Jump to content

118d revizie


printul77700

Recommended Posts

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

Link to comment
Share on other sites

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

 

salut, eu am un 120i, am fost la bavaria si mi-au facut verificarea. este un fel de itp! a costat vreo 150 lei!

Link to comment
Share on other sites

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

depinde si ce specificatie ai. la service in I Drive care dintre specificatii arata putini km(sau este pe rosu)?

pot fi:uleiul, placutele, filtrul de polen, filtrul de particule(daca ai unul si asta apare la 200.000km).

 

salut, eu am un 120i, am fost la bavaria si mi-au facut verificarea. este un fel de itp! a costat vreo 150 lei!

cred ca tu te referi la Vehicle Check, care este ceva total diferit de o revizie. este doar o inspectie vizuala si o diagnoza pe tester.

la E90 Vehicle Check cuprinde urmatoarele...

Link to comment
Share on other sites

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

 

Da-i si tu un check din BC si vezi ce e pe rosu, cum a zis si cineva mai sus poate fi de la placute, ulei, filtru de polen(cred) etc.

Link to comment
Share on other sites

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

 

Da-i si tu un check din BC si vezi ce e pe rosu, cum a zis si cineva mai sus poate fi de la placute, ulei, filtru de polen(cred) etc.

 

 

e o masina pe o rampa....si zice 2300 de km..e pe galben ca nu a depasit data...si intr adevar mai coincide cu aceasta data si data de schimbare ulei....poate sa fie asta...intra devar....prb iti arata ca se apropie un service si te duci acolo la ei si iti zic ei care....

Link to comment
Share on other sites

salutare

s a aprins la bord un martor...e fapt pe idrive...o masina ridicata pe o rampa...clar revizie

dar are idee cineva ce presupune aceasta revizie?

desigur voi merge cu cheia la cei de la bmw..dar poate ma poate lumina cineva inainte

eventual daca cineva cu 118d/120d a facut revizia sa imi zica ce a presupus aceasta si cat l a costat per total sau luate individual ...

multam si numa bine

 

Da-i si tu un check din BC si vezi ce e pe rosu, cum a zis si cineva mai sus poate fi de la placute, ulei, filtru de polen(cred) si poate nu mai stiu si filtrul de aer...

 

 

e o masina pe o rampa....si zice 2300 de km..e pe galben ca nu a depasit data...si intr adevar mai coincide cu aceasta data si data de schimbare ulei....poate sa fie asta...intra devar....prb iti arata ca se apropie un service si te duci acolo la ei si iti zic ei care....

 

ok.am fost la bmw au bagat cheia si ...revizia era de schimbare ulei+filtru motorina+filtru ulei+microfiltru(filtru de polen?? ) si cam atat cred..oricum tot ce era filtre...si mi a zis 12 milioane asa la prima vedere....cum vi se pare?mie unul mi se pare mult....si desi nu am preturile in fata...uleiul ar fi 3 milioane iar filtrele cat sa fie...inca vreo 5 milioane maxim...a facut cineva aceasta revizie la 118 d?la bmw sau in alta parte si daca da...cam care a fost treaba

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

pot sa va recomand eu un service bun ... e genul de service cu doar 2 rampe, gen garaj,

dar stai cu masina ta tot timpul, sunt super curati si profesionisti ...

iar eu oricum sunt anti bavaria dn1 pe viata ...

 

pe mine revizia la 120d m-a costat 1800 lei cu factura si a constat in urmatoarele :

 

ulei oem bmw ll04 (longlife) 5w30

filtru ulei oem

filtre (polen, aer, motorina) - mann

placute frana fata - ferodo parca sau ate (alea oem)

placute frana spate - idem

capete bara stg, dr - oem (lamforder parca)

curatare EGR

 

sunt super ieftini, dar proprietarul e destul de strict (gen vino joi la 8 juma fix)

 

p.s. pentru piese, baietii lucreaza cu auto total, si au venit cu ele sigilate, pachete pachete

Edited by zgabeatza
Link to comment
Share on other sites

Eu am sunat la MHS vroiam sa schim aceleasi lucruri, ulei plus toate filtrele(aer,polen,motorina) mi-au cerut "aproximativ 1600 RON".

Am preferat sa-mi cumpar eu piesele, ulei Castrol 5W-40, si filtrele MAN si le-am schimbat la BOSCH Car Service si m-a dus 700 RON cu totul.

 

mda e super scump si nici nu e de incredere ...

 

p.s. va recomand sa va curatati egr-ul (pentru dieseluri) macar la a doua revizie ... e super importanta piesa si conteaza foarte mult ... la putere <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am sunat la MHS vroiam sa schim aceleasi lucruri, ulei plus toate filtrele(aer,polen,motorina) mi-au cerut "aproximativ 1600 RON".

Am preferat sa-mi cumpar eu piesele, ulei Castrol 5W-40, si filtrele MAN si le-am schimbat la BOSCH Car Service si m-a dus 700 RON cu totul.

 

mda e super scump si nici nu e de incredere ...

 

p.s. va recomand sa va curatati egr-ul (pentru dieseluri) macar la a doua revizie ... e super importanta piesa si conteaza foarte mult ... la putere <_<

 

Se curata greu?

Se poate face la orice service mai ca lumea, sau doar la BMW?

Link to comment
Share on other sites

Eu am sunat la MHS vroiam sa schim aceleasi lucruri, ulei plus toate filtrele(aer,polen,motorina) mi-au cerut "aproximativ 1600 RON".

Am preferat sa-mi cumpar eu piesele, ulei Castrol 5W-40, si filtrele MAN si le-am schimbat la BOSCH Car Service si m-a dus 700 RON cu totul.

 

mda e super scump si nici nu e de incredere ...

 

p.s. va recomand sa va curatati egr-ul (pentru dieseluri) macar la a doua revizie ... e super importanta piesa si conteaza foarte mult ... la putere <_<

 

Se curata greu?

Se poate face la orice service mai ca lumea, sau doar la BMW?

 

what is egr...?asa mai pentru neavizati! 10x

Link to comment
Share on other sites

EGR = Exhaust gas recirculation, adica o valva care recircula gazele arse ...

 

adica practic, din evacuarea gazelor arse, o parte se reintroduce in motor ...

mai pe scurt, din ce am inteles eu, valva asta se foloseste la 2 lucruri :

 

1. crescand temperatura amestecului si scazand compozitia de oxigen, scade temperatura maxima a combustiei

2. scazand temperatura maxima a combustiei, scad si noxele emise ...

 

practic, motorul e "sugrumat" si fortat sa nu foloseasca amestecul de oxigen / motorina la maxim,

rezultand o emisie de noxe mai mica.

 

problema e ca EGR-ul functionand numai cu gaze arse, se depune pe interiorul valvei ca un fel de pasla, un jeg d-asta primordial care poate avea ca efect functionarea proasta a EGR-ului.

Cand EGR-ul nu mai functioneaza mai deloc (adica se blocheaza), o sa observati ca iese fum excesiv de negru ...

 

De aceea e bine sa fie curatata bine destul de des, pentru ca daca ea functioneaza bine, atat consumul scade, cat si puterea se apropie de cea a masinii...

 

Am avut un coleg cu un vectra care dupa ce si-a curatat-o, ii arata la relanti consum de 0.5 l/h, fata de 1 l/h (la opel cica arata si consumul daca stai pe loc).

 

Curatarea e destul de simpla, se demonteaza valva si se curata cu motorina sau alte produse similare. Trebuie facut responsabil totusi, dar nu e extrem de complicat.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Edited by zgabeatza
Link to comment
Share on other sites

EGR = Exhaust gas recirculation, adica o valva care recircula gazele arse ...

 

adica practic, din evacuarea gazelor arse, o parte se reintroduce in motor ...

mai pe scurt, din ce am inteles eu, valva asta se foloseste la 2 lucruri :

 

1. crescand temperatura amestecului si scazand compozitia de oxigen, scade temperatura maxima a combustiei

2. scazand temperatura maxima a combustiei, scad si noxele emise ...

 

practic, motorul e "sugrumat" si fortat sa nu foloseasca amestecul de oxigen / motorina la maxim,

rezultand o emisie de noxe mai mica.

 

problema e ca EGR-ul functionand numai cu gaze arse, se depune pe interiorul valvei ca un fel de pasla, un jeg d-asta primordial care poate avea ca efect functionarea proasta a EGR-ului.

Cand EGR-ul nu mai functioneaza mai deloc (adica se blocheaza), o sa observati ca iese fum excesiv de negru ...

 

De aceea e bine sa fie curatata bine destul de des, pentru ca daca ea functioneaza bine, atat consumul scade, cat si puterea se apropie de cea a masinii...

 

Am avut un coleg cu un vectra care dupa ce si-a curatat-o, ii arata la relanti consum de 0.5 l/h, fata de 1 l/h (la opel cica arata si consumul daca stai pe loc).

 

Curatarea e destul de simpla, se demonteaza valva si se curata cu motorina sau alte produse similare. Trebuie facut responsabil totusi, dar nu e extrem de complicat.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

 

 

quite interesting...thanks

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

pot sa va recomand eu un service bun ... e genul de service cu doar 2 rampe, gen garaj,

dar stai cu masina ta tot timpul, sunt super curati si profesionisti ...

iar eu oricum sunt anti bavaria dn1 pe viata ...

 

pe mine revizia la 120d m-a costat 1800 lei cu factura si a constat in urmatoarele :

 

ulei oem bmw ll04 (longlife) 5w30

filtru ulei oem

filtre (polen, aer, motorina) - mann

placute frana fata - ferodo parca sau ate (alea oem)

placute frana spate - idem

capete bara stg, dr - oem (lamforder parca)

curatare EGR

 

sunt super ieftini, dar proprietarul e destul de strict (gen vino joi la 8 juma fix)

 

p.s. pentru piese, baietii lucreaza cu auto total, si au venit cu ele sigilate, pachete pachete

pai ni-l recomanzi, o adresa un nr de tel?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.