Jump to content

Vand BMW E46 - 330D


mikken

Recommended Posts

misto masina mi-ai facut si mie o oferta in urma cu ceva timp, prieteneste iti spun sa mai umblii la pret. am un prieten care o cumparat una cu 6600 euro INMATRICULATA o mai platit vreo 200 ron pe ceva senzor dar avea in plus de a ta navi. imi imaginez ca asta o fost ocazie despre ce vb eu dar totusi si 9000 euro pe timp de criza pe o masina de 10 ani hmm si impozit aprox 1000ron. hmmm gandeste-te BAFTA LA VANZARE
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stefan, cu tot respectul, te-am intrebat daca te intereseaza schimb cu a mea + diferenta. Oferta TU mi-ai facut-o (inca 3000 euro peste cei 2450 care ii ceri pe masina ta...adica tu evaluezi masina asta la 5450 euro?)

 

sincer, mi se rupe de criza...e doar in mintea voastra, amplificata foarte tare de media. probabil toti samsarii care nu-si mai vand cazanele in targ lasa la pret, eu consider ca am lasat suficient.

 

tu nici nu ai vazut masina, habar n-ai despre ce e vorba, dar arunci cu vorbe ca e prea scump, ca e criza...pai sincer...daca e criza si te afecteaza, ia-ti gandul de la 330d, cumpara-ti o masina pe care ti-o poti permite.

 

PS: impozitul e 900 ron si motorul asta merita pana la ultimul leu <_<

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu cred in aceasta criza.Ar trebui sa vad mai multi oameni in statiile de RATB,mai putini oameni in super-market`uri,mai putine masini pe sosele,etc.Am fost duminica trecuta prin Vitan si ce credeti c`am vazut?Numai masini cu an de fabricatie peste 2003(exceptand unele cazuri gen Dacia,Daewo).Nu am mai vazut asa multe e36,golfuri 3.Sa inteleg ca lumea cumpara masini noi,altfel samsarii nu ar aduce masini d`astea la vanzare.

 

Mikken am o rugaminte la tine: Nu mai spune "cazane" masinilor vechi..ca si ele au fost candva noi si adevarate. <_< Fiecare masina are sufletul ei! :)

Link to comment
Share on other sites

@el_fefe: m-ai inteles gresit, nu spun "cazane" masinilor vechi, indiferent de starea lor (si a mea are in cazul asta aproape 10 ani si ar trebui sa intre in categoria asta <_< ) imi place la nebunie un e30 intretinut bine, sau un seria 6 modelul vechi.

 

cand am spus cazanele samsarilor m-am referit la masinile lor manarite, cu km dati inapoi, aranjate de vanzare, polishate si cu motoare de zici ca acum au fost scoase pe poarta fabricii...si aici evident ma refer doar la unii, nu neg ca sunt si oameni cinstiti...insa din pacate prea putini.

 

mi se pare ok sa aranjezi un pic o masina cand o vinzi, sa nu te duci cu ea in targ sau sa-i faci poze plina de noroi, cu mizerie in interior...dar nici sa ascunzi defectele doar de aparenta sa tina pana cumpara prostu.

 

in fine, aici nu era vorba de samsari...ci de criza pana la urma. eu asta nu inteleg...toata lumea vrea "pret de criza", dar vrea acest pret la masini de genul seria 3 nou, seria 5 sau chiar X5. pai daca n-ai bani...cere "pret de criza" la o masina ieftina nu?

 

cine se gandeste ca impozitul la un motor de 3000cm e 900 ron pe an...sa-si ia gandul de la o masina de genul asta. doar un cauciuc taiat intr-o sina de tramvai accidental te poate duce la costuri mai mari...asa dintr-un foc.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau k va spun dar chiar ii criza uitati-va la statistici ganditi inainte de a va uita la tv. exista fff multa lume disperata. dak in germania, spania, ii lume disperata ce sa mai zic de noi. chiar ii criza cine ara putin habar de economie si gandeste si stie ceva cifre stie k ii criza.nici eu nu vreau sa cred in criza dar stiu k rata somajului crede de la o zii la alta falimente de la o zii la alta, lume fara lucru cu rate leasing, preturi la masini cazute rau, nu mai vb fara cap. in fine aici ii o discutie despre masini nu despre criza Edited by Stefan M
Link to comment
Share on other sites

@Stefan: toata aceasta "criza" in Romania cel putin a fost extrem de amplificata de mass-media. omul de rand vede la televizor ca economia e pe butuci si opreste orice investitii, tine banii la saltea, nici macar in banca nu-i mai depune de frica sa nu dea faliment...nu-si mai cumpara masini, calculatoare, telefoane, etc (vorbesc de omul de rand nu aia care erau de 1 mai in mamaia prin cluburi...ca pe aiai oricum nu prea ii afecteaza <_< ). in momentul in care populatia nu mai cumpara, fabricile produc mai putin evident, incep sa faca si concedieri ca sa reduca din costuri...si surpriza...tot acei oameni de rand au de suferit ca raman fara joburi...e o reactie in lant care e greu de controlat.

 

da, sunt oameni fara slujba care au rate la leasing la masini...dar sincer acum, cine i-a pus sa-si cumpere o masina pe care nu si-o pot permite? stii si tu prea bine ca sunt f multi oameni a caror masina valoreaza mai mult decat garsoniera in care locuiesc (uneori chiar cu chirie)...e normal asa ceva?

 

din punctul meu de vedere asta nu e criza...ci pur si simplu o reglare a lucrurilor. ne-am obisnuit atat de tare sa fie o garsoniera 100.000 euro incat acum la 35.000 ni se pare ca e ceva in neregula cu restul economiei. NU...atat valoreaza 4 pereti nenorociti construiti acum 30 ani, sau poate chiar mai putin.

 

o sa inchei aici discutia off-topic. daca nu ma insel exista un topic special facut pentru subiectul asta, dar ca si concluzie...cine are o oferta concreta si vrea sa cumpere masina, il astept cu drag.

 

@Alex Iulian: ai PM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Caline, crede-ma ca daca stiam ce va urma cu preturile...ti-o dadeam atunci cu cea mai draga inima <_<

 

Oricum vad ca nici asa nu prea se inghesuie lumea. Sunt dispus la negocieri pentru plata cash!

Link to comment
Share on other sites

Tu esti in situatia in care doar vinzi o masina, altii, cum sunt eu de am si masina la vanzare si ma intereaza sa si cumpar, isi dau mult mai bine seama de ce inseamna criza.Fara suparare, masina ta vad ca arata super ok, dar sunt totusi 10 ani si am impresia ca nu prea stii ce masini se vand la 9000 euro.Mai lasa cateva sute, dute cu ea in targ, fao frumoasa.Zic asta ca un sfat prietenesc, ca respect pe cineva care isi bmw cu un motor normal ( 2.5 , 3.0 ), nu bmw-uri doar sa arate frumos si e 1.8.

Bafta cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca masina are 10 ani, insa in acesti 10 ani a fost ingrijita extrem de bine si asta se vede foarte usor la interior. Exista oameni care isi cumpara masina din 2002 si dau in plus cateva mii de euro, insa masina are mai multi km si arata jalnic.

 

Eu unul nu inteleg oamenii care cumpara masina doar dupa anul de fabricatie...e o prostie.

 

De facut frumoasa n-o s-o fac...adica n-o sa stau acum sa-i dau polish, sa-i spal motorul si sa acopar de fatada defectele doar ca sa ia ochii...n-am nici timpul necesar si nici nu e corect fata de cumparator. Iar in targ nu cred ca mai merg cu ea, acolo e plin numai de tigani samsari care vor sa-mi dea cielo la schimb fara diferenta :) am fost de doua ori mai demult si m-am lamurit.

 

In cazul in care nu se vinde, vara asta ii voi repara si aripa spate unde e infundata...dar o fac profi nu asa doar sa fie facuta.

 

Cat despre pret, am precizat ca e negociabil...astept oferte in limita bunului simt, accept orice testare si vizionare. <_<

 

Ce-mi place e ca multi din care m-au sunat mi-au zis, hai domne ca la banii astia imi iau din 2002-2003. Si cand i-am intrebat...ce model din anul ala? Pai...318d-320d :bashwall: Sincer, ma fac sa zambesc. E ca si cum ma duc eu la unul care vinde un M3, masina la care visez...dar cand aud cat cere ii zic, hai frate ca am vazut io pe net tot BMW la 10.000 euro :unsure:

 

Fiecare masina isi are cumparatorul ei...mai devreme sau mai tarziu!

Link to comment
Share on other sites

Masina este foarte intretinuta si arata foarte bine,pretul este pe masura si este foarte CORECT dupa parerea mea,dc. as fi in locul tau nu as mai scade nici macar un euro indiferent de context.Cine vrea o masina buna trebuie sa plateasca,iar replicile "imi iau din 2002-2003"sunt ale unor oamenii care nu apreciaza o masina buna,si optiunile se platesc si inca foarte mult,nu poti sa compari una cheala din 2003 cu una asa zis "full" din 99.Nu conteaza anul dupa mine,cel putin nu e un criteriu foarte important ci stare masinii.Ai un UP de la mine si multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

eu in 9000 de euro am luat acum 2 luni 330i din 2000. dar am mai avut cate ceva de facut la ea. nu multe,nu costisitoare, dar se aduna.

daca masina ta e intretinuta asa cum tot zici, pretul este corect pentru un 330d......ca nu se compara cu 316 318 cu care e plina tara la bani de nimic. bmw inseamna 6 in linie si peste 2000 motor. nu sigla de pe capota.

treaba e ca o ai de mult la vanzare si oamenii se sperie, multi se gandesc ca are ceva....dar cineva interesat de masina se duce o vede, o testeaza , apoi comenteaza pret, dotari, negociaza, etc.

bafta

Link to comment
Share on other sites

pai masina a fost in mai multe randuri la vanzare, dar nu din motive ca ar avea ceva defect...ca altfel n-as putea merge cu ea zilnic nu? e logic <_<

 

intai aveam nevoie de bani pentru avans la casa...intre timp m-am imprumutat din alta parte si masina a ramas. apoi am vrut sa plec din tara, pentru ca se cam nasolise treaba cu serviciul...s-a rezolvat si asta.

 

acum o vand pur si simplu pentru ca mai am o masina mai noua, tot cu motor marisor si daca tot pun mana pe niste bani gramada (mi-am vandut si motorul)...sper sa reusesc sa incep o afacere.

 

cam asta e ideea...faptul ca e de mult la vanzare...asta e, oamenii care nu cunosc se sperie de motoarele mari pentru ca au impresia ca trebuie sa fii cel putin arab cu sonda de petrol in curte sa le intretii...complet gresit (si asta nu o spun doar eu).

 

ca idee, ma miram si eu azi ce putin mi-a consumat in ultimele saptamani...am fix 500km de la plin si mai am un sfert de rezervor...doar oras :)

Link to comment
Share on other sites

sta e, oamenii care nu cunosc se sperie de motoarele mari pentru ca au impresia ca trebuie sa fii cel putin arab cu sonda de petrol in curte sa le intretii...complet gresit (si asta nu o spun doar eu).

 

 

Lasa ca e bine, cat mai multi cu 318, cat mai putini cu 330.Sa vezi la drum lung ce interesant e un 318. <_<

Link to comment
Share on other sites

poti sa-i faci si 10 softuri la orice 320d...tot nu se compara cu motorul de 3000 diesel...daca tie plecatul de la semafor primul iti face ziua mai buna, go for it. dar na, asa e romanul...isi cumpara un catar si vrea sa faca din el pur sange de curse.

 

probabil nu ti-ai pus intrebarea ce se intampla daca si 330d-ul are resoftare facuta <_<

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

consumul asta l-am scos la utilizare normala, adica dus-intors servici + iesiri seara. aerul conditionat nu prea il suport, asa ca il folosesc foarte rar. avantajul e ca eu nu prind absolut deloc trafic nici spre servici dimineata nici seara cand ma intorc, merg contra curentului <_<

 

in general nu prea imi sare de 11-11.5 vara, daca merg mai sportiv un pic...sincer sa fiu nici nu prea m-a interesat foarte mult sa-i fac mereu consumul...cand se termina motorina, fac plinul si aia e :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.