Jump to content

Probleme e46 318i an99


Recommended Posts

Va salut cu respect. Detin un 318i e46 an 1999 , 87 KW , cod motor M43 berlina, motor 1895 cm c. Dupa lungi cautari prin posturile deja existente pe forum la rubrica " Probleme tehnice si rezolvari " mam hotarat sa va explic problema (comportamentul neobisnuit) masini mele.

Masina rece , dimineata ii dau cheie porneste normal acul turometrului se stabilizeaza la ~800 de ture si ramane acolo.Dupa un drum de 20-30 de km prin oras cu masina , acul temperaturii lichidului de racire ajunge in pozitia mediana si ramane acolo.Totul bine pana aici.De aici problemele : la relantii intalnesc aceleasi probleme acul turometrului oscileaza intre 500 si 900 de ture.dar asta se intampla doar dupa de merg cu masina minim 30 de km sa zic.Alta problema ar fi cam dupa 4000 de ture se simte ca si cum nu mai trage se simte cum creste pana la 4000 de ture dupa care masina se mai tureaza viteza creste dar cum se zice "nu ma mai tine in scaun" ca si cum o facea pana in 4000-4300 de ture.A treia problema ,mai recenta, daca vreau sa plec cu "scartz" o duc in ture dau drumul la ambreaj da un scart pana in 3000 de ture dupa care usor acul scade pana la 2600 dupa care creste din nou.Se simte ca si cum ar pune frana (frana de motor din decelerare). Referitor la consum am un consum de 9 % in oras si un 7-7.5 % in afara.Nu scoate fum nici negru nici alb.Si daca ajuta pe autostrada am prins 190km/h maxim , viteza care a prinso foarte incet pe o distanta foarte lunga,deci tras de ea.

 

Astept pareri din partea voastra si eventuale teste care le pot face singur (ex. :deconectarea de la tensiune a valvei DISA,etc). Cand o sa imi fac timp o bag in garaj si desfac tot ce se poate desface si curata de la clapeta de acceleratie , valva disa , furtunele de la valva pvc.

 

 

Cu stima cipi_BMW.

Edited by cipi_BMW
Link to comment
Share on other sites

Pai merge bine din cate zici tu .

 

Eu tot 318i am si e cam la fel. La mine dupa 4000 de ture trage bine, s-ar putea sa fie problema cu debitmetru la mine asa a fost.

Consumu e super, in ce oras stai? la mine sun 11 in oras n-am scos niciodata , da eu merg la servici si inapoi deci trafic de varf.

 

Ia-ti un 325i si o sa poti sa-i faci burnout. La 318i mai greu.

Link to comment
Share on other sites

dar dupa 4300 simt ca o franare deci cumva nu mai trage si in 4300 ar trebui sa fiu in graficul cuplului destul de sus.Si de ce am prins doar 190 si asa greu (in comparatie cu orice alta masina cu motor benzina de 1.6 sau 1.8)? o mai fi murit din cai eu stiu ?!?!
Link to comment
Share on other sites

debitmetrul prietene, exact aceleasi probleme le-am simtit eu zilele trecute, pana in 3000-3500 tragea....dupa aia ma rugam de ea si incepea sa coboare...inainte pe la 4000 era plafonul...apoi a coborat pe la 3500 ! l-am schimbat si pa!

da, fara debitmetru uneori merge motorul "oval", cu oscilatii regulate!

 

fara debitmetru iti urca constant pana in 6000?

 

regulatorul de ralanti:

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

in pricipiu asa e .01 CRANK CASE VENT VALVE 1 11157501567 $52.17

asta e denumirea in realoem . nu stiu de unde vine pcv.dar daca aia se mordeste da defecte de gen debitmetru si sonde lambda pe tester si le schimbi cam degeaba.eu am schimbat-o pe 316-le sotie si toarce ca o felina de atunci,poate chestia cu trasul e si o iluzie.nici 87kw nu sunt chiar o herghelie.

Link to comment
Share on other sites

in pricipiu asa e .01 CRANK CASE VENT VALVE 1 11157501567 $52.17

asta e denumirea in realoem . nu stiu de unde vine pcv.dar daca aia se mordeste da defecte de gen debitmetru si sonde lambda pe tester si le schimbi cam degeaba.eu am schimbat-o pe 316-le sotie si toarce ca o felina de atunci,poate chestia cu trasul e si o iluzie.nici 87kw nu sunt chiar o herghelie.

 

deci cu mufa scoasa la debitmetru chiar rupe masina.plus ca vam zis ca panan 190 km /h am tras de ea "hai Marieeeee!!!! "de mia fost mie mila si totusi la 190 sa oprit si eram cu pedala blana.

 

valva pvc se poate verifica cumva? sau merg pe incredere?

Link to comment
Share on other sites

nu am fost la un tester pentru ca nu stiu unul bun in Sibiu. Avem bavaria si noi dar .... nu stiu ce sa zic . Daca stie cineva un tester bun in Sibiu sa imi recomande !?!? aseara am auzit fasaitul la oprirea motorului de care sa vorbit deci cred ca e dusa. Asta o sa faca schimb PVC si caut pe cineva cu un debitmetru bun , il pun pe a mea dau o tura si daca se vede diferenta imi comand un senzor bosch.

 

O sa va tin la curent cu simptomele masini. Respect .

 

offtopic cum merge 525 d ? e60 sau e 39?

Link to comment
Share on other sites

nu am fost la un tester pentru ca nu stiu unul bun in Sibiu. Avem bavaria si noi dar .... nu stiu ce sa zic . Daca stie cineva un tester bun in Sibiu sa imi recomande !?!? aseara am auzit fasaitul la oprirea motorului de care sa vorbit deci cred ca e dusa. Asta o sa faca schimb PVC si caut pe cineva cu un debitmetru bun , il pun pe a mea dau o tura si daca se vede diferenta imi comand un senzor bosch.

 

O sa va tin la curent cu simptomele masini. Respect .

 

offtopic cum merge 525 d ? e60 sau e 39?

 

 

daca fasaitul este scurt aproximatix 1s atunci valva pcv functioneaza bine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.