Jump to content

E36 320i puturoasa rau


Recommended Posts

deci, a fost nepornita de vro 3 ani, fost la ai mei in garaj

 

schimbat apa, toate uleiurile si filtru de aer, buji (NGK Iridium) si bateria, nu mai tin minte cum mergea acum 3 ani... dar problema e ca nu pleaca deloc de pe loc (cutie automata). Daca o accelerez pe loc cu capota sus parca se opreste o secunda apoi aud ceva in cutia aia de la filtru de aer, parca da un rateu acolo, si apoi se accelereza motorul. La plecare de pe loc pleaca extrem de incet, consuma cam 20% nu iese fum deloc. Verificat toate furtunele si nu ia aer fals nicunde (schimbat 2 furtune care iese din capacu de _chiulasa_, unu subtire si unu mai lung, erau putrede)

 

Nu am fost la BMW inca, nu am incredere in ei. Cum verific daca computeru arunca ceva coduri?

Link to comment
Share on other sites

deci, a fost nepornita de vro 3 ani, fost la ai mei in garaj

 

Nu am fost la BMW inca, nu am incredere in ei. Cum verific daca computeru arunca ceva coduri?

 

Supapele sunt ruginite si nu etanseaza mai deloc dupa atata stat degeaba...si de aici ai rateurile ale de care zici

Fi te rog mai explicit cu aruncatul codurilor ca nu te inteleg...ma rog eu...poate altii da...

Daca nu ai incredere in AB, atunci cauta alt service cu tester in dotare.

Apropo, din profil nu reiese de unde esti asa ca nu cred sa primesti vreo recomandare de service competent pana nu clarifici punctul asta

Link to comment
Share on other sites

deci, a fost nepornita de vro 3 ani, fost la ai mei in garaj

 

Nu am fost la BMW inca, nu am incredere in ei. Cum verific daca computeru arunca ceva coduri?

 

Supapele sunt ruginite si nu etanseaza mai deloc dupa atata stat degeaba...si de aici ai rateurile ale de care zici

Fi te rog mai explicit cu aruncatul codurilor ca nu te inteleg...ma rog eu...poate altii da...

Daca nu ai incredere in AB, atunci cauta alt service cu tester in dotare.

Apropo, din profil nu reiese de unde esti asa ca nu cred sa primesti vreo recomandare de service competent pana nu clarifici punctul asta

 

vroiam sa stiu cum vad ce coduri da computerul, la masina astalalta de exemplu dau de volan stanga dreapta apoi apas acceleratia de 3 ori si un bec la bord se stinge si aprinde si vezi daca e ceva neinregula

 

daca supapele sunt ruginite asta inseamna ca ar trebui sa iese fum? nu ise fum deloc

 

sunt din Brisbane

Link to comment
Share on other sites

vroiam sa stiu cum vad ce coduri da computerul, la masina astalalta de exemplu dau de volan stanga dreapta apoi apas acceleratia de 3 ori si un bec la bord se stinge si aprinde si vezi daca e ceva neinregula

 

daca supapele sunt ruginite asta inseamna ca ar trebui sa iese fum? nu ise fum deloc

 

sunt din Brisbane

 

LA CE MASINA ? <_<

 

nu crezi ca ar fi mai bine sa mergi tu cu masinuta ( pe platforma sau tractata ) pana la un service unde sa-ti faca o testare ????

 

apropo , de unde esti tu ????

Link to comment
Share on other sites

vroiam sa stiu cum vad ce coduri da computerul, la masina astalalta de exemplu dau de volan stanga dreapta apoi apas acceleratia de 3 ori si un bec la bord se stinge si aprinde si vezi daca e ceva neinregula

 

daca supapele sunt ruginite asta inseamna ca ar trebui sa iese fum? nu ise fum deloc

 

sunt din Brisbane

 

LA CE MASINA ? <_<

 

nu crezi ca ar fi mai bine sa mergi tu cu masinuta ( pe platforma sau tractata ) pana la un service unde sa-ti faca o testare ????

 

apropo , de unde esti tu ????

 

Brisbane BMW nu au loc liber pana Luni (la noi e pastele etc) la Motorline e mai rau, 2 saptamani de asteptat.

Masina e un E36 320i din 97, nu a fost pornita de vro 3 ani si, nu mai tin mine de ce am cumparat alta dar stiu ca a inceput sa consume mult (14%) si de aia am lasato in garaj la ai mei pana acum.

 

o sa vad weekendu asta ce mai e de facut, bag seama ca filtru de benzina ?

Link to comment
Share on other sites

bag sama ca da .... vine un prieten la mine sambata care are un scanner si o sa vad ce coduri imi arunca pe el....

 

Asa da...si apoi vezi cine ti le citeste, ca sa vezi ce are exact. oricum cel mai corect e sa mergi la atelier specializat ca odata ce se vad codurile aruncate sa le si interpreteze si sa schimbe/ faca ce trebuie.

Link to comment
Share on other sites

e un scanner de la SnapOn, din cate stiu iti spune tot detaliat pe ecran. Oricum macar o sa stiu ceva de dinainte sa o duc la bmw. Din cate imi amintesc aia de la noi de la BMW nu se lasa pana nu gaseste cel putin vro $3000 de lucruri care tre sa schimbi <_<
Link to comment
Share on other sites

e un scanner de la SnapOn, din cate stiu iti spune tot detaliat pe ecran. Oricum macar o sa stiu ceva de dinainte sa o duc la bmw. Din cate imi amintesc aia de la noi de la BMW nu se lasa pana nu gaseste cel putin vro $3000 de lucruri care tre sa schimbi <_<

 

Pai asa esti in avantaj...sti ce coduri gaseste SnapOn si compari cu ce gasesc aia de la BMW. Nu vor putea sa te pacaleasca in cazul asta..Stai cu ochii pe ei

Link to comment
Share on other sites

deci, azi am cumparat tamburi de frana pe fata si spate, placute pe fata si spate, 2x 5L Mobil1 0-30, alte furtune care am vazut ca erau "moi" pe sub intake manifold, pompa de apa (asta e de metal), un ventilator electric de pus pe radiator inloc de ala cu ambraj, ceva furtune de apa, ala de sus si jos, lichid de frane si apa demineralizata si antigel.

 

Deja multe sunt schimbate, astept maine sa vad cat vor BMW pentru sensoru de la camshaft, bag seama vro 3-400...

 

Vine ceva zgomot de la o roata bag seama ca ceva bucsa e pe duse, tre sa o depistez sapt asta. Cred ca preventiv tre sa iau o garnitura de valve cover si daca sensoru ala o face sa mearga OK e buna masinuta. Oh modelul e din 95 nu 97 (nush creadeam ca e din 97) si are 159.000km la bord, tzin minte ca am cuparato cu 18.000km prin 2000.

Link to comment
Share on other sites

deci, azi am cumparat tamburi de frana pe fata si spate, placute pe fata si spate, 2x 5L Mobil1 0-30, alte furtune care am vazut ca erau "moi" pe sub intake manifold, pompa de apa (asta e de metal), un ventilator electric de pus pe radiator inloc de ala cu ambraj, ceva furtune de apa, ala de sus si jos, lichid de frane si apa demineralizata si antigel.

 

Deja multe sunt schimbate, astept maine sa vad cat vor BMW pentru sensoru de la camshaft, bag seama vro 3-400...

 

Vine ceva zgomot de la o roata bag seama ca ceva bucsa e pe duse, tre sa o depistez sapt asta. Cred ca preventiv tre sa iau o garnitura de valve cover si daca sensoru ala o face sa mearga OK e buna masinuta. Oh modelul e din 95 nu 97 (nush creadeam ca e din 97) si are 159.000km la bord, tzin minte ca am cuparato cu 18.000km prin 2000.

 

Da ai bagat ceva bani acum in scurt...

oricum la 400 dolari australieni inseamna ca platesti vreo 290 de americani..ceea ce nu e mult deloc pentru constatare si manopera de inlocuire (inclusiv piesa)

Succes

Link to comment
Share on other sites

nu a costat prea scump pentru ca nam pus piciorul in reprezentata de BMW inca <_< tamburi au fost luati de la DBA (dba.com.au) cam $60aud bucata, in afara de ulei ($99/5L) au fost cele mai scumpe.

 

manopera nu costa, au fost foarte simplu de schimbat, mai bine fac eu decat $130/ora la bmw. Idea e ca nah pana maine nush cat costa sensoru ala...

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: Pauza mare ai facut omule, nu ne-ai vizitat din 2006 pana in 2009. A picat netul in Australia? :)

 

Bine ai revenit!

 

Si, ca sa fiu si ontopic, bine ca ti-ai rezolvat problemele. Trage acum?

 

yeah pauza mare <_< merci

 

pai nu trage pt ca am scos sensoru ala afara si astept maine sa deschida bmw sa vad cu cat ma arde ....

Link to comment
Share on other sites

azi cumparat garnitura de capacu ala de peste _chiulasa_ (valve cover gasket) si garnitura la cutia de viteze (vreau sa schimb uleiul), deci weekendu asta sper sa termin tot.

 

ieri scos afara ICV (Idle control valve), ai de capu meu cred ca satana a puso acolo sub intake manifold! oricum a fost murdara rau acu e ca noua. Cumparat si ulei de diferential.

 

This will keep me bussy for the weekend...

Link to comment
Share on other sites

deci am schimbat tot si problema perista, testerul tot aceiasi problema o arata, cum pot verifica prostia asta de camshaft sensor? are o mufa cu 3 pin, unu bag sama ca tre sa fie masa, 1 sensoru si unu operating voltage nu? cati volti tre sa trimita spre sensor?

 

daca pornesc masina cu capota sus injecoarele sunt mult mai galagioase decat normal, dar daca fac clear la sensoru ala si o pornesc este OK pana in momentul in care o accelerez brusc o las si o accelerez brusc apoi incepe sa fie galagioase si erroarea de sensor apare. ce e interesant e ca daca acclerez si o las si imediat accelerez iara imi da niste rateuri pe admisie.

 

asta e singura erroare care mio da si incercat ... idei?

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.