Am refacut calculul de rentabilitate luand ca exemplu consumul lui THX-1 la 325i E90 de 14,3l/100km si consumul lui trafic2k la 320d E90 de 8,4l/100km pentru a fi mai aproape de datele oferite de voi.

 

Calcul de rentabilitate ORIENTATIV LA DIESEL:

 

320d vs 325i – presupunem ca masinile au acelasi pret!

 

consum mixt 320d – 8,4l/100km

pret motorina OMV Premium Diesel 4,00 lei pe litru – 8,4 litri x 4 lei = 33,60 Lei/100 km

 

 

consum mixt 325i – 14,3l/100km

pret benzina OMV Carrera 100 4,45 lei pe litru – 14,3 litri x 4,45 lei = 63,635 Lei/100km

 

 

Economie cu motor diesel doar din pretul carburantului la:

100 km – 63,635lei – 33,60lei = 30.035lei

1000 km – 300,35 lei

10000 km – 3003,50 lei

20000 km – 6007 lei

30000 km – 9010,5 lei

40000 km – 12014 lei

50000 km – 15017,5 lei

 

Daca mergi 40.000km pe an si tii masina(320d) 3 ani – economie 36042 lei (8581,43 euro). Euro a fost calculat la o valoare de 4.2 lei

 

Presupunem ca pica turbina, injectoare, ambreiaj, etc – ai bani sa le schimbi cu ce ai economisit si iti mai si raman.

 

Daca pica ceva la benzina acolo pui din buzunat! Dieselul isi plateste piesele ce cad din economie. Benzina niciodata!

 

Impozitul este :- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc 150 RON la 320d

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc 375 RON la 325i

 

Economie din impozitul anual la diesel: 225 lei pe an x 3 ani – 675 lei (160 euro)

 

 

Asigurare anuala este :- intre 1.801 si 2.000 cmc: 392 RON la 320d – la GENERALI

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 463 RON la 325i – la GENERALI

 

Economie la sigurarea anuala la diesel: 71 lei x 3 ani – 213 lei (51 euro)

 

 

 

 

Daca 3 ani nu pica nimic ramai in buzunar cu 8792,43 euro! (8581,43 E + 160 E + 51E = 8792,43)

 

 

FIECAREA TRAGE SINGUR CONCLUZIILE!!!!!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am 325iTcu motorul de 3,0l, 218CP, luat nou in martie 2008. Nu mi-am putut permite financiar sa iau 330iT, plus ca la 325i merg si roti pe 16" (acesta a fost argumentul decisiv, avand in vedere calitatea drumurilor!), la 330i nu merg decat pe 17". Datorita sistemului Efficient Dynamics se poate conduce incredibil de economic, totul este sa ai in vedere treapta recomandata pe display, consumul in oras in carte este de 9,9l/100 fata de 12,4 cat era la 325i cu motorul de 2,5l, bineanteles ca nu se poate merge cu asta, dar cu un 13,0l/suta se poate, pe cuvant (daca se vrea asta!), asta in Timisoara, in Bucuresti nu stiu. Sunt foarte multumit de motor, nu pun decat benzina de 95, merge excelent!

M-am uitat pe mobile.de, in Germania sunt multe oferte de 325i cu motorul de 3,0l (adica cu o vechime de cca 1,5 ani), merita de cautat SH, in criza asta se poate gasi la un pret rezonabil, mai ales daca nu are dotari super!

Link to comment
Share on other sites

@LRD--"" Sunt foarte multumit de motor, nu pun decat benzina de 95, merge excelent!""

 

Sincer nu vad care ar fi economia la un plin daca in loc de 98 pui 95...10 ron??

Cam ce scrie in cartea tehnica a masinii?:

 

"The petrol engines are designed for RON 98 fuel.They may be run on RON 95 fuel with a decrease in engine power."

 

De aici tragi singur concluziile...

Link to comment
Share on other sites

Am dat vechea masina X5 4.4i , si acuma ma indrept spre un nou BMW. M-am gandit la mai multe variante si acuma am ramas la doua: 320 sau 325 E90. Ma intereseaza second hand anul fabricatiei 2005 sau 2006.

Ma intereseaza care e diferenta in legatura cu intretinerea.

 

Datele comparative sunt urmatoarele pentru E90 touring. Sunt bune si datele pentru touring pentru ca pe mine ma intereseaza diferentele dintre cele 2 modele, acceleratiile si viteza maxima le stiu la sedan.

 

Peformance 325i / 320d

Top speed km/h 243 / 223

Acceleration 0–100 km/h sec 7.2 / 8.6

Fuel consumption4 325i / 320d

Urban l/100 km 12.4 / 8.1

Extra-urban l/100 km 6.4 / 4.6

Combined l/100 km 8.6 / 5.9

CO2 emissions g/km 208 / 158

 

Engine 325i 320d

Cylinders/valves 6/4 4/4

Capacity cc 2497 1995

Max. output kW (hp) 160 (218) 120 (163)

Engine speed rpm 6500 4000

Max. torque Nm (lb-ft) 250 (184) 340 (251)

 

La 325i ma intereseaza versiunea cu motrul de 2500cc. La modelul din prezent 325i are 3000cc.

Am inteles de la posesorii de diesel ca reviziile la diesel sunt mai scumpe decat cele la benzina, asa ca in cazul de fata fiind vorba de 325i e posibil ca, costurile cu revizia sa nu fie cu mult mai mari decat revizia la 320d.

 

Impozitul este :- intre 1.601 si 2.000 cmc: 15 RON/ 200 cmc 150 RON la 320d

- intre 2.001 si 2.600 cmc: 30 RON/ 200 cmc 375 RON la 325i

 

Consumul real il estimez la : oras 9-10 la 320d si 12-13 la 325i

exterior 5.5-6.5 la 320d si 7-8 la 325i

Benzina este mai scumpa momentan decat motorina.

 

As vrea mai mult sa iau 325i E90 dar ma gandesc sa nu ma ard la intretinere si consum comparativ cu un 320d sau 320i E90

 

 

 

Cedez eu leasing 325i E90 2005 - 63000 km. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=60623

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
325i nu o sa regreti:)eu am avut numai diesel inainte. si m-am saturat la e60 530d 9 litrii ulei filtre cam 800 900 ron pe cand la 325i maxim 500 ron cu tot cu manopera. diesel-ul tot evoluaza.. dar bmw-ul e cunoscut pt motoarele pe benzina:)
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

depinde ce vrei...320d are un cuplu semnificator mai mare...cu o remapare ajungi la 400nm(aproape dublu ca 325i) plus 200 cai...cred ca merge binisor apoi datorita cuplului se bate cu 325i...325i e mai elegant nu troncane dieselu desi sa stii ca 320d e cel mai silentios dintre dieseluri de 2000cm3...pana la urma depinde ce vrei si tu...oricum e ok

 

Diferenta e mare oricum oricat ai remapa 320d-ul .... si cu 400 Nm (nu stiu daca adevarati) numai strici masina sau iti apar alte probleme (gen uzura sau defectiuni premature). Te arzi la intretinere cu 320d remapat de te apuca plansul ca nu ai luat 325i.

 

Dece sa iti cumperi o masina sa o remapezi ??? asta nu pot intelege cand poti alege un model superior dpdv al performantelor si nu te ARZI la nimic. Hai daca cumperi un M3 si nu este model mai performant, atunci sa zicem ca merita remapat (castiguri minine - probleme mai multe posibil) ... Daca nu iti ajunge nici ala atunci sunt alte marci

de autoturisme care iti ofera performante net superioare BMW-urilor ///M.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.