Jump to content

imi da apa afara


cr1s7ian

Recommended Posts

dak merg peste 150 incepe sa-mi creasca apa,altfel sta normal.prin oras dak merg mai agresiv si dupa aceea o opresc imi da apa afara si creste temperatura.am schimbat termostatul,dar degeaba.imi curge km 5litri jumate mereu,mie mi se pare k vascocuplajul dak o accelerez nu creste in turatie.garnitura de _chiulasa_ nu e arsa k am verificat-o.......
Link to comment
Share on other sites

dak merg peste 150 incepe sa-mi creasca apa,altfel sta normal.prin oras dak merg mai agresiv si dupa aceea o opresc imi da apa afara si creste temperatura.am schimbat termostatul,dar degeaba.imi curge km 5litri jumate mereu,mie mi se pare k vascocuplajul dak o accelerez nu creste in turatie.garnitura de _chiulasa_ nu e arsa k am verificat-o.......

mai verifica si pompa de apa + vasco

Link to comment
Share on other sites

Fa-i o aerisire sanatoasa, la fiecare fierbere a tras aer, tu ai completat cu apa dar sunt convins ca nu ai aerisit-o de fiecare data. Posibil sa nu porneasca nici ventilatorul de la AC pe treapta 1 si 2 care mai ajuta la racire, vascocupla sa fie busita si sa nu raceasca motorul. La fel de convins sunt si ca ai completat mereu cu apa simpla, nu ai refacut circuitul de racire cu aer+antigel. Daca ai apa simpla, va creste temperatura oricum, deoarece apa simpla are punctul de fierbere mai jos decat combinatia apa+antigel.
Link to comment
Share on other sites

Fa-i o aerisire sanatoasa, la fiecare fierbere a tras aer, tu ai completat cu apa dar sunt convins ca nu ai aerisit-o de fiecare data. Posibil sa nu porneasca nici ventilatorul de la AC pe treapta 1 si 2 care mai ajuta la racire, vascocupla sa fie busita si sa nu raceasca motorul. La fel de convins sunt si ca ai completat mereu cu apa simpla, nu ai refacut circuitul de racire cu aer+antigel. Daca ai apa simpla, va creste temperatura oricum, deoarece apa simpla are punctul de fierbere mai jos decat combinatia apa+antigel.

 

ai dreptate,dar dak imi da si antigelul afara ma ia inima.ma gandesc sa nu fie infundat circuitul ala de la _chiulasa_ de apa.cred k vascocupla e lesinata k nu o vad sa aibe forta knd invarte niciodata,zici k e batrana.

Link to comment
Share on other sites

Daca masina e in mintile ei, sistemul de racire bun, electroventilatorul de AC bun, nu cred ca fierbe motorul fara vascocupla. Cand ajunge sa creasca mult apa, porneste ventilatorul de AC pe treapta 2 si suplineste vascocupla. Completeaza cu antigel si aeriseste instalatia ca la carte.
Link to comment
Share on other sites

Daca masina e in mintile ei, sistemul de racire bun, electroventilatorul de AC bun, nu cred ca fierbe motorul fara vascocupla. Cand ajunge sa creasca mult apa, porneste ventilatorul de AC pe treapta 2 si suplineste vascocupla. Completeaza cu antigel si aeriseste instalatia ca la carte.

 

 

Ceva asemanator am avut si eu. Problema la masinile e39 este ca nu mai sunt noi <_<)). Pe instalatia de racire ai un "senzor" de temperatura mecanic (il gasesti in fatza motorului pe langa pompa de apa) care trebuie schimbat cu unul care deschide la temperatura mai joasa. In mod normal senzorul are limita la 92 grade, moment in care incepe sa de deschida, si este complet deschis pe la 96 de grade. Cauta un senzor care are limita la 86 de grade si e complet deschis la 92 grade. Eu am schimbat precum am spus si nu a mai fiert niciodata.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema la acelasi tip de motor m21.....vezi ca ai probleme cu returul de apa....este sigur infundat...si mai ai probleme si cu busonul de la vasul de apa.

Incearca urmatoarele lucruri...cu motorul rece porneste si desfa busonul de la vas....practic ar trebuii sa iti vina apa pe retur si cu cat turezi mai tare motorul sa vina si mai multa. (returul este undeva in parte cu volanul pe gatul vasului)

Daca curge incet sau cu intreruperi...ia un ac de siguranta mai maricel....indoaie-l in forma de L cu o latura de 2cm...si apucate sa scormonesti in gaura respectiva, sau mai poti incerca sa sufli pe furtunul de retur..pe care il desfaci de deasupra farului dreapta.

Iar cu busonul ....vezi ca are o membrana in interior..incearca sa cureti tot cu acul de siguranta...cele doua gauri de pe filet si niciodata sa nu il strangi cu forta....trebuie sa il strangi "la mana" este foarte important sa treaca apa prin cele doua orificii de pe filet...altfel toata apa de pe retur se duce direct pe furtunul de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

dak merg peste 150 incepe sa-mi creasca apa,altfel sta normal.prin oras dak merg mai agresiv si dupa aceea o opresc imi da apa afara si creste temperatura.am schimbat termostatul,dar degeaba.imi curge km 5litri jumate mereu,mie mi se pare k vascocuplajul dak o accelerez nu creste in turatie.garnitura de _chiulasa_ nu e arsa k am verificat-o.......

exista mai multe variante eu am pati-o la un e60, primul lucru spala radiatoarele, nu face racirea cum trebuie, in al doilea rand dopul de vasul de expansiune, are o supapa care se duce, 3 verifica termostat si daca tot nu se rezolva e _chiulasa_, ori garnitura prajita(cazul meu) ori mai nashpa _chiulasa_ fisurata boala la e39, daca e fisurata singurul loc in care se verifica cu laser si se si poate repara e in ungaria unde sunt specializati doar pe asa ceva dar dureaza cam 2 saptamani. bafta

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema la acelasi tip de motor m21.....vezi ca ai probleme cu returul de apa....este sigur infundat...si mai ai probleme si cu busonul de la vasul de apa.

Incearca urmatoarele lucruri...cu motorul rece porneste si desfa busonul de la vas....practic ar trebuii sa iti vina apa pe retur si cu cat turezi mai tare motorul sa vina si mai multa. (returul este undeva in parte cu volanul pe gatul vasului)

Daca curge incet sau cu intreruperi...ia un ac de siguranta mai maricel....indoaie-l in forma de L cu o latura de 2cm...si apucate sa scormonesti in gaura respectiva, sau mai poti incerca sa sufli pe furtunul de retur..pe care il desfaci de deasupra farului dreapta.

Iar cu busonul ....vezi ca are o membrana in interior..incearca sa cureti tot cu acul de siguranta...cele doua gauri de pe filet si niciodata sa nu il strangi cu forta....trebuie sa il strangi "la mana" este foarte important sa treaca apa prin cele doua orificii de pe filet...altfel toata apa de pe retur se duce direct pe furtunul de evacuare.

eu nu am ac pe masina,o sa incerc cu acul de siguranta sa vad kre e treaba

 

Am avut aceeasi problema la acelasi tip de motor m21.....vezi ca ai probleme cu returul de apa....este sigur infundat...si mai ai probleme si cu busonul de la vasul de apa.

Incearca urmatoarele lucruri...cu motorul rece porneste si desfa busonul de la vas....practic ar trebuii sa iti vina apa pe retur si cu cat turezi mai tare motorul sa vina si mai multa. (returul este undeva in parte cu volanul pe gatul vasului)

Daca curge incet sau cu intreruperi...ia un ac de siguranta mai maricel....indoaie-l in forma de L cu o latura de 2cm...si apucate sa scormonesti in gaura respectiva, sau mai poti incerca sa sufli pe furtunul de retur..pe care il desfaci de deasupra farului dreapta.

Iar cu busonul ....vezi ca are o membrana in interior..incearca sa cureti tot cu acul de siguranta...cele doua gauri de pe filet si niciodata sa nu il strangi cu forta....trebuie sa il strangi "la mana" este foarte important sa treaca apa prin cele doua orificii de pe filet...altfel toata apa de pe retur se duce direct pe furtunul de evacuare.

eu nu am ac pe masina,o sa incerc cu acul de siguranta sa vad kre e treaba

Link to comment
Share on other sites

dak merg peste 150 incepe sa-mi creasca apa,altfel sta normal.prin oras dak merg mai agresiv si dupa aceea o opresc imi da apa afara si creste temperatura.am schimbat termostatul,dar degeaba.imi curge km 5litri jumate mereu,mie mi se pare k vascocuplajul dak o accelerez nu creste in turatie.garnitura de _chiulasa_ nu e arsa k am verificat-o.......

verifica _chiulasa_ nu garnitura

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.