Jump to content

524td...cosmar?


cr1s7ian

Recommended Posts

am desfacut pompa de injectie cu un tov de la bloc,el a tinut de roata dintata de la distributie cu curea cu tot si eu am tras pompa pe partea cealalta.am pus-o pe aia de la bulgari si electronica mea ca cealalta nu mergea de loc.acum porneste chiar repede.dak mai vreti sa stiti ceva???cu placere.la 3mil jumate am iesit super bine.si dak vreti piese ma mai pot uita la bulgari.imi cere pe un e34 fara cutie si motor 250euro.astept pareri,pa
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am desfacut pompa de injectie cu un tov de la bloc,el a tinut de roata dintata de la distributie cu curea cu tot si eu am tras pompa pe partea cealalta.am pus-o pe aia de la bulgari si electronica mea ca cealalta nu mergea de loc.acum porneste chiar repede.dak mai vreti sa stiti ceva???cu placere.la 3mil jumate am iesit super bine.si dak vreti piese ma mai pot uita la bulgari.imi cere pe un e34 fara cutie si motor 250euro.astept pareri,pa

 

sal,

am un E34 524td 90

daca poti sami faci si mie rost de injectorul acela cu fir electric.

astept rasp

ms

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus pompa mecanica si merge exact la fel ca aia cu electronica,asta mecanica are o pastila de vacum pentru turbo deasupra pompei si un furtunas care vine la galeria de admisie .

 

 

si eu am pus pompa mecanica si am dato jos a doua zi,ni mi-a placut deloc

 

am gasit si yo aici mecanica,dar stau in dubii...

 

 

nu te sfatuiesc ,mie nu mi-a placut cum raspunde la comenzi

Link to comment
Share on other sites

Ai gasit si modulul electronic sau doar capul hidraulic? Ce bani?

la o pompa electronica se defecteaza doar capul hidraulic care este la fel cu cel de la o pompa mecanica

poti cumpara un cap hidraulic nou (cam 100€) sau il poti pune de la o pompa mecanica buna ,ca sa nu mai faci modificari

Link to comment
Share on other sites

Tot nu m-am lamurit de diferenta intre cea cu comanda mecanica si cea electronica.

"la o pompa electronica se defecteaza doar capul hidraulic care este la fel cu cel de la o pompa mecanica" - se duce si acel modul. Cand se duce capul hidraulic se comporta intr-un fel (de exemplu pornire greoaie la cald) cand se duce acel modul apar alte probleme (variatie a ralantiului de exemplu). Buba e ca acel modul se pare ca e foarte scump nou iar SH nu prea se gaseste si nici nu prea ai cum sa-l testezi la cumparare. Iar capul hidraulic cred ca e totusi mai scump nou, ar fi bine la 100$. La Octavia PD de exemplu e cam 8milioane nou, ca exemplu de pret.

De aia si intrebam de conversia de la electronic la mecanic, ca nu mi-e clar ce se modifica si daca se pierd functii ale masinii. De exemplu, pilotul automat, prin renuntarea la DBW si trecerea pe cablu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.