Jump to content

bataie pe dreapta


sarpe74

Recommended Posts

Garantie la pivoti reconditionati ? Cred ca glumesti ...

Nu cred ca toarna si nici ca schimba ceva acolo, ci doar ca mai preseaza intr-un fel camasa exterioara a pivotului . Cu presa sau ciocanul, dupa posibilitati. Nuca pivotului banuiesc ca ramane aceeasi.

Mi se pare o operatie extrem de riscanta si de nesigura. Banuiesc ca e si ilegala dat fiind faptul ca poate afecta siguranta circulatiei.

74054[/snapback]

 

Sunt doua variante la reconditionarea rotulelor. Varianta in care uzura din bila rotulei o umple cu teflon si varianta in care schimba pur si simplu bila.

 

La prima, care e mai ieftina, da o gaura mica de tot in spatele rotulei, si pe acolo toarna o pasta de teflon. Pasta aia e ca o plomba, si tine o vreme, cam 10.000 de km. Teflonu e sub forma de bilute mici, ca si spuma de mare, si trecut prin aparatu ala al lor, se face pasta.

 

A doua varianta, pur si simplu taie spatele rotulei, scoate bila afara, si face alta noua. Apoi o baga la loc si sudeaza in argon spatele. Costa mai mult, cam 1 milion bucata. Varianta asta e mai rezistenta si ca rotulele noi non-brand.

 

Si da, se acorda garantie.

 

Rotula=pivot

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu recomand schimbarea basculei cu totul cu una originala. Despre garantie la reconditionare nu stiu, dar am spus mai sus ca si eu am apelat la aceasta solutie si au fost ok pivotii inca cel putin un an, dupa aia nu stiu ca am vandut masina. ... si da, reconstruiesc materialul din teflon, apoi capsuleaza la loc nuca pivotului.
Link to comment
Share on other sites

A doua varianta, pur si simplu taie spatele rotulei, scoate bila afara, si face alta noua. Apoi o baga la loc si sudeaza in argon spatele. Costa mai mult, cam 1 milion bucata. Varianta asta e mai rezistenta si ca rotulele noi non-brand.

 

Si da, se acorda garantie.

 

Rotula=pivot

74056[/snapback]

 

 

Procedura pe care m-am tot chinuit sa o explic ca o aplica cei de la Magheru este exact a doua varianta expusa de WLF.

PS. Vezi?! cine stie ... cunoaste :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Aud un zgomot pe dreapta (fata) ca o bataie, dar culmea e ca numai la denivelari mici sau cand trec peste sina de tramvai si de obicei atunci cand am viteza mica (pana la 20km/h). La viteza mai mare nu se aude si nici la gropi mai mari. Cred ca e vreo bucsa ceva, spuneti-mi si mie cam care se uzeaza mai repede sau ce ar putea fi. Am fost cu ea la Augsburg, au urcat-o aia pe elevator, au tras de roti, au bagat levierul intre articulatii si au zis: "N-are domle' nimik!". Am plecat de acolo, am zis ok, dar dupa zapezile astea mi se pare ca bataia cu pricina s-a accentuat. Ce ma sfatuiti sa controlez? E vorba de un 3-ar e46.

71919[/snapback]

Asa am patit si eu, daca e un fel de zdranganit asa ca si cum ti-ar bate ceva e posibil sa fie la fel ca si la mine, nu te apuca sa schimbi mai stiu eu ce brate, bascule, etc. Arunci banii de pomana. Daca zici ca ti-a urcat-o pe elevator si ai bucsile bune, nu se vede nimic a fi defect, mergi intr-un loc (de preferat sa nu fie reprezentanta ca astia iti baga vrute si nevrute), unde ai cat de cat incredere si spune-le sa-ti verifice bieletele antiruliu. Pe mine m-au costat 1,5 mil. amandoua si nu se mai aude nici un zanganit si in plus fatza de asta nici macar nu tre sa-ti dea rotile jos ca sa ti le puna. Tin sa mentionez ca tre sa fie unu care sa se priceapa pentru ca aparent bieletele par bune la ochiu liber. Exact asa facea si la mine, la gropi mai mici batea, la gropi mai mari ba batea ba nu batea, pe sosea dreapta nu batea deloc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
bieletele sunt de vina

82951[/snapback]

 

exact asa se aude si la E39 meu si la reprezentanta....o zis ca e bratul( ala in forma de S )....ma risc sa il schimb....nu ma risc....oi vedea ....dar bielete antiruliu nu sunt , pt ca numa ce le_am schimbat :blink:

 

si kestia interesanta a fost ca in prima faza cand au verificat masina ( directia ) nu au gasit nimic.....l-am poftit la o tura sa auda cum bate ,, nimicul,, si atunci de abia a zis ca e bratul....ciudat nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut....am si eu aceeasi problema..

Si mai am una....locuiesc in Cehia si nu vorbesc ceha  :blink:

Deci cum sa traduc in engleza (ca apoi sa traduc in ceha) "bieletele antiruliu." ????

117071[/snapback]

Azi am dus masina la service si au facut aia ce au facut, ca nu am putut sta, si cand m-am dus dupa ea au spus ca e de schimbat asa:

WISHBONE (left, right)

SET OF BRACKETS WITH RUBBER MOUNTING

- http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...600&hg=31&fg=05

 

FRONT SWING SUPPORT

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...405&hg=31&fg=10

 

E posibil sa trebuiasca sa schimbe asa multe numai pt niste batai destul de mici cand mai cad intr-o groapa????

 

Si mai aveam un sunet metalic pe spate de care mi-au spus ca e legat de frana de mana si e defect de fabricatie... :)

Link to comment
Share on other sites

Asta este o prostie,no offence. :blink:

118119[/snapback]

 

pai asa credeam si eu....

am ridicat azi masina cu crickul in fatza blocului (se uitau cehii la mine ca la "felu 3"...mai ales ca locuiesc intr-un cartier super linistit) si am verificat fiecare roata....am tras de toate bratele sa vad daca aud vre-un zgomot sau daca se misca...am tras de roti si nu aveau nici un joc...deci dupa opinia mea totul e ok...

Asa ca am ajuns la concluzia ca aia de la service vroiau sa imi schimbe aproape toata directia pe fatza numai asa ca li se pare lor ca ar fi bine....deci trebuie sa imi gasesc un service ca lumea....sau o bag in reprezentantza la BMW(sper sa nu ma omoare la pret)...sau poate vin in Romania :)

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut problema asta am schimbat telescoapele pe fata ca unu era bubuit de tot dar atunci se auze mai tare bataia, dar dupa ce am schimbat telescoapele tot se mai auzea ceva la viteze mici si la denivalari cand m-am intors la serice au constatat ca erau si bieletele antiruliu bulite si am inlocuit si bieletele de atunci nu se mai aude nimic.

deci incearca telescoapele si bieletele antiruliu.

71923[/snapback]

Sper sa fie si la mine tot bieletele antirului ca maine le schimb....si daca nu is astea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit si eu, daca e un fel de zdranganit asa ca si cum ti-ar bate ceva e posibil sa fie la fel ca si la mine, nu te apuca sa schimbi mai stiu eu ce brate, bascule, etc. Arunci banii de pomana. Daca zici ca ti-a urcat-o pe elevator si ai bucsile bune, nu se vede nimic a fi defect, mergi intr-un loc (de preferat sa nu fie reprezentanta ca astia iti baga vrute si nevrute), unde  ai cat de cat incredere si spune-le sa-ti verifice bieletele antiruliu. Pe mine m-au costat 1,5 mil. amandoua si nu se mai aude nici un zanganit si in plus fatza de asta nici macar nu tre sa-ti dea rotile jos ca sa ti le puna. Tin sa mentionez ca tre sa fie unu care sa se priceapa pentru ca aparent bieletele par bune la ochiu liber. Exact asa facea si la mine, la gropi mai mici batea, la gropi mai mari ba batea ba nu batea, pe sosea dreapta nu batea deloc.

77518[/snapback]

sper sa ai dreptate...ca maine mi le schimb eu singur...cand am dus masina aici la service au vrut sa imi schimbe amandoua bratele, bucsele si bieletele...si nici macar nu am pic de joc in roti....

Link to comment
Share on other sites

Bucsele m-au costat 2,5mil setul ...bucse Febi...manopera 0 lei .am un prieten cu service...Operatiunea se face foarte usor ...Se da jos scutul fata...circa 10 suruburi de desfacut...Se mai desfac cele 2 suruburi care tin bucsele. Se scot bucsele vechi prin rotire stanga dreapta...si se pun cele noi tot prin rotire.Se pune scutul la loc. Evident masina trebuie suita pe elevator,rampa etc si rotile scoase :blink:
Link to comment
Share on other sites

misti de roata si vezi ce joc au...normal ar trebui sa nu aiba sau sa fie cat mai mic...la mine cel putin se vedea si garnitura ca e crapata

119292[/snapback]

 

no asta am facut ... si nu am joc deloc....

dar cand am miscat de bieleta cam scartaia...si cum ziceam and merg pe drum mai rau aud mici batai...deci eu sper sa fie numai bieletele...ca daca is bratele :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sper sa ai dreptate si bafta :blink: sa spui cum ai rezolvat

119298[/snapback]

he he he...s-a rezolvat...numai aud nici o bataie in fatza...dar v-am zis ca am schimbat bieletele singur cu un singur crick? ... si nu e asa simplu pentru ca trebuie sa dai amandoua rotile jos....

acuma mai am de rezolvat o singura problema....tot asa la gropi, daca deschid geamul, se aude un zgomot metalic de la roata din spate stanga...cred ca are a face cu frana de mana pentru ca atunci cand masina e pe loc si frana e trasa si o misc apasand pe coltul din spate stanga al masinii scartaie....daca frana nu e trasa e ok...nu scartaie nimic...idei ce ar putea fi???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.