Jump to content

e46 1,9 benzina 105 cp probleme consum


Recommended Posts

Problema mea este legata de consum consuma 16.5% de la o vreme desi pana acum 1 luna consuma 12 cel mult in trafic intens. La pornire indiferent daca motorul e cald sau rece din cand in cand nu mereu oscileaza relantiul ba chiar cateodata se si opreste,o turez de cateva ori si pe urma isi revine merge OK ce sa fie oare?
Link to comment
Share on other sites

cu fluctuatia la ralanti ne luptam jumate de pe forumu asta.... cred ca e singura intrebare la care nu vei gasi raspuns scurt si bun, din pacate... daca gasesti o reolvare posteaz-o te rog, ca mai suntem cu problema asta cativa, doar ca, cel putin la mine, nu se opreste motorul....doar scade de 2-3 ori pana la 5-600 de ture si se stabilizeaza
Link to comment
Share on other sites

cu fluctuatia la ralanti ne luptam jumate de pe forumu asta.... cred ca e singura intrebare la care nu vei gasi raspuns scurt si bun, din pacate... daca gasesti o reolvare posteaz-o te rog, ca mai suntem cu problema asta cativa, doar ca, cel putin la mine, nu se opreste motorul....doar scade de 2-3 ori pana la 5-600 de ture si se stabilizeaza

 

asa imi face si mie ... scade de cateva ori la pornire dar se stabilizeaza ...

 

@andrei cosmin : consumul asta este facut la pompa ?

Link to comment
Share on other sites

Consumul mare poate sa fie si de la una din sondele lamda. Iti dai seama daca e de la ele, daca e mai puturoasa masina.

De asemenea, verifica toate furtunasele din partea din fata a motorului sa nu traga aer fals pe undeva...iti dai seama daca te uiti la ele si sunt coapte/putrezite, sau daca auzi pur si simplu un fasait mai suspect.

 

Mai cauta la sectiunea cu probleme tehnice la seria 3, ca e o problema comuna cu solutii diverse.

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu probleme cu oscilatia turatiei

am fost la tester si mi-au zis ca ar fi debitmetrul, insa la o simpla curatare a motorului am observat ca un furtun de vacuum era spart, l-am schimbat si acum acul de la turometru parca este lipit la 800 - 900 de ture

este vorba de furtunul acela de vine in partea din spate deasupra capacului de culbutori, si duce la valva PCV

este prins cu un manson de un furtun de apa, in spatele motorului, sub tavita de la filtrul de polen

eu l-am gasit topit chiar sub mansonul acela, atat la masina mea cat si la un alt E46 316

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema am fost la tester si mi sa spus ca este de la debitmetru insa ... eu bineinteles ca nu l-am schimbat .... criza asta ..<_< si bineinteles ca bine am facut pentru ca debitmetru nu are absolut nimic problemele mele erau din cu totul alta parte si anume:

1.Clapeta de acceleratie si senzorul de relanti care erau foarte murdare desi la prima impresie nu pareau. Le-am dat jos si le am spalat cu alcool izopropilic pe care l-am cumparat de la un magazin de electronice

2. furtunul care intra in valva pcv era nasol si tragea aer fals exact acolo unde intra in valva, se vedea pe el ca era foarte imbatranit.

Am pus totul la loc , am cumparat si furtunul respectiv ,am spalat si valva pcv tot cu alcool si de atunci masina merge impecabil noul consum fiind de 11% iar masina trage simtitor mult mai bine

Link to comment
Share on other sites

misto vreau sa-i curat si eu clapeta aia . si eu am fost la un tester si mi-a zis ca e problema cu debitmetru acolo pe tester indica ca debitmetru ii da mai putina benzina decat ii trebuie.

mie imi dadea eroare ca debitul de aer era prea mic si de aici a tras nenea ala concluzia ca este debimetrul defect dar.... el saracu nu avea nimic

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am rezolvat problema am fost la tester si mi sa spus ca este de la debitmetru insa ... eu bineinteles ca nu l-am schimbat .... criza asta ..<_< si bineinteles ca bine am facut pentru ca debitmetru nu are absolut nimic problemele mele erau din cu totul alta parte si anume:

1.Clapeta de acceleratie si senzorul de relanti care erau foarte murdare desi la prima impresie nu pareau. Le-am dat jos si le am spalat cu alcool izopropilic pe care l-am cumparat de la un magazin de electronice

2. furtunul care intra in valva pcv era nasol si tragea aer fals exact acolo unde intra in valva, se vedea pe el ca era foarte imbatranit.

Am pus totul la loc , am cumparat si furtunul respectiv ,am spalat si valva pcv tot cu alcool si de atunci masina merge impecabil noul consum fiind de 11% iar masina trage simtitor mult mai bine

 

De unde ai cumparat furtunul acela? Ca si la mine e fisurat. Pe RealOEM e codu' 11151743386. da-mi un pm cu locul pls

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema am fost la tester si mi sa spus ca este de la debitmetru insa ... eu bineinteles ca nu l-am schimbat .... criza asta .. <_< si bineinteles ca bine am facut pentru ca debitmetru nu are absolut nimic problemele mele erau din cu totul alta parte si anume:

1.Clapeta de acceleratie si senzorul de relanti care erau foarte murdare desi la prima impresie nu pareau. Le-am dat jos si le am spalat cu alcool izopropilic pe care l-am cumparat de la un magazin de electronice

2. furtunul care intra in valva pcv era nasol si tragea aer fals exact acolo unde intra in valva, se vedea pe el ca era foarte imbatranit.

Am pus totul la loc , am cumparat si furtunul respectiv ,am spalat si valva pcv tot cu alcool si de atunci masina merge impecabil noul consum fiind de 11% iar masina trage simtitor mult mai bine

pune si tu o poza sa vad si eu care este senzorul de relanti

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema am fost la tester si mi sa spus ca este de la debitmetru insa ... eu bineinteles ca nu l-am schimbat .... criza asta ..<_< si bineinteles ca bine am facut pentru ca debitmetru nu are absolut nimic problemele mele erau din cu totul alta parte si anume:

1.Clapeta de acceleratie si senzorul de relanti care erau foarte murdare desi la prima impresie nu pareau. Le-am dat jos si le am spalat cu alcool izopropilic pe care l-am cumparat de la un magazin de electronice

2. furtunul care intra in valva pcv era nasol si tragea aer fals exact acolo unde intra in valva, se vedea pe el ca era foarte imbatranit.

Am pus totul la loc , am cumparat si furtunul respectiv ,am spalat si valva pcv tot cu alcool si de atunci masina merge impecabil noul consum fiind de 11% iar masina trage simtitor mult mai bine

 

De unde ai cumparat furtunul acela? Ca si la mine e fisurat. Pe RealOEM e codu' 11151743386. da-mi un pm cu locul pls

 

l-am luat de la Lizeanu cum intrii din Stefan cel Mare la 100 m pe stanga e un mag de turci cu piese de schimb am facut comanda si mi l-au adus in 2 zile am dat pe el 60 ron

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema am fost la tester si mi sa spus ca este de la debitmetru insa ... eu bineinteles ca nu l-am schimbat .... criza asta .. <_< si bineinteles ca bine am facut pentru ca debitmetru nu are absolut nimic problemele mele erau din cu totul alta parte si anume:

1.Clapeta de acceleratie si senzorul de relanti care erau foarte murdare desi la prima impresie nu pareau. Le-am dat jos si le am spalat cu alcool izopropilic pe care l-am cumparat de la un magazin de electronice

2. furtunul care intra in valva pcv era nasol si tragea aer fals exact acolo unde intra in valva, se vedea pe el ca era foarte imbatranit.

Am pus totul la loc , am cumparat si furtunul respectiv ,am spalat si valva pcv tot cu alcool si de atunci masina merge impecabil noul consum fiind de 11% iar masina trage simtitor mult mai bine

pune si tu o poza sa vad si eu care este senzorul de relanti

 

Ai diy aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

Link to comment
Share on other sites

salut baieti nu stiu de unde sa o iau cu schibatul , de la un timp a inceput sa consume mult adica am facut cu 300 ron= 75l 820km am facut eu o socoteala si imi datea cam 11/100km, sa nu ziceti ca am mers numai in oras, am plect din draganesti olt - valcea -sibiu si mai m-am invartit nitel prin sibiu si retur . cine s-a mai lovit de problema asta (consum prea mare) zicetimi si mie ce este de facut azi am fost la un testar si mi-a zis ala ca da niste valori cam aiurea la prima sonda si mi-a mai dat o eroare la arbore parca a zis ala, o sa va pun maine seara tot ce scrie pe bonurile alea de le-a scos testaru. astept sfaturi
Link to comment
Share on other sites

pedala de acceleratie se blocheaza din cauza clapetei de acceleratie imbacsita, ea se lipeste pur si simplu de peretii corpului de acceleratie..."sticky pedal"! Faptul ca moare motorul la pornire are ca si cauza foarte probabil aceeasi imbacsire dar a regulatorului de ralanti care ramane blocat!

 

ce cred eu ca ar trebui facut este sa dai jos corpul de acceleratie si sa-l cureti bine, la fel si regulatorul de ralanti...o sa te sperii cand vezi ce jeg iese din ele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.