Jump to content

BMW 316 E36


Remus_bv

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Dupa ce am montat pe spate 235/45 R17, cu 3 persoane in masina, atingea in aripi.

 

http://img26.imageshack.us/img26/6730/dscn6554.jpg

 

 

Dupa un pic de roluire, am mutat buza interioara a contra-aripii cu aprox. 5 mm, pe exterior forma a ramas neschimbata

 

http://img291.imageshack.us/img291/2492/dscn6558sw.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/430/dscn6562.jpg

 

 

 

Stie cineva ce specificatie au aceste arcuri?

 

http://img15.imageshack.us/img15/8879/dscn6556z.jpg

 

 

 

S-au mai montat bucsi la bratele fata de la POWERFLEX, odata cu ele si pivotii exteriori.

 

Ca rezultat directie foarte precisa, probabil cu jante pe 16 ar fi si foarte confortabila.

http://img294.imageshack.us/img294/5302/dscn6547.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asadar dupa montarea mult asteptatelor bucsi de la powerflex, inlocuirea pivotilor, reglarea directie, echilibrare gume, masina se comporta ca o caruta :) .

 

Are tendinta sa urmeze denivelarile de pe drum si pe masura ce creste viteaza situatia se agraveaza :twoup:

 

Cautand pe net, am descoperit ca majoritatea posesorilor de e36 si e46 au aceiasi problema cu masinile lor atunci cand incalta jante mai mari de 17" si/sau mai late de 225.

 

Multi spun ca asa trebuie sa fie, ca "The ultimate driving machine" iti transimite drumul, si continua sa se lupte cu masinile lor :) .

 

In schimb E36 M3 nu are aceasta problema si este echipata cu jante pe 17" din fabrica :D :) :D

 

Diferenta sta in unghiurile de reglare a directie :D .

 

Concluzie bucsile mele nou noute de la powerflex sunt de vanzare, imi trebuie de M3 :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am rezolvat cu directia, nu era bine reglata, mecanicul nu asezase bine aparatele pe jante :)

 

 

S-a schimbat uleiul, filtru, verificat daca rampa de ungere nu e infundata (la prima revizie a fost :sad:), am montat arcuri eibach 30/30 :), si surpriza e capra, sper sa se mai lase.

 

http://img94.imageshack.us/img94/4320/dscn6602x.th.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/8711/dscn6589a.th.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/1548/dscn6612.th.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/1402/dscn6618g.th.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8812/dscn6619.th.jpg

http://img695.imageshack.us/img695/9581/dscn6610.th.jpg

Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Garda a comborat cu 30 mm, comfortul s-a pastrat maina e o idee mai rigida dar in sensul bun, nu topaie. Pe curbe luate hotarat masina se comporta la fel ca si cu arcurile oem, adica are tendinta sa se "lungeasca" pe arcuri. Pentru asta voi monta o bara stabilizatoare fata mai groasa de provenienta bmw de 25 sau 26 mm, spatele va ramane stock. Nici un minus din partea mea, doar cei care nu pot avea grija la garda la sol se pot plange.

 

S-a schimbat motorul cu un m43, care merge ceas fata de m40-ul vechi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Rog un moderator sa stearga posturile care se repata, a dat eroare forumul.

 

Am finalizat montarea motorului m43b16.

 

Am pastrat a/c-ul, fulia si suportul de pe m40, dar nu s-au aliniat cum trebuie, solutia a fost mutarea compresorului cu 18 mm mai in fata si construirea unei role intainzatoare custom made.

 

Fulia nu o puteam modifica fara sa o echilibrez din nou, deci a ramas asa :twoup: . Rola intinzatoare este de fapt un dorn de aluminiu cu o gaura excentrica de 8, ii lipseste partea de plastic (care e facuta din poliamida, dar a gresit un pic strungaru, e la refacut acum)

 

Vasul de la servodirectie a fost repozitionat langa filtrul de aer (pozitia data de fabricant in cazul motoarelor m42, m43, m44) fixandul cu un suport din tabla de aluminiu de 2 mm nituit pe lonjeron.

 

Finala e de m50b20 plus tips, se aude foarte bine.

 

Mai trebuie confectionat un suport pentru bobinele de inductie...

 

http://img189.imageshack.us/img189/4163/dscn6605y.th.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/8555/dscn6609v.th.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/205/dscn6610y.th.jpg

http://img718.imageshack.us/img718/2540/dscn6611.th.jpg

http://img80.imageshack.us/img80/1072/dscn6648a.th.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/5186/dscn6647f.th.jpg

 

 

http://www.youtube.com/watch#!v=Lg2XuS04a-E

Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

Scut nu am o sa fac, incuietoarea a fost rupta, in interior are un al 3-lea sprijin care daca se rupe in timp duce la ruperea tablei in accea zona, tot din acest motiv unele ruginesc acolo, nu e suficienta repararea portbagajului fara repararea incuietorii. Edited by Remus_bv
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut Remus, am si eu acelasi model de motor vreau sa il montez pe masina e vorba de m43b16, tu ce modificari ai facut sa montezi acest motor in locul celuilalt?

Motorul de m43b16 l-am cumparat cu 300euro complet (cutie, motor, dme,cardan, si instalatie).

Jentile alea vechi le mai ai? daca da da-mi un pm mersi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.