Jump to content

o noua racheta pe piata


edit

ce opinie aveti ???  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care e diferenta intre un R8 si TT... inafara de pret ? la dimensiuni sunt identice nu ?.. doar ca TT-u e varianta ptr saraci.. ca SL-u si SLR.. nu ? acum o sa poata manelistii sa-si traga vopsea in 2 nuante si sa-i zica R8.

Masina nu arata rau...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

chiar nu se poate formula o opinie fara sa ne certam.

nu promoveaza nimeni nimic, de unde impresia asta. si pe forum la audi exista o rubrica ce se numeste "Stiri auto generale" unde lumea discuta despre noi aparitii, isi da cu presupusul samd. iar depre BMW se discuta slava Domnului si nimeni nu face atac de cord. nu inteleg ce-s cu orgoliile astea pe aici?!!

http://www.clubaudi.ro/stiri-auto-generale/

 

motivul pt care audi a pus un motor asa mic ar fi pt reducerea greutatii si nu prea cred ca are legatura cu taxele. cine isi permite sa plateasca zeci de mii de euro pt o masina din gama RS sau M isi permite si taxe si combustibil. de asemenea sasiul masinii este facut aproape in intregime din aluminiu si un motiv suplimentar pt un motor cu cilindree mica dar dopat ar fi pt a avea greutate mica pe puntea fata si a imbunatati in acest mod handlingul masinii.

 

[ Mi se pare totusi cam mult 340 cp din motorul ala, dar asa o fi.

 

audi au ridicat mingea la fileu concurentei. stiu ca par multi cai cei 340 +450NM dintr-un motor de 2.5 litri cu doar o singura turbina dar tocmai de aia trebuie sa recunoastem ca acest motor devine un etalon.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

chiar nu se poate formula o opinie fara sa ne certam.

nu promoveaza nimeni nimic, de unde impresia asta. si pe forum la audi exista o rubrica ce se numeste "Stiri auto generale" unde lumea discuta despre noi aparitii, isi da cu presupusul samd. iar depre BMW se discuta slava Domnului si nimeni nu face atac de cord. nu inteleg ce-s cu orgoliile astea pe aici?!!

http://www.clubaudi.ro/stiri-auto-generale/

 

 

e ca la corupere de minori .. <_< ..Intre TT si Z4M alegerea e clara ...

Link to comment
Share on other sites

..Intre TT si Z4M alegerea e clara ...

 

da, toata lumea se plange de z4M. cica e foarte greu de controlat. :) eu as alege asta...cred. la o comparatie cu M3, se schimba problema. <_<

 

 

Nu conteaza ..daca ar fi sa aleg ..tot un Bmw mi-as dori . O fi manie ceva sau fixatie

Link to comment
Share on other sites

cam Z4 M ar fi concurentul lui TT-RS. nu exista nici o legatura intre TT-RS si M3.

 

M3 e cu RS4. cica la anul in martie va fi scos RS4.

circula zvonul ca audi vor reduce nr de cilindri si pt RS4 urmand sa aiba doar 6 insa probabilitatea e mica sa se intampla asa ceva. vom afla(voi afla) mai sigur in vara cand se va lansa RS5-ul pt ca acesta va folosi acelasi motor cu RS4.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@exxe

de ce incerci sa vezi ceva rau in asta?

de ce acest motor nu are "aptitudini " sa devina un etalon? ce e in neregula cu el? probabil daca bmw facea un asa motor, trambitai pe aici !!! insa daca altcineva are puterea sa faca un asa motor inseamna ca el nu e bun.

 

de ce x35i poate fi considerat un etalon iar acest motor nu?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@exxe

de ce incerci sa vezi ceva rau in asta?

de ce acest motor nu are "aptitudini " sa devina un etalon? ce e in neregula cu el? probabil daca bmw facea un asa motor, trambitai pe aici !!! insa daca altcineva are puterea sa faca un asa motor inseamna ca el nu e bun.

 

de ce x35i poate fi considerat un etalon iar acest motor nu?

Te faci ca nu intelegi... Habar n-am daca va fi sau nu etalon, nici nu-mi pasa. Chestia e ca nici nu a aparut bine masina si tu deja vezi etaloane. Stai mai intai sa vedem daca va castiga vreun premiu la "motorul anului" si vorbim dupa.

 

Si cu limbajul asta de lemn ("audi au ridicat mingea la fileu concurentei") pari un fel de vanzator de masini (nu spun marca).

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

nu-s domnule nici un vanzator de masini, stai linistit.

 

cat despre posibilitatea castigarii de ceva premiu, s-ar putea sa o faca , s-ar putea sa nu. nu vreau sa fiu rautacios insa mai este un 3.0T ca si candidat si nu intotdeauna conteaza doar nr de cp. acest 3.0T pus pe S4 a dat rau de pamant cu 335 i atat in varianta tractiune spate cat si in varianta X drive.

 

exxe, mai lasa atitudinea asta defaimatoare si superioara. am deschis topicul civilizat, am vorbit frumos si astept acelasi tratament. stiu ca acum ceva vreme nu conteneai in a ma jigni pe un alt topic. sper ca nu te cobori in a face asta si aici

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Chiar e nasoala masinutza .. <_<

Doar din punct de vedere al dimensiunilor ... ca eu nu vad cum as incapea in ea ... la 190 si 100 kg .. :)

In rest ... e superba ... as alege oricand o chestie de genul decat un M3.

Si asta pentru calitatea interiorului si tractiunea 4x4

Link to comment
Share on other sites

exxe, mai lasa atitudinea asta defaimatoare si superioara. am deschis topicul civilizat, am vorbit frumos si astept acelasi tratament. stiu ca acum ceva vreme nu conteneai in a ma jigni pe un alt topic. sper ca nu te cobori in a face asta si aici
Nu tin minte sa te fi jignit in trecut. Cat despre atitudinea mea "defaimatoare si superioara", te inseli. N-am nimic nici cu Audi si nici cu tine, dar cand vad sloganuri penibile pot sa-mi spun parerea. Tu folosesti un limbaj de lemn clasic pentru un dealer de masini (ori macar ziarist platit de dealeri), indiferent daca-ti place sau nu parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

de la o vreme au in inceput sa-mi placa interioarele de la Audi, nu stiu ce sa zic.....mi-ar placea sa ma "dau " cu una daar parca un Z4M negru cu folii si niste jante BBS cu interiorul negru si buza cromata ar arata mai bine <_< . Are un punct interiorul ala :) fata de BMW Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

de la o vreme au in inceput sa-mi placa interioarele de la Audi, nu stiu ce sa zic.....mi-ar placea sa ma "dau " cu una daar parca un Z4M negru cu folii si niste jante BBS cu interiorul negru si buza cromata ar arata mai bine <_< . Are un punct interiorul ala :) fata de BMW

 

in general cei care au avut si BMW si AUDI spun lucrul asta.

Link to comment
Share on other sites

consultand forumul cu atentie am concluzionat ca aici ar fi cel mai potrivit pt deschiderea acestui subiect.

 

TT-RS

 

datele tehnice sunt cam asa:

 

Motor:

-cilindree 2.480 cmc

-configuratie 5 cilindrii in linie (raport de compresie 10:1)

-injectie directa FSI ( 120 bari)

-turbo 1.2 bari & intercooler (pozitionat in fata radiatoarelor de apa & clima)

-greutate motor 183 Kg

-putere maxima 340 CP / 5.400-6.500 Rpm

-cuplu maxim 450 NM / 1.600-5.300 Rpm

Performante:

-acceleratie 0-100 Km/h Coupe 4.6 secunde

-acceleratie 0-100 Km.h Roadster 4.7 secunde

-viteza maxima limitata electronic 250 Km/h (optional 280 Km/h)

-consum mediu 9.2 litri Coupe, 9.5 litri Roadster

-greutate 1.450 Kg Coupe, 1.510 Kg Roadster

-raport Kg/CP: 4.3 Coupe, 4.4 Roadster

Transmisie:

-tractiune integrala quattro cu diferential central Haldex (maxim pe fata 100:0 - 10:90 pe spate)

-cutie de viteze manuala cu 6 viteze

 

de mentionat ca toate aceste performante sunt obtinute dintr-un motor de 2.5litri , cinci cilindri cu doar o singura turbina.

masina e misto dar :asta cu motor mai usor bla bla e ultima vrajala se preconizeaza taxe destul de mari in viitor pentru motoarele cu cilindree ridicata,oricum tot mai multi constructori prefera motoare mai mici+turbo in dauna celor aspirate de cilindree mare.

motorul nu vad ce mare realizare este Mitsubishi scoate de ceva timp aproape 300 cai din 2 litri turbo:)

ma rog comparativ cu ce in Europa da este peste medie dar nu ceva deosebit,daca punem o turbina pe orice motor de 2,5 cu presiunea la care merge Audi banuiesc ca tot pe undeva pe acolo se ajunge.

Link to comment
Share on other sites

masina e misto dar :asta cu motor mai usor bla bla e ultima vrajala se preconizeaza taxe destul de mari in viitor pentru motoarele cu cilindree ridicata,oricum tot mai multi constructori prefera motoare mai mici+turbo in dauna celor aspirate de cilindree mare.

ca se preconizeaza taxe mari, asa o fi, insa TT-RS are motor mic in principal din cauza greutatii generale a masinii(f mici deoarece este aproape integral din aluminiu) si pt ca un motor de 250 kg (de exemplu) fata de cele 183kg cat are acest motor ar fi facut ca distributia greutatii pe punti sa duca la o repartitie de aproape 60% pe puntea fata ceea ce ar fi compromis handlingul masinii. nu poti avea o masina de 1450kg din care 250 de kg sa fie motorul si acesta sa fie amplasat pe axa fata. daca ai o masina de 1450 kg cu motor amplasat central iar acesta cantareste 250 kg , chiar nu e o problema.

 

ma rog comparativ cu ce in Europa da este peste medie dar nu ceva deosebit,daca punem o turbina pe orice motor de 2,5 cu presiunea la care merge Audi banuiesc ca tot pe undeva pe acolo se ajunge.

pai hai !

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

votul meu a mers la: "as alege oricand BMW-ul echivalent"

 

 

 

ma rog comparativ cu ce in Europa da este peste medie dar nu ceva deosebit,daca punem o turbina pe orice motor de 2,5 cu presiunea la care merge Audi banuiesc ca tot pe undeva pe acolo se ajunge.

pai hai !

 

pai uite

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

tare masina insa e vorba de o masina tunata. eu ziceam de una de serie.

alex230ro cred ca nu se referea la un tuning. exemplele cu tuningul sunt multe si nu doar in curtea bmw. probabil stii motoarele de 2.2 de pe audi S2 de la inceputul anilor 90. sunt cu zecile pe youtube si au peste 500cp iar unul chiar detine recordul cu 809cp.

Link to comment
Share on other sites

Clar asta, decat un BMW din seria Z... Iar daca vreodata ar fi sa iau o masina ca asta, asta ar insemna ca deja as avea un sedan (bmw normal <_<) iar pe aceasta as folosi-o pe post de fitze cum zic unii, masina de vara
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.