Jump to content

debitmetru e36 compact


dredd

Recommended Posts

Salut. Am o mica problema la masina mea (e36 compact, 1999, motor 1.9 benzina, 105 cp). De vreo luna, imi face un fasait continuu (ca un aspirator) la motor in partea dreapta, in fata bordului cum stai in masina. Se observa turatie marita (urca pana la 2000, depinde de temp. acestuia) si la turatii mai mari (nu tot timpul) parca se ineca, nu vroia sa "sara", sa accelereze klumea. Am fost la service cu ea si au gasit un furtun de aer fisurat, l-au schimbat, nu se mai aude zgomotul, dar acum scoate alt sunet, unu mai enervant si mai de intensitate mai puternica, si ei au zis ca ar trage aer fals din alta parte. Motorul la fel de prost merge, nu se simte ca trage peste 3500-4000 de ture (pana la 3500 pare sa fie ok, dar si acolo se ineaca 50% dintre cazuri). Au sugerat sa schimb filtrul de benzina (cel actual fiind de peste 20000 km) si data viitoare imi face o verificare cu calculatorul. I-am intrebat daca e debitmetrul si au spus ceva de genu ca nu cazul. In schimb, am scos mufa de alimentare de la el si, culmea, motorul trage mai bine ca niciodata (consum f putin marit fata de normal).

Intrebarea mea e ca daca as lua un debitmetru nou (cel mai iefin gasit 375 ron) ar rezolva problemele? Tind sa cred ca el e de vina pt ca odata ce nu mai are alimentare motorul merge stas.

Mentionez ca masina are 178000 km si e la mine din septembrie anul trecut si am facut cu ea aprox 10000 km.

Link to comment
Share on other sites

acelasi sunet de aspirator il am si eu de ceva timp si trage greu (sugrumat cand este motorul rece) ... dupa ce se incalzeste motorul nu mai merge sugrumat, merge rotund dar tot parca nu are viata ...

 

inainte sa apara sunetul asta de aspirator (doar cand accelerez) am fost si eu in service si l-am pus pe test ... au zis ca trebuie sa schimb sonda lambda din fata catalizatorului ...

 

sunetul asta l-as pune totusi pe seama unui furtun rupt pe undeva ...

Link to comment
Share on other sites

Hello again! Am reusit sa rezolv problema, a fost debitmetrul. Am comandat piesa din baia mare, in 2 ore a ajuns, am inlocuito pe aia veche si merge de vis. Dupa pornire, am asteptat vreo 2-3 minute pana sa se adapteze ECU-ul, iar apoi am dat o tura prin cartier. Deci e incredibil cum trage de la 3500 in sus. Parca inainte aveam vreo 70-80% din puterea motorului, iar acuma pot sa zic ca aproape toti sunt acolo :) Totusi, parca trepideaza unpic mai tare la relanti, dar nu imi fac probleme, merge super. Bafta la toti! <_<
Link to comment
Share on other sites

Dupa pornire, am asteptat vreo 2-3 minute pana sa se adapteze ECU-ul, iar apoi am dat o tura prin cartier.

dupa ce l-ai schimbat si ai pornit motorul facea la fel ca inainte?

in cat timp s-a "adaptat"?

 

Nu mai facea ca inainte. In acele 2 minute, turatia era foarte joasa si oscila intre 700 si 1000 rpm. Dar apoi a ramas constant la 900-1000. Acuma nu mai oscileaza aproape deloc. Mai are momente dar f putine si scurte. Poate mai e murdar si senzorul de relanti (sau regulator cum ii zice)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.