Jump to content

Ajutor-Problema ABS BMW E39


Recommended Posts

Salutare,

 

Am tot incercat sa rezolv problema cu ABS la masina de mai bine de 1 an de zile...din lipsa de timp si de oameni capabili(la noi in zona rar daca gasesti pe cineva competent si cei care sunt sunt "foarte" ocupati ca iti este sila sa tot suni si sa intrebi cand poti trece sa faca o constatatre)

 

Am sa ofer mai multe detalii despre masina in caz ca cineva a mai avut un caz similar,masina este un BMW 530da din 1999 luna 9.Problema a inceput mai bine de 1 an in urma cand abs a inceput sa functioneze cu intrerupere,apoi deodata nu a mai functionat deloc,toate becurile de la ASC,ABS erau aprinse,kilometrajul nu mai functioneaza,la fel ca si indicatorul la consumul instantaneu de combustibil.A venit iarna si in momentul cand a dat frigul a inceput sa functioneze din nou totul perfect(a durat cam 1-2 luni) apoi nu a mai mers nimic din nou.

 

Am fost la BMW la Iasi la Trado Motors mi-au luat baietii vreo 2 mil parca pe constatare dar mi-au zis ca pe ABS nu se poate intra(am constatat ca am dat banii degeaba) si imi recomandau un nou modul de ABS (vreo 60 mil parca).Am cumparat de la la cineva un modul de ABS de pe alta masina(am dat 250 euro) si l-am montat(doar partea electronica) cand l-am montat a mers kilometrajul si indicatorul de consum cam 10 min asta dimineata cand porneam masina si apoi murea de tot,a facut asa 2-3 zile apoi nu a mai mers nimic din nou.

 

Mai precizez ca senzorii de ABS pe spate sunt schimbati(mai am inca un set luati de pe o masina dezmembrata care stiu 100% sigur ca sunt buni) pt ca am discutat cu cineva ca daca este vreun scurt pe unul din senzori nu se poate intra cu testerul pe ABS.

 

Nu stiu ce sa mai fac ca am pierdut timp si bani umbland aiurea,maine poimaine vine iarna si in plus de asta parca e pomul de craciun in bord...

 

Apreciez orice sfat si eventual cineva care ma poate ajuta cu un tester cu functii ca cel original la un pret decent(poate sa fie si din Bucuresti) eventual mai am de unde lua un alt modul de ABS complet dar am inteles ca trebuie programat pe masina.Imi iau concediu de la servici 2-3 zile si stau la Bucuresti numai sa stiu ca macar imi zice cineva exact care este problema...si sa pot rezolva cumva.

 

Cei care sunt sau lucreza in domeniu va pot oferi cat mai multe detalii daca aveti nevoie.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de ajutor,te anunt daca am nevoie.Ce am eu nevoie momentan este de cineva priceput cu un tester sa imi zica exact ce am si ce nu am nevoie...Azi e 1 Mai ,majoritatea care aveti masinile in regula sunteti la munte sau la mare...mai astept <_<
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca-ti spun ceva nou dar, tinand cont ca ai senzori ABS pe fiecare roata, daca dupa verificare descoperi ca functioneaza normal, raman rulmentii pe spate. S-au demagnetizat sau banda aceea magnetica de pe ei s-a exfoliat. L-a mine dupa multe si grele incercari, cu un sfat primit de aici pe forum asa am ajuns la adevarata problema. Si s-a rezolvat. Sper sa ajute. bafta!
Link to comment
Share on other sites

Modulul de abs trebuie sigur programat . Se potrivesc foarte greu de pe o masina pe alta , nu merge nici de pe acelasi model decat daca au date de fabricatie apropiate. ( Du-te la dealer mai bine si incearca sa-l programezi, daca nu merge vezi ca e un kit de reparatie original ( vreo 300 euro parca- banuiesc ca numai partea electrica)). Am un prieten aici in Olanda care a avut exact aceeasi problema, numai ca masina era un 530i fabricat prin 2003 si a alergat un an sa gaseasca modulul pe la dezmembrari prin Olanda si Germania si tot nu a gasit sa se potriveasca dupa ce a incercat vreo 10. Tot asa ii facea bordul pom de Craciun.Tot la dealer a rezolvat problema. Sunt niste fire aurite inauntru care fac contact in modul si acelea se dezlipesc de la caldura. Sant firme care repara modulul aici pentru 150 euro. ( nu trebuie decat firele lipite la loc dar iti trebuie scule), asta cu lipitul ar fi o solutie ieftina daca gasesti pe cineva priceput. E problema frecventa dupa 200.000 km la e39.
Link to comment
Share on other sites

ai un scurt pe undeva, eu am patit aceleasi chestii ca tine si pana la urma am gasit un fir care nu face masa de la semnalizare de pe fata dreapta.

trebuie doar sa gasesti un mecanic bun si sa aiba rabdare.

Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.