Jump to content

Aerisire


bladex

Recommended Posts

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

Link to comment
Share on other sites

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

 

NU pare a fi de la aer. De la aer in instalatie, nu urca acul chiar asa repede/usor/in continuu pana pe rosu. Eu zic sa te gandesti la termostat blocat (pe inchis), pompa apa, vascocupla

Link to comment
Share on other sites

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

 

NU pare a fi de la aer. De la aer in instalatie, nu urca acul chiar asa repede/usor/in continuu pana pe rosu. Eu zic sa te gandesti la termostat blocat (pe inchis), pompa apa, vascocupla

 

Unde este termostatu localizat... m-am gandit si la el da nu stiu unde e. Vascocupla ce este?

Link to comment
Share on other sites

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

 

NU pare a fi de la aer. De la aer in instalatie, nu urca acul chiar asa repede/usor/in continuu pana pe rosu. Eu zic sa te gandesti la termostat blocat (pe inchis), pompa apa, vascocupla

 

Asa am patit si noi cu masina!

E de la aerisire cred!

Ajunsese apa la 90 grade in 5 minute!

 

Pune apa in vas, tine-o turata cam in 2000 constant, apoi aerisesti desfacand surubelul de langa marginea vasului pana nu mai da apa pe afara (cu capacul pus).

O sa dureze ceva..

Link to comment
Share on other sites

oo gata mere... nu stiam ca trebuie desfacut ila ca sa fac aerisirea :) ms

 

Cu placere! :bashwall:

 

Noi am stat 1 luna pe bara ca nu stiam ce avea si multi vehiculau ca vasul de expansiune crapat, termostatul, chiulasa.. Si pana la urma nu era aerisita! <_<

 

Bine ca ai facut-o! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

hmmm, am dat acum o tura de oras si a trecut de jumate acu a stat la utltima linie, probabil am si termostatu stricat declanseaza cam greu.

 

schimba termostatul, si 99% ai rezolvat problema. nu e f scump, vreo 150 ron aprox, poate si mai ieftin daca nu iei nou.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

daca nu e termostatul sau pompa de apa e garnitura de la chiulasa Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

Poate nu ai aerisit cum trebuie!

Am facut treaba asta de 2 ori si a durat cam o ora si jumatate/ 2 ore pt ca ia ceva pana se stabilizeaza acul!

 

Ai terminat cam repede ieri si mi s-a parut ciudat!

Scoate termostatul si pune-l in apa calda. Nu are rost sa te duci sa cumperi si apoi sa vezi ca nu e de la el!

Link to comment
Share on other sites

O sa mai fac o aerisire, termostatu nu am timp sa-l scot ca dureaza ceva. Pompa de apa nu e , deasemenea _chiulasa_ adica sper sa nu fie <_<

 

Daca e chiulasa e nasol ca te cam costa!

Fa-i o aerisire ca la carte!

Eventual mai cheama un prieten care sa te ajute. El sta la surub si tu turezi si vezi daca se mentine acul constant la jumatate!

Ti-am spus, cam o ora si jumatate- 2 ore dureaza!

Ca degeaba nu mai scoate apa daca iti fierbe!

Link to comment
Share on other sites

Nu merge sa-i fac aerisirea + de asta cand sa scot joja se aude o bolboroseala , imi sufla aer in baia de ulei . Asa trebuie ? Apa in ulei nu se vede.

Cauta un mecanic care se pricepe la motoare. E posibil sa ai probleme grave la motor daca sufla pe la joja.

Link to comment
Share on other sites

daca zici ca sta radiatorul rece , inseamna ca nu circula apa prin el , asta inseamna termostatul sau este infundat pe undeva (a facut dop ) , si aerisitul are rolul lui dar nu se manifesta chiar asa , dopul ala are un filet , care nu este unul obisnuit , nu baga un surub normal ca strici si filetul radiatorului , ia de la dezmembrari sau nou , iar apa cand pui , cu motorul pornit si dopul ala scos , pana cand apa este la nivel pe gradatie si recircula pe la dopuletul scos ...
Link to comment
Share on other sites

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

si eu am tot cam aceeasi problema...numai ca la mine timp de jumatate de ora a urcat pana sus....tot am stat la semafor in cluj.....am trecut tot cluju ff greu...si incet...incet a urcat....am oprit masina juma de ora...am pornit motorul arata iar aproape de maxim..apoi dupa 2 minute a cazut brusc la normal...stie careva care e faza?

Link to comment
Share on other sites

Sal all, astazi cand am plecat cu masina a inceput sa urce acu de la temperatura de la motor pana a ajuns pe rosu, nu am resusit decat sa merg 2 km. Am desfacut busonu de la bazinu de apa de la radioator si mi-a dat toata apa afara, daca pun alta o inghite apoi o da iar afara, mentionez ca radiatoru sta rece. Ce poate sa aibe cum se face aerisirea?

Masina este un bmw 328i din 97.

ms.

si eu am tot cam aceeasi problema...numai ca la mine timp de jumatate de ora a urcat pana sus....tot am stat la semafor in cluj.....am trecut tot cluju ff greu...si incet...incet a urcat....am oprit masina juma de ora...am pornit motorul arata iar aproape de maxim..apoi dupa 2 minute a cazut brusc la normal...stie careva care e faza?

Daca masina a stat mult timp posibil sa se fi blocat termostatul si s-a deblocat cind temperatura apei a crescut mai mult.Eu am patit asa cu o dacie. A stat vreo jumatate de an si cind am pornit-o dupa 1km s-a dus apa la peste 100 de grade dupa care a coborat brusc la 85.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la un mecanic.. si a zis ca este ori poma de apa ori termostatul sau amandoua. Maine la prima ora ma duc sa rezolv . Electroventillatorul pleaca daca ajunge mai sus temepatura, doar cand radiatorul functioneaza si el, deoarece termocupla e pe el. Si inca ceva ce mi s-a mai spus nu este voie decat sa pui un tip de antigel ( in cazul masinii mele Antigel glicol de tip D) sa nu le amestecati felurile ca face clabuci in motor. <_< maine va zic ce s-a intamplat mai pe larg poate ii ajut si pe altii. A si inca ceva bolboroseala ce se aude la joja este din cauza ca bmw are un sistem de spargere cu bule de aer a uleiului ...sau cam asa ceva. Edited by bladex
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am fost la un mecanic.. si a zis ca este ori poma de apa ori termostatul sau amandoua. Maine la prima ora ma duc sa rezolv . Electroventillatorul pleaca daca ajunge mai sus temepatura, doar cand radiatorul functioneaza si el, deoarece termocupla e pe el. Si inca ceva ce mi s-a mai spus nu este voie decat sa pui un tip de antigel ( in cazul masinii mele Antigel glicol de tip D) sa nu le amestecati felurile ca face clabuci in motor. <_< maine va zic ce s-a intamplat mai pe larg poate ii ajut si pe altii. A si inca ceva bolboroseala ce se aude la joja este din cauza ca bmw are un sistem de spargere cu bule de aer a uleiului ...sau cam asa ceva.

salut!eu am un e36 320i din 91. am aceeasi problema, imi fierbe apa si mi-o scoate toata afara.Masina a stat 6 luni de zile, dar in plus am vazut in apa si ceva urme de ulei, am fost la mecanic care spune ca e termocupla sau garnitura de _chiulasa_. Apoi cineva mi-a spus ca termocupla sa porneste mai tare cand viteza trece de 80 km/h. Voi ce imi sugerati...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.