Jump to content

pierde lichidul de racire


Recommended Posts

In ordinea asta (de la simplu la complex...si scump)

1. garnitura de etansare (o-ring) la prinderea vasului de expansiune pe radiator.

2. etansare sonda de nivel pe vasul de expansiune

3. buson de purjare (golire) neetans la radiator

4. furtun crapat (dreapta jos cum privesti din fata)

5. Vas de expansiune fisurat

6. radiator fisurat

Vezi ca se mai fisureaza si cotul ala de deasupra vasului si se scurge pe el...

Daca scurgerea nu o localizezi vizual si gasesti balta cam pe la mijlocul masinii, bagi mana in spatele chiulasei si ai sa dai de balta acolo probabil...e un cot de plastic

 

(poate pui o poza cu masina si balta de sub ea). Baga mana pe sub vasul de expansiune si gasesti tu unde curge

 

bafta !

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

In ordinea asta (de la simplu la complex...si scump)

1. garnitura de etansare (o-ring) la prinderea vasului de expansiune pe radiator.

2. etansare sonda de nivel pe vasul de expansiune

3. buson de purjare (golire) neetans la radiator

4. furtun crapat (dreapta jos cum privesti din fata)

5. Vas de expansiune fisurat

6. radiator fisurat

Vezi ca se mai fisureaza si cotul ala de deasupra vasului si se scurge pe el...

Daca scurgerea nu o localizezi vizual si gasesti balta cam pe la mijlocul masinii, bagi mana in spatele chiulasei si ai sa dai de balta acolo probabil...e un cot de plastic

 

(poate pui o poza cu masina si balta de sub ea). Baga mana pe sub vasul de expansiune si gasesti tu unde curge

 

bafta !

ok ms ff frumos!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
In ordinea asta (de la simplu la complex...si scump)

1. garnitura de etansare (o-ring) la prinderea vasului de expansiune pe radiator.

2. etansare sonda de nivel pe vasul de expansiune

3. buson de purjare (golire) neetans la radiator

4. furtun crapat (dreapta jos cum privesti din fata)

5. Vas de expansiune fisurat

6. radiator fisurat

Vezi ca se mai fisureaza si cotul ala de deasupra vasului si se scurge pe el...

Daca scurgerea nu o localizezi vizual si gasesti balta cam pe la mijlocul masinii, bagi mana in spatele chiulasei si ai sa dai de balta acolo probabil...e un cot de plastic

 

(poate pui o poza cu masina si balta de sub ea). Baga mana pe sub vasul de expansiune si gasesti tu unde curge

 

bafta !

sal am si eu o problema mai veche cu acelasi motor de 1.9L: am facut schimbul de antigel in toamna dupa 2 saptamani s-a spart radiatorul, am lipit radiatorul am bagat antigel dupa 1 saptamana s-a spart vasul de expansiune, l-am schimbat si am schimbat si termostatul, acum 2 saptamani s-a spart cotul care vine in radiator si vas si are si aerisitorul pe el, l-am schimbat... aseara mi s-a spart din nou radiatorul.... deci nu stiu ce se intampla cu sistemul de racire al acestei masini. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. multumesc

Link to comment
Share on other sites

radiatorul a cedat in acelasi loc? Daca da este posibil sa fi fost reconditionat superficial (radiatoarele la BMW nu se prea reconditioneaza). Daca a cedat in alt loc este foarte probabil sa fie asa cum zice roco si sa fie compromis radiatorul din cauza uzurii.

La ce ai schimbat tu, daca totul a fost in ordine si aerisirea facuta corect, nu ai de ce sa te impacientezi. Nu trebuie sa omiti nici ce spune Ovi, si asta numai la un atelier te edifici.

Link to comment
Share on other sites

radiatorul a cedat in acelasi loc? Daca da este posibil sa fi fost reconditionat superficial (radiatoarele la BMW nu se prea reconditioneaza). Daca a cedat in alt loc este foarte probabil sa fie asa cum zice roco si sa fie compromis radiatorul din cauza uzurii.

La ce ai schimbat tu, daca totul a fost in ordine si aerisirea facuta corect, nu ai de ce sa te impacientezi. Nu trebuie sa omiti nici ce spune Ovi, si asta numai la un atelier te edifici.

dar garnitura de chiulasa daca ar fi ciupita nu imi baga apa in ulei? oricum termostatul este nou acum o sa ii iau un radiator nou si o sa ii schimb si capacul de la vasul de expansiune. dar am o nelamurire de ce nevoie ca acest capac sa deschida in caz de presiune? de ce sa faca presiune? este normal ca din cand in cand sa sara presiunea peste doi bari si sa fie nevoie sa intervina acea supapa pentru eliberarea presiunii?

Edited by stefan85
Link to comment
Share on other sites

radiatorul a cedat in acelasi loc? Daca da este posibil sa fi fost reconditionat superficial (radiatoarele la BMW nu se prea reconditioneaza). Daca a cedat in alt loc este foarte probabil sa fie asa cum zice roco si sa fie compromis radiatorul din cauza uzurii.

La ce ai schimbat tu, daca totul a fost in ordine si aerisirea facuta corect, nu ai de ce sa te impacientezi. Nu trebuie sa omiti nici ce spune Ovi, si asta numai la un atelier te edifici.

dar garnitura de chiulasa daca ar fi ciupita nu imi baga apa in ulei? oricum termostatul este nou acum o sa ii iau un radiator nou si o sa ii schimb si capacul de la vasul de expansiune. dar am o nelamurire de ce nevoie ca acest capac sa deschida in caz de presiune? de ce sa faca presiune? este normal ca din cand in cand sa sara presiunea peste doi bari si sa fie nevoie sa intervina acea supapa pentru eliberarea presiunii?

nu e neaparat sa bage apa in ulei daca e garnitura de chiulasa ciupita

daca este dusa intre pistoane o scoate pe evacuare

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

+1 foriucom :)

Gazele refulate pot ajunge si in circuitul de racire daca ciupitura se afla intre cilindru si un traseu de racire (la compresie si evacuare gazele ajung in instalatia de racire)

La el eu cred ca treaba e mult mai simpla...Termostat sau paleti rupti (un palet poate obtura circuitul chiar in fata pompei)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.