Jump to content

ac e34 1990


stormyy

Recommended Posts

salutare.

am si eu o problema si va rog sa ma ajutati daca stiti.

ac ul masinii mele nu baga rece la relanti si nu mai stiu unde sa o duc sa il repare.

in turatie nu sunt probleme.

va multumesc

 

fata in fata cu puscaria rahova este un service bosh si din cate stiu aia se ocupau cu asa ceva

Link to comment
Share on other sites

salutare.

am si eu o problema si va rog sa ma ajutati daca stiti.

ac ul masinii mele nu baga rece la relanti si nu mai stiu unde sa o duc sa il repare.

in turatie nu sunt probleme.

va multumesc

 

Tocmai am remediat si eu bube la clima pe un E39. www.ac-auto.ro . Nu e decat site cu contacte. Mici , fara fite dar foarte priceputi. Vorbeste cu Tony , el e seful, stie meserie.

Din cate am studiat si eu problema la suprafata, imi dau si eu o parere... Radiatorul de clima nu raceste, posibil sa fie murdar. Ventilatorul de clima ar trebui sa plece cand stai pe loc sa ajute racirea. In mers se ventileaza sau cand masina este turata ( ajuta celalalt ventilator ).

Sunt doar pareri .. Mergi la specialist....

Link to comment
Share on other sites

salutare.

am si eu o problema si va rog sa ma ajutati daca stiti.

ac ul masinii mele nu baga rece la relanti si nu mai stiu unde sa o duc sa il repare.

in turatie nu sunt probleme.

va multumesc

 

fata in fata cu puscaria rahova este un service bosh si din cate stiu aia se ocupau cu asa ceva

 

ms frumos.

o sa ma duc si acolo sa vad daca sunt priceputi.

Link to comment
Share on other sites

problema e ca nu-ti pleaca electroventilatorul la comanda climei - si eu am aceeasi problema... de vina este o rezistenta aflata undeva pe langa radiator (nu stiu sa-ti spun acum exact unde este) sau poti verifica releele electroventilatorului care se afla pe partea soferului, mai in fata de cutia mare cu sigurante (e o cutiuta mai mica, care are doar aceste relee - numarand de la stanga la dreapta ai: loc gol, releu viteza mica ce da comanda climei mai departe, releu de viteza mare ce da mai departe comanda de la senzoul de temperatura al apei)... presupunand ca releele sunt okay, rezistenta ramane problema... eu am trecut electroventilatorul pe manual, cu un buton in masina... m-am legat in cutiuta aia de doua fire de la acel "loc gol"... daca te pasioneaza solutia cu firele, spune-mi si iti zic exact care fire erau si de ce cabluri si intrerupator ai nevoie..

 

L.E. nu tine AC-ul pornit atunci cand masina ruleaza cu viteza foarte mica - pana in 50km/h - sau cand sta pe loc pana nu faci electroventilatorul... risti sa strici compresorul, pentru ca la caldura presiunea creste extrem de mult si poate plezni ceva pe acolo in orice moment...

Edited by Khalis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.